دسته‌بندی نشده

۱۰ تا از بهترین جاذبه های تورهای اروپا

تور اروپا همواره یکی از تورهای محبوب بین گردشگران می باشد، چرا که این قاره نسبتاً کوچک جاذبه های گردشگری فراوانی برای همه ی سلیقه ها در خود جای داده است.

سرسبزی و آب و هوای معتدل این قاره موجب شده تا طبیعتی بکر در اکثر کشورهای این قاره پدید آید و طبیعت دوستان زیادی را به خود جذب کند.

از طرفی تاریخ این قاره موجب شده تا بناهای تاریخی فراوانی در اکثر شهرهای قاره ی اروپا برجای بماند و علاقه مندان به تاریخ اروپار ا به خود جذب کند.

از این طریق می توان با فرهنگ و رسوم مردم این قاره نیز آشنا شد. از طرفی قاره ی اروپا در تاریخ خود محبوس نشده و به قاره ای مدرن و پیشرفته تبدیل شده است که از این حیث سرگرمی ها و تفریحات فراوان و مدرنی را نیز برای افراد مختلف در این قاره وجود دارد.

اما اینکه در تور اروپایی خود به کدام کشورها بروید و از کدام جاذبه ها دیدن کنید نکته ی مهمی است که باید بدان توجه کرد. در میان انبوه جاذبه های گردشگری قاره اروپا برخی نسبت به سایرین محبوبیت بیشتری دارند و گردشگران بیشتری از آن ها دیدن می کنند.

در این مقاله سعی داریم تا 10 جاذبه گردشگری برتر قاره اروپا را برای شما نام ببریم. حال که هزینه بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل را پرداخته اید، باید سفری با برنامه و کامل داشته باشید.

۱۰ تا از بهترین جاذبه های تورهای اروپا

1- برج ایفل فرانسه:

یکی از برترین جاذبه های تور اروپا برج ایفل پاریس واقع در کشور فرانسه است. این سازه ی تماماً آهنی مقصد بسیاری از گردشگران است. می توانید از این برج بالا بروید و از فضای زیبای پاریس دیدن کنید. هم چنین از رستوران های این برج غذای فرانسوی سفارش دهید و شامی رمانتیک را در پایتخت عشق و احساس جهان نوش جان کنید. منظره ی چراغانی این برج در شب زیبایی دوچندانی به سفر شما خواهد بخشید.

براساس نوشته ای در یک مجله فرانسوی، برج ایفل اصلی ترین دلیل خرید بلیط پاریس و سفر به آن می باشد.

2- آکروپولیس یونان:

این بنای زیبا که در دوران هنری هلنیسم یا دوستدار یونان ساخته شد در سال 2007 به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

این بنا در بالاترین نقطه ی آتن ساخته شده و معنای نام آن ساختمان بلند است. درون این بنا موزه ای از اشیای باستانی یونان قرار دارد.

3- ساگرادا فامیلیا اسپانیا:

منطقه ی ساگرادا فامیلیا در شهر بارسلون اسپانیا قرار دارد که به دلیل معماری منحصر به فرد ساختمان های خود به شهرت رسیده است.

عجیب ترین ساختمان این منطقه کلیسای کاتولیگ ساگرادا است که ساخت آن از سال 1882 شروع شده و پیش بینی می شود تا سال 2026 ادامه پیدا کند.

۱۰ تا از بهترین جاذبه های تورهای اروپا

4- کلیسای نوتردام فرانسه:

این کلیسا که بر روی معبدی غیرمسیحی ساخته شده دارای بزرگ ترین ناقوس جهان با وزنی بیش از 13 تن است.

این کلیسا در زمان لویی هفتم شروع به ساخت کرد و شهرت خود را مدیون رمان گوژپشت نوتردام است. اما در حال حاضر و پس از سانحه ی آتش سوزی بازدید از این بنا امکان پذیر نیست.

5- کولوسئوم ایتالیا:

این بنا که مربوط به دوران امپراطوری عظیم رومیان است بنایی مدور است که محلی برای برگزاری مسابقات گلادیاتورها بوده است و در واقع به عنوان فضایی عمومی شناخته می شده است.

6- قصر باکینگهام لندن:

این بنا متعلق به دوک باکینگهام بوده و پس از به تخت نشستن ملکه ویکتوریا مکانی برای زندگی خاندان سلطنتی بریتانیا تا به امروز شناخته شده است.

۱۰ تا از بهترین جاذبه های تورهای اروپا

7- واتیکان ایتالیا:

یکی از عجایبی که در سفر به ایتالیا با آن روبرو خواهید شد حضور کشوری در دل کشور ایتالیا است. کشور مذهبی واتیکان به صورت رسمی به عنوان یک کشور مستقل شناخته شده و در ایتالیا قرار دارد.

واتیکان محل زندگی پاپ مسیحیت است و با ورود به این کشور می توانید از بناهای مذهبی و تاریخی فراوانی که در آنجا قرار دارد دیدن کنید.

8- قلعه ادینبورگ اسکاتلند:

در واقع این قلعه در قدیم به عنوان زندان و محل شکنجه زندانیان مورد استفاده قرار می گرفته و اکنون به محلی برای بازدید گردشگران تبدیل شده است. هر ساله بسیاری از افراد گزارش می کنند که در این قلعه روح دیده اند و یا صداهای عجیب و غریبی شنیده اند به همین دلیل این قلعه به عنوان یکی از جاذبه های ترسناک و محبوب شناخته می شود.

9- موزه لوور فرانسه:

برای آشنایی با فرهنگ و هنر قاره ی اروپا و تماشای زیبایی معماری اروپا به موزه لوور واقع در کشور فرانسه بروید و از آثار نفیس این موزه دیدن کنید. بازدید از کل فضای موزه و تمامی آثار چند روز زمان نیاز دارد.

۱۰ تا از بهترین جاذبه های تورهای اروپا

10- استون هنج انگلستان:

این بنای سنگی مرموز مساله ای معمایی برای افراد بود که کاربرد این سنگ ها چه بوده است. بسیاری معتقدند که از این بنا به عنوان تقویم استفاده می شده و برخی اعتقاد دارند که نشان دهنده ساعت بوده و یا برای نجوم از آن استفاده می شده است اما به هرحال بنایی تاریخی و دیدنی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا