دسته‌بندی نشده

۱۳ کشور برتر برای مهاجرت کدامند؟

با مجله اینترنتی دلگرم همراه باشید تا با بهترین کشورها برای مهاجرت آشنا شوید

divider

بهترین کشورها برای مهاجرت

1. کشور فنلاند

بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان ، کشور فنلاند است. کشور فنلاند از جمله کشورهایی می باشد که شرایط تحصیل را با کاهش هزینه های پرداختی برای داوطلبین آسان نموده است. در این کشور تحصیل از ابتدا، یعنی از سطوح پیش دبستانی تا تحصیلات آکادمیک و تحصیلات تکمیلی با هزینه های بسیار کم امکان پذیراست. هزینه ی ایاب و ذهاب ، کتاب های درسی و نیز هزینه ی غذا برای دانش آموزان بر عهده دانشگاه می باشد.

به طور کلی بسته به شرایط مختلف، در این دانشگاه، یا هزینه ها رایگان است و یا بر عهده خود دانشگاه است. از طرفی اگر به دنبال جای امنی برای ادامه ی زندگی هستید، فنلاند می تواند گزینه ی مناسبی باشد. ممکن است تا کنون نام شفق قطبی را شنیده باشید. شفق قطبی یکی از زیبا ترین وقایع طبیعی است که در هنگام سحر در آسمان اتفاق می افتد. در کشور فنلاند این پدیده ی طبیعی جذاب، به وضوح قابل رویت است.

2. کشور اتریش

اگر شما به دنبال کشوری هستید که از لحاظ کیفیت آموزشی جز رتبه های نخست در دنیا باشد، این کشور گزینه ی مناسبی است. همچنین رعایت بهداشت در این کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که در همان بدو ورود، شما شگفت زده می شوید و هر چه بیشتر از زمان اقامت تان می گذرد به ویژگی های منحصر به فرد این آن بیشتر پی خواهید برد.

3. کشور نیوزیلند

سومین کشور و بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان ، کشور نیوزیلند است. کشور نیوزیلند، کشوری است که به داشتن مردمی مهربان و صمیمی معروف است. همچنین اکثر مهاجران پس از تجربه زندگی در این کشور از لحاظ تحصیل قرزندانشان و نیز از لحاظ بهداشت، رضایتمندی خود را اعلام کرده اند. در واقع آداب و رسوم و سنن این کشور به گونه ای است که خو گرفتن با آنها اصلا کار سختی نیست. همچنین از لحاظ امکانات تفریحی این کشور، فوق الهاده است.

4. کشور سوئد

چهارمین کشور برای مهاجرت ایرانیان ، کشور سوئد است. امکانات خوب تحصیلی و نیز هزینه ها درکشور سوئد بسیار مناسب است. از لحاظ بهداشت و سلامت عمومی نیز جایگاه خوبی در جهان دارد. در زمینه مراقبت از کودک و امکانات آموزشی نیز مورد تائید بسیاری از والدین واقع شده است.

5. کشور آلمان

کشور آلمان از لحاظ امکانات تحصیلی و نیز کیفیت تحصیلی در میان کشور های برگزیده جهان برای مهاجرت مقام چهارم را به خود اختصاص داده است. از لحاظ امکانات بهداشتی وسلامت عمومی و امنیت دارای استاندارهای بالایی است.

6. کشور فرانسه

ششمین کشور برای مهاجرت، کشور فرانسه است. از جمله ویژگی های شاخص کشور فرانسه این است که از لحاظ هزینه های تحصیلی و مراقبت از کودک در رتبه ی بسیار عالی قرار دارد و تقریبا بیش از نصف والدین در نظر سنجی ها نظر موافق در مورد این کشور داشته اند.

7. کشور لوکزامبورگ

کشور لوکزامبورگ بهترین کشور برای مهاجرت و به طور کلی شرایط زندگی در این کشور بسیار رضایت بخش است. از لحاظ تحصیلی و نیز از لحاظ بهداشت و سلامت عمومی خانواده جزء ده رتبه اول جهان می باشد.

8. کشورکاستاریکا

هشتمین کشور برای مهاجرت ایرانیان ، کشور کاستاریکا است. این کشور بسیار کشور شادی است. عنوان هپی لند یا همان کشور شاد را به خود اختصاص داده است و در رتبه دوازدهم شادی در میان کشورهای جهان قرار دارد. اگر به دنبال کشور شادی برای مهاجرت هستید، کشور کاستاریکا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

9. ایتالیا

یک خبر خوب برای عاشقان غذای ایتالیایی! ایتالیا یکی از راحت ترین قوانین اقامت را در بین سایر کشورهای اروپایی دارد. شما می توانید با خرید یا اجاره ی خانه در این کشور و ۵ سال اقامت قانونی، ویزای دائم آن را کسب کنید. همچنین با تحصیل در مقطع کارشناسی در این کشور، شانس دریافت اقامت دائمتان را افزایش می دهید.وضعیت کسب و کار در این کشور چندان راضی کننده به نظر نمی رسد و از نظر اقتصادی همچنان ضعف هایی دارد. اما به طور کلی مقصد خوبی برای هنرمندان و معماران به حساب می آید.

10. آرژانتین

خبر خوب این است که، کشور ستاره های فوتبال دنیا هم در این لیست قرار دارد! کشور آرژانتین یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای دنیا به شمار می آید. بعد از تنها ۲ سال اقامت در آن میتوانید برای کسب ویزای دائم اقدام کنید. راه ساده تر هم این است که فرزند خودتان را در سفارت این کشور، در دریای آزاد در کشتی یا هواپیمایی با پرچم آرژانتین به دنیا بیاورید تا مسی بعدی آرژانتین باشد!

11. نروژ

از چهره ی سرد و خشن این روزهای دنیا خسته شده اید و احتیاج دارید به خوش بینی روزهای کودکی تان برگردید؟! نروژ یکی از صلح آمیز ترین کشورهای دنیا است. سطح بالای رفاه و استاندارد زندگی در این کشور موجب شده نروژ مردمانی آرام و لبخند به لب داشته باشد و در آن خبری از جنایت و دزدی نباشد. بعد از مدت ۳ سال زندگی در این کشور، می توانید درخواست اقامت دائم بدهید.

12. کانادا

بهترین کشور برای مهاجرت در دنیا و مقصد محبوب ایرانی ها کانادا میباشد که یکی دیگر از کشورهای این لیست است. نیاز این کشور به افراد متخصص و ماهر، خدمات درمانی و آموزشی با کیفیت و نرخ تورم پایین باعث شده است تا هر ساله عده ی زیادی برای مهاجرت به این کشور اقدام کنند. اگر تخصص و مهارت بالایی در کارتان دارید و یا حداقل سرمایه ای در حدود ۱۸۰ هزار دلار آمریکا دارید می توانید به راحتی جهت اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کنید.

13. برزیل

اوضاع اقتصادی خوب، مناسب بودن شرایط برای رشد کسب و کارهای جدید و جاذبه های بی شمار برزیل چندان هم دور از دسترس به نظر نمی رسند. با تحصیل در دانشگاه های سطح بالای برزیل می توانید شانس خود را برای اخذ اقامت دائم این کشور به حداکثر برسانید. علاوه بر این، اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری هم طرفداران بسیاری دارد. شما می توانید با حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار دلار سرمایه گذاری، اقامت دائم این کشور پر جنب و جوش را به دست بیاورید.

در این رابطه بیشتر بدانید:

مهاجرت به انگلیس از طریق پناهندگی

مهاجرت به کانادا : روش ها و شرایط مهاجرت به کانادا کدامند؟

شرایط مهاجرت به جزیره ی نیوفاندلند کانادا

وکیل مهاجرت کیست ؟ چه خدماتی را وکیل مهاجرت انجام میدهد؟

تهیه و گردآوری شده مجله اینترنتی دلگرم

مرضیه ملایری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا