دسته‌بندی نشده

کت برند رالف لارن مهناز افشار سوژه شد !

مهناز افشار عکس های جدیدی از حضورش بر فرش قرمز فرانکفورت را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

تیپ و لباس مهناز افشار در این همایش مورد انتقاد برخی کاربران قرار گرفت.

مهناز افشار

مهناز افشار

مهناز افشار

مهناز افشار متولد سال 1356 و خرداد ماهی می باشد. او در شهر تهران به دنیا آمده و در رشته تدوین و بازیگری تحصیل کرده است. خانم افشار در یک خانواده مذهبی بزرگ شده و در اوایل دوران تحصیل وی، خانواده مخالف بازیگر شدن مهناز بودند. خانم افشار حرفه بازیگری و فن بیان را زیر نظر استاد حمید سمندریان آموخته است.

او در یک خانواده 5 نفره متولد شده است. دو برادر بزرگتر از خودش دارد و تک دختر است، در دوران کودکی بسیار شوخ و بازیگوش بوده در حدی که یک بار وقتی که در دوره دبستان درس می خوانده برای 2 روز از مدرسه اخراج شده است.

او با بازی در سریال گمشده وارد دنیای بازیگری شد و سپس با بازی در فیلم سینمایی شور عشق به چهره ای شناخته شده تبدیل شد. شباهت او به گوگوش خواننده مشهور ساکن انگلستان هم در روند شهرت اش نقش زیادی داشت. او در دهه 80 به اوج شهرت رسید و به لقب گرانترین بازیگر زن سینمای داخل ایران را از آن خود کرد.

مهناز افشار در سال 1393 با یاسین رامین فرزند یکی از مقامات دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد ازدواج کرد. آنها صاحب دختری زیبا به نام لیانا شدند اما زندگی مشترک شان دوام چندانی نداشت و در سال 1398 به طور رسمی از هم جدا شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا