دسته‌بندی نشده

منافع درمانی عالی قرص مگنوی ب۶ سانوفی

قرص مگنوی ب۶ سانوفی و چه کاربردهای درمانی دارد؟

قرص مگنوی ب۶ سانوفی ساخت کشور فرانسه و یک مکمل غذایی عالی برای رفع کمبود منیزیم و ویتامین B6 است. با مصرف این قرص نیاز بدن به این دو ریزمغذی تامین شده و علائم کمبود آنها رفع می شود.

موارد مصرف قرص مگنوی ب۶ سانوفی

این دارو حاوی منیزیم می باشد. اگر شما علائم زیر را دارید ممکن است نشان دهنده کمبود منیزیم باشد : عصبانیت ، تحریک پذیری ، اضطراب خفیف ، خستگی موقت ، مشکلات خفیف خواب – علائم اضطراب مانند اسپاسم گوارشی یا تپش قلب ( با وجود سلامت قلب ) – گرفتگی عضلانی ، احساس سوزن سوزن شدن و مصرف منیزیم ممکن است به بهبود این علائم کمک کند.

مقدار و نحوه مصرف قرص مگنوی ب۶ سانوفی

بزرگسالان : 3 تا 4 قرص در روز ، در 2 تا 3 دوز مجزا همراه با وعده های غذایی کودکان 12 تا 15 سال : 2 تا 4 قرص در روز ، در 2 یا 3 دوز مجزا همراه با وعده های غذایی اگر احساس کردید که اثر Magne Vie B6 بسیار قوی یا ضعیف است با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید. مقدار مصرف روزانه ترجیحا باید به دوز های متعدد تقسیم شود و قبل یا همراه با غذا مصرف شود

فرص

مصرف قرص مگنوی ب۶ سانوفی در دوران بارداری و شیردهید

بارداری : مصرف این مکمل در طول بارداری در صورت نیاز ممکن است در نظر گرفته شود . اگر در مدت درمان با این دارو متوجه شدید که باردار هستید ، با پزشک خود صحبت کنید . فقط پزشک شما می تواند تصمیم بگیرد که آیا ادامه درمان ضروری است یا خیر.

شیردهی : دوزهای بیشتر از 20 میلی گرم در روز از ویتامین B6 در خانم های شیرده توصیه نمی شود قبل از مصرف دارو با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید.

مزایای مصرف قرص مگنوی ب۶ سانوفی

منیزیم یکی از عناصر مهم بدن می باشد که کمبود آن عوارضی مانند احساس خستگی ، گرفتگی عضلات ، ضعف ماهیچه ها، عدم تمرکز را می تواند به دنبال داشته باشد برای رهایی از این مشکلات بهتر است از مکمل های حاوی منیزیم مانند منیزیم B6 استفاده کنیم قرص منیزیم B6 انتخاب مناسبی برای افرادی است که از هریک از عوارضی که گفته شد به دلیل کمبود منیزیم رنج می برند .

منیزیم یکی از ریز مغذی های ضرروی بدن می باشد که به جذب کلسیم نیز کمک می کند منیزیم تاثیرات زیادی بر روی بدن دارد که به آنها اشاره می کنیم مهم ترین آنها این است که منیزیم با فعال کردن آنزیم ها انرژی بدن را تولید می کند. این عنصر با آرام نگه داشتن جریان خون استرس را کم کرده و عملکرد خواب را بهبود می بخشد . منیزیم از گرفتگی عضلات جلوگیری کرده تعداد حملات میگرنی را کاهش می دهد.

پیریدوکسین یا ویتامین B6 یک ویتامین محلول در آب است. بدن انسان از ۳ شکل ویتامین B6 استفاده می کند. پیریدوکسین (PN)، پیرویدوکسال (PL) و پیریدوکسامین (PM). بیشتر مواقع منظور از ویتامین B6 پیریدوکسین است. کمبود ویتامین B6 عوارضی به دنبال دارد که میتوان از بین آنها به عدم تمرکز و گیجی اشاره کرد.

مکمل

هشدار مصرف قرص مگنوی ب۶ سانوفی

  • اگر دچار عدم تحمل گالاکتوز ، کمبود Lapp Lactase یا سوء جذب گلوکز – گالاکتوز ( بیمای نادر ارثی ) هستید ، این محصول را مصرف نکنید .
  • مصرف دوزهای بالای پیروکسین ( معمولاٌ ویتامین B6 نامیده می شود ) در طی یک دوره زمانی طولانی ( به عنوان مثال چندین ماه یا چندین سال ) می تواند باعث سوزن سوزن شدن ، اختلالات تعادلی ، لرزش دست ها یا پاها و یا مشکل هماهنگی حرکتی شود. این اثرات معمولا زمانی که درمان متوقف می شود ، برگشت پذیر هستند
  • این دوز از دارو برای کودکان زیر 12 سال مناسب نیست.
  • در بیماران مبتلا به نارسایی متوسط کلیوی ، باید اقدامات احتیاطی برای پیشگیری از هرگونه خطر مرتبط با افزایش سطح منیزیم خون انجام شود.

روش نگهداری قرص مگنوی ب۶ سانوفی

قرص مگنوی ب۶ سانوفی دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

بیشتر بخوانید:

قرص منیزیم | آشنایی با فواید و عوارض قرص منیزیم

آشنایی با فواید بی نظیر مصرف قرص مگویت

آشنایی با موارد مصرف منیزیوم سولفات

separator line

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا