دسته‌بندی نشده

آشنایی با توسکانی ایتالیا

تاریخ توسکانی:

از زمانی که اتروسک ها رها شدند و در این سرزمین ماندند ، توسکانی اغوا کرد. رومی ها سیلوی غلات خود را در اینجا تهیه کردند و مسیحیان مراحل قرون وسطایی را پیمودند و ناپلئون در تبعید در یک ویلای نئوکلاسیک زیبا با درختان انجیر و منظره دریا در جزیره بهشتی البا در این مکان بسر برد. کلیساها و بناهای تاریخی فلورانس ایستگاه اصلی اشراف انگلیس در تور اروپا قرن نوزدهم بودند – و هنوز هم باقی مانده اند. و هنگام غروب آفتاب وقتی رودخانه آرنو صورتی رنگ می شود ، چه چیزهایی به سبک قدیمی و شیک را دوست داشته باشید ، این شهر زیبا در خاطره ها می ماند.

یک نیروگاه هنری

اتروسکها علاقه خود را به هنر نفیس جلب می کردند ، و رومی ها ، همیشه جزئی در اهمیت دادن به خود ، میراث معمول خود را از مجسمه های بنای یادبود باقی گذاشتند. اما در دوره قرون وسطایی و رنسانس بود که توسکانی واقعاً ارزش طلا به خود گرفت ، نقاشان ، مجسمه سازان و معماران شاهکارهایی در سطح جهانی خلق کردند. امروزه در کلیساها ، موزه ها و گالری های سراسر منطقه محافظت می شود ، هنر در توسکانی واقعاً بی نظیر است چنانچه هنر خیابانی در فلورانس و پارک های مجسمه سازی در حومه ، صحنه هنری را تا قرن بیست و یکم به ارمغان می آورد.

غذای آرام هیجان انگیز

هیچ سرزمینی بیش از توسکانی گرفتار میوه های حاصلخیز خود نیست ، مقصدی لذیذ که ساکنان آن وقت زیادی را صرف تفکر ، بحث و مصرف غذا می کنند. محلی پر طرفدار در تور ایتالیا و محلی فصلی و پایدار است و توسکانی ها به کیفیت محصولات خود مغرور هستند.

منظره های عالی:

توسکانی با گنبد کلیسای جامع فلورنتین ، تپه های آرام و ملایمی که در کوچه پس کوچه های آرام صبحگاهی و سروهای مجسمه ای مانند یک کاتالوگ زیبا غوطه ور شده اند ، آشنایی همیشگی دارد. اما سپس ، این منطقه در مرکز ایتالیا از شبیه کارت پستال است. مزارع گندم طلایی ، باغ های زیتون نقره ای و تاکستان های سبز نخودی که در ردیف های تیز و مرتفع در دامنه تپه ها رژه می روند ، مقدمه ای زیبا برای روستاهای بالای تپه قرون وسطایی ، رشته کوه ها و جنگل های بارور در شمال ایتالیا را تشکیل می دهند.

میدان دل کمپو:

این میدان شیب دار که با نام عمومی “ایل کامپو” شناخته می شود ، از زمان بیرون رانده شدن توسط Consiglio dei Nove در اواسط قرن دوازدهم ، مرکز اجتماعی سیئنا بوده است. سنگ فرش آن که در محل یک بازار رومی ساخته شده است ، به 9 بخش نمایندگی اعضای کنسولو تقسیم می شود و این روزها مانند فرشی عمل می کند که جوانان محلی روی آن قرار می گیرند و استراحت می کنند. کافه ها در اطراف محیط آن هستند.

توسکانی

رستوران تراتوریا ماریو

مکانی پر سر و صدا ، شلوغ و درخشان که با وجود افسانه ای که علی رغم اینکه در همه کتاب های راهنما وجود دارد ، روح خود را حفظ می کند.دوشنبه و پنجشنبه روزهای اسپاگتی است و جمعه ماهی است. فلورانس محلی برای تهیه یک استیک استخوان 45 یورو است.

باربیالا نووا:

باربیالا نووا یک مزرعه بزرگ ارگانیک و جنگلی در قلب توسکانی است. در آنجا محل اقامت در مزرعه با آپارتمانهای لوکس یا یک خانه کشاورزی که توسط جامعه کوچکی از کارمندان بین المللی اداره می شود ، اجاره داده می شود. مکانی است که متعادل سازی زیبایی شناسی با هدف و حفظ سنت در عین حال تشویق به نوآوری اختصاص داده شده است.

باربیالا نووا مکان مناسبی برای جدا شدن از برنامه روزمره و استراحت به دنبال ریتم های طبیعت است. همزمان ، چندین تجربه را ارائه می دهد که می تواند اقامت شما را بی نظیر و به یاد ماندنی کند. برای کسانی که می خواهند برای هر یک از این فعالیت ها به آنها بپیوندند ، رزرو آنها را از قبل توصیه می کنیم (فقط باید ایمیل بزنید). برخی از این تجربیات فقط در دوره های خاص در دسترس هستند ، بسیاری دیگر به در دسترس بودن معلم بستگی دارد که امکان پذیر نیست.

توسکانی

کلاس آشپزی:

ایتالیا فقط ماکارونی و پیتزا نیست. سرنلا سرآشپز میهمانان را از طریق رازها و نیرنگ های آشپزی ایتالیایی راهنمایی می کند. با راهنمایی وی ، شرکت کنندگان در کارگاه یک وعده 3 وعده ای را شروع می کنند که از محصولات محلی و ارگانیک شروع می شود. در پایان کارگاه یک وعده غذایی خارق العاده خواهید داشت (و مقدار زیادی پسماند برای حمل روز بعد) … همه اینها بدون نیاز به ترک آپارتمان. فعالیت ها فقط برای اقامت مهمانان در باربیلا است. پیشنهاد می کنیم از قبل رزرو کنید زیرا سرآشپز خیلی شلوغ است و ممکن است در دسترس نباشد.

سرآشپز در خانه

اگر می خواهید غذاهای محلی را در دیوارهای آپارتمان خود جستجو کنید ، در باربیالا نووا می توانید یک آشپز استخدام کنید. ورودی های خود را از یک منوی خوشمزه انتخاب کنید ، و سرآشپز شما در آشپزخانه شما را ملاقات می کند و یک وعده غذایی به یاد ماندنی برای شما آماده می کند.

تحویل غذا

و اگر خیلی خسته اید و نمی توانید آشپزی کنید ، اگرچه مایل به لذت بردن از لازانیا عالی (کلاسیک یا گیاهی) ، سالاد مخلوط تازه و تیرامیس هستید ، کارکنان باربیالا نووا می توانند با اطلاع 24 ساعته ، غذا را تحویل دهند.

پیاده روی

مزرعه باربیالا نووا یکی از معدود مکانهای خصوصی در منطقه است که دارای شبکه پیاده روی مشخص شده است که تقریباً 18 کیلومتر امتداد دارد. کوهنوردان جدی ، می توانند از مزرعه شروع کنند و به مسیرهای پیاده روی در خارج از ملک حرکت نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا