دسته‌بندی نشده

۱۶ حقیقت جالب درباره نازنین بنیادی + ماجرای دوستی با تام کروز

مجله دلگرم | نازنین بنیادی بازیگر ایرانی در هالیوود است که در ایران نیز نام آشنا می باشد و در آثار سینمایی بزرگ نیز توانسته نقش آفرینی کند. نازنین بنیادی بازیگر هالیوودی ۳۲ سال سن دارد و هم در تلویزیون و هم در سینمای آمریکا فعال هست. او یک بازیگر توانمند هست که به‌خاطر گزارش ارائه شده توسط فرقه علم گرایی (ساینتولوژی) شدیدا خبرساز شد.

نازنین بنیادی کیست؟

نازنین بنیادی متولد 1 خرداد 1359 در تهران است. فارغ التحصیل دکترای بیولوژی (زیست شناسی) از دانشگاه ارواین کالیفرنیا است، 25 ساله بود که تلاش کرد با رضایت پدرش مسیر خود را از درس به هنر عوض کند و موفق هم شد.

حقایقی جالب درباره نازنین بنیادی

1. بیست روز بعد از تولدش به همراه خانواده برای همشه از ایران مهاجرت کردند و تا سن 19 سالگی در لندن زندگی کردند، بعد از ان به کالیفرنیا نقل مکان کردند.

2. ۱۲ ساله که بودم، با مادرم دوباره به ایران برگشتم تا فامیل و خانواده را ببینیم و به تهران و شمال و مشهد هم سفر کردم. آن زمان خاطره‌ای که دارم، وطنم است با این که زمان زیادی آن جا زندگی نکردم، ولی خوب با تمام وجود خودم را ایرانی می‌دانم.

3. در خانواده‌ های ایرانی می‌ دانید که خیلی پدر و مادرها بچه‌ ها را تشویق به تحصیل می‌ کنند ولی پس از تحصیل، احساس نوعی خلاء داشتم، انگار راهی که در زندگی می‌خواستم را درست نرفته‌ ام.

از یک طرف رشته بیولوژی را خیلی دوست داشتم ولی انگار مسیر زندگی من نبود، یا مثل این که چیزی کم بود، 25سالم بود که با پدرم که در لندن زندگی می‌ کند، تماس گرفتم و گفتم ممنون از تمامی حمایت‌ها تا الان، ولی تصمیم گرفته‌ ام مسیرم را عوض کنم پدرم به من گفتند اشتباه بزرگی می‌کنی ولی چه بگوییم، اگر این قدر مطمئن هستی برو و ببین چطور می‌ شود.

4. یکی از دوستای خیلی خوب من هنرپیشه بود و اون منو تشویق کرد که هنرپیشه بشم، چون کلاسهای مختلف هنرپیشگی رو گذرونده بودم، و با آمادگی برای تستها رفته بودم بالاخره تونستم وارد هالیوود بشم.

5. او از 2006 توانست اولین حضور خود را در فیلم هالییودی تجربه کند.

6. در کودکی رقص باله و نواختن ویلون را آموخت، مهارت اسکی روی یخ، رقص شکم و غواصی زیر آب دارد، همچنین در سن کم زمانی که در انگلستان بود در تلویزیون بخش کودکان ایفای نقش کرده‌ است.

7. نازنین بنیادی برای داشتن همسر به کلیسای ساینتولوژی مراجعه و درخواست پیدا کردن همسر مناسب کرده بود که بنا بر پیشنهاد کلیسا رابطه ای را با تام کروز بازیگر سرشناس شروع کرد که در نهایت این رابطه با بکدیگر به توافق نرسیدند، این ارتباط به درخواست کلیسا پنهانی بود اما در سال 2012 توسط یکی از دوستان نازنین رسانه ای شد.

8. الگوهای من مادرم و پدرم هستن. در هنرپیشگی هم خانم مری آپیک، خانم شهره آغداشلو و خانم ادری هپبورن هستن که نمونه های خیلی خوبی بودن برای من ومن هنوز خیلی باید تلاش کنم تا به اونا برسم.

9. پیانو و ویلن می زنم. من عاشق موسیقی هستم از بچگی پدرم به من می گفت : نازنین جان، برای همه پیانو بزن.

10. جد پدری او، صفی علیشاه، شاعر پرآوازه و فیلسوف قرن نوزدهم هست.

11. نازنین در دانشگاه کالیفرنیا ایرواین به تحصیل در رشته‌ی علوم زیستی پرداخته هست. او برای تحقیقش در زمینه‌ی عدم موفقیت پیوند قلب، برنده‌ی جایزه‌ی تحقیقاتی Chang Pin-Chun شد.

12. پس از امضای چند توافق‌نامه و عاشق کروز شدن، اوضاع تغییر کرد و او نتوانست انتظارات فرقه‌ی ساینتولوژی را برآورده کند. او زمانی که نتوانست با سخنان دیوید میسکاویج و علاقه‌ی تام کروز به خودمحوری کنار بیاید رابطه‌اش با کروز به پایان رسید و او را به مرکزی در فلوریدا که متعلق به فرقه‌ی ساینتولوژی بود فرستادند.

13. پس از جدا شدن از تام کروز، پیمان محرمانگی‌اش با ساینتولوژی نقض کرد و درباره‌ی رابطه‌اش با تام کروز با یک نفر صحبت کرد. اگرچه مقامات فرقه‌ی ساینتولوژی این موضوع را انکار کرده‌اند، ولی به گزارش Vanity Fair آن‌ها به تنبیه نازنین پرداختند و او را مجبور کردند گودال حفر کند و سرویس‌های بهداشتی را با مسواک تمیز کند.

14. بنیادی و کروز اولین قرار ملاقات‌شان را با حضور تیم اجرایی سانتولوژی انجام دادند و سپس قرار خصوصی‌شان را در راکفلر سنتر گذاشتند.

15. او در نقش نورا در فصل‌های شش و هفت از سریال «چگونه با مادرت آشنا شدم» نقش بازی کرد.

16. بنیادی اولین قرارداد کاری‌اش، بازیگری برای بازی در نقش یک شخصیت خاورمیانه‌ای در تلویزیون امریکا بوده هست. او در سریال بیمارستان عمومی در نقش لیلا میر ایفای نقش کرد. او نامزد دریافت جایزه‌ی ایمیج انجمن ملی پیشرفت رنگین‌پوستان شد.

تصاویر نازنین بنیادی

نازنین بنیادی ، عکس نازنین بنیادی

نازنین بنیادی ، عکس نازنین بنیادی

نازنین بنیادی ، عکس نازنین بنیادی


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا