دسته‌بندی نشده

داستان لوازم جانبی شیائومی Redmi Note 8 Pro

در خیابان مشغول قدم زدن هستی. فکرت مشغول نیست. خیلی آرام و بدون دغدغه تابلوهای تبلیغاتی را می‌بینی. به افرادی که دور و برت هستید نگاه می‌کنی. گاهی با آن‌ها چشم تو چشم می‌شوی. گاهی که هیچ آدمی نیست با خودت حرف می‌زنی. به حرف‌های خودت جواب می‌دی و می‌خندی. حالا نزدیک خانه‌ای. دست می‌کنی داخل جیبت تا کلیدهای خانه را پیدا کنی. کلیدها را در می‌آوری.

چقدر طول کشید. یک ثانیه؟ دو ثانیه؟ شاید حتی کمتر. گوشه‌ی کلید به کدام قسمت گوشی گیر کرده‌ بود؟ چطور شد که گوشی هم همزمان با کلید بیرون آمد و روی کف آسفالت فرود آمد؟ کسی نمی‌داند. کاش در آن لحظات یک دوربینی از داخل جیبت صحنه را ضبط می‌کرد.

حالا دو ثانیه تمام شده است. یک جنازه روی دستت است. یک جنازه پر از خرده شیشه. زخم‌های عمیقی برداشته است. در تمام قسمت‌های بدنش زخم‌هایی می‌بینی. بلندش می‌کنی و نمی‌دانی چه بگویی. یک اشتباه کوچک، تو حتی اشتباه هم نکردی. اما حالا یک جنازه روی دستت داری.

حالا باید دنبال تعمیر بروی. کی؟ صبح روز بعد؟ یا همین الان. واقعا سخت است که آدم دوست صمیمی‌اش را از دست بدهد. ردمی نوت 8 پرو واقعا دوست خوبی بود.

حالا به این فکر می‌کنی که می‌توانستی چه کارهایی بکنی که این اتفاق نیفتد. می‌توانستی حین درآوردن کلیدها بیشتر دقت کنی. می‌توانستی حین افتادن گوشی یک جوری آن را نگه‌داری که نیفتد. یا صدتا کار دیگه.

می‌توانستی قبل از اینکه تمام این اتفاق‌ها بیفتد روی گوشی یک گلس خوب نصب کنی. فکر می‌کردی که می‌توانی به خوبی از گوشی‌ات محافظت کنی و اتفاقا خیلی هم خوب از آن محافظت می‌کردی. اما دیگر همه چیز در آن دو ثانیه تمام شده بود.

لوازم جانبی گوشی شیائومی Xiaomi Redmi Note 8 Pro

داستان لوازم جانبی شیائومی Redmi Note 8 Pro

اگر و تنها اگر قبل از اینکه این اتفاق دلخراش بیفتد کمی صبر و حوصله به خرج می‌دادی و لوازم جانبی حفاظتی می‌خریدی این اتفاق نمی‌افتاد.  اما به تو گفته بودند که این گوشی گوریلا گلس دارد. به گلس نیاز ندارد. یا اینکه بدنه آن از جنس آلومنیوم باکیفیت است و خط و خش برنمی‌دارد. تو گول آدم‌هایی را خوردی که به تو گفته بودن این گوشی یک تانک است. اما حالا با حقیقت روبرو شده‌ای.

حالا نیازی به حسرت خوردن نیست. این یک دفعه را به عنوان اشتباه بگذر. اما اگر یک بار دیگر گوشی خریدی یا همین گوشی‌‌ات را دوباره تعمیر کردی باید حتما سراغ لوازم جانبی باکیفیت گوشی‌ات بروی و اول امنیت آن را بالا ببری. برای بالا بردن امنیت هم به چیز خاصی نیاز نداری

  • یک گلس باکیفیت و بادوام که بتواند جلو خط و خراش‌ها و ضربات را بگیرد. هیچ گلسی ضدضربه نیست اما می‌توانی گلسی انتخاب کنی که مقاومت بالایی داشته باشد. مثلا گلس شیشه‌ای حرارت دیده و یا گلس سرامیکی. فقط یک نکته مهم اینکه نیازی نیست حتما گلس خیلی ضخیم و پرقدرتی داشته باشی. ضخامت کم و امنیت بالا این‌ها نکات مهمی هستند که باید بهشان توجه کنی.
  • یک قاب خوب و جذاب. می‌دانی یک قاب خوب نه‌تنها از بدنه‌ی گوشی تو به خوبی محافظت می‌کند استایل جذابی هم به تو می‌دهد. قاب‌های مختلف که برای این گوشی طراحی و تولید شده‌اند. هر قابی که دوست داری. از انواع سیلیکونی و ژله‌ای گرفته تا کربنی و هیبریدی و … در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف که می‌توانی روی گوشی‌ نصب کنی و لذت ببری. در خیابان، محیط بیرون و در مهمانی‌ها خاص‌تر باشی.
  • محافظ لنز دوربین هم را در نظر داشته باش. ممکن است روزی گوشی از دستت بیفتد یا چیز نوک‌تیزی به آن بخورد و دیگر کیفیت سابق را نداشته باشد. حتی اگر نشکند هم همچنان اعصابت را خرد می‌کند. یک محافظ گلس لنز می‌تواند تا مدت‌ها جلو خط و خش را بگیرد. کیفیت دوربین را هم کم نمی‌کند.
  • کیف گوشی هم گزینه خوبی است. هم از بدنه گوشی محافظت می‌کند و هم از صفحه نمایش. اگر استایل کلاسیک دوست داری هم می‌توانی کیف چرم را انتخاب کنی. به شدت زیباست. امنیت بالایی هم دارد. می‌توانی مطمئن باشی که اگر گوشی از دستت بیفتد هیچ آسیبی به آن نمی‌رسد.
  • و اما شارژر. خودت هم خوب می‌دانی که شارژر اورجینال چقدر بهتر است. حتی وقتی گوشی‌ات را به شارژ می‌گذاری هم می‌بینی که یک شارژر باکیفیت و اصل خیلی سریع‌تر و بهتر گوشی را شارژ می‌کند. در حالی که شارژرهای فیک هم سرعت کمی دارند و هم کیفیت شارژ‌شان نابود است.

حالا که از تعمیرات برگشته‌ای و گوشی‌‌ات را پس گرفته‌‌ای این لوازم جانبی گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro را از دست نده. هزینه‌ی زیادی برای تو ندارد اما از خطرات و آسیب‌هایی محافظت می‌کند که ممکن است چندین برابر هزینه داشته باشند. در ضمن حتما و حتما از لوازم جانبی باکیفیت استفاده کن. تو استایل آپ می‌تونی این لوازم جانبی جذاب و باکیفیت رو پیدا کنی. راه دوری نرو. همینجا کلیک کن و خریدت رو انجام بده و از کیفیت لذت ببر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا