دسته‌بندی نشده

کادو سالگرد ازدواج برای مرد : هدیه سالگرد ازدواج شوهرم چی بخریم؟

ایده های جذاب برای بهترین کادو سالگرد ازدواج برای آقایان

جشن سالگرد ازدواج یادآور خاطرات شیرین گذشته و زمان شروع زندگی مشترک شما با همسرتان هست و اکثر زوج ها با هدیه دادن و جشن گرفتن سالگرد ازدواج خود قصد دارند تا خاطرات شیرین آن زمان را به یاد آورند و احساسات خود را با همسر خود به اشتراک بگذارند.

جشن سالگرد زمانی برای برگشت به گذشته است. آن لحظه‌های زیبایی که با هم گذرانده‌اید و تجربیات خاطره‌انگیزی که داشته‌اید، همه این‌ها در چنین روزی، تازه به نظر می‌رسد.

یکی از قسمت های مهم سالگرد ازدواج این است که با کادو دادن به همسر و یا کارهای خلاقانه این روز و خاطراتش را در ذهن همسرتان ماندگار کنید.

زمانی که ما میخواهیم برای همسر و یا آقایان کادو بخریم همیشه این سوال برای ما پیش می‌آید که چه کادویی بخریم که او دوست داشته باشد، ایده های زیادی برای کادو دادن به همسر در مناسبت های مختلف است.

موضوع بحث ما کادو به مناسبت سالگرد ازدواج به آقایان است که ما در اینجا می خواهیم چند تا از بهترین کادو های که می‌توانید برای سالگرد ازدواج همسرتان به هدیه بدهید را به شما معرفی کنیم.

به این توجه داشته باشید که آقایان از نظر سلیقه و روحیات اخلاقی با هم فرق میکنند و برای کادو دادن به آن ها باید سن و چیز های مورد علاقه آن ها را در نظر بگیرد.

مثلا برای هدیه سالگرد ازدواج به همسرتان که 40 سال سن دار نروید دستبند پسرانه بخرید، البته این باز هم یه روحیات همسرتان بستگی دارد، در ادامه چند ایده برای خرید کادو برای تولد همسرتان برای شما آماده کردیم که اکثر مردها آن را می‌پسندند

کادو سالگرد ازدواج برای مرد : هدیه سالگرد ازدواج شوهرم چی بخریم؟

چه کادویی برای آقایان مناسب تر است؟

هدیه دادن و هدیه گرفتن از کارهای جالبی است که در تمام دنیا به مناسبت های مختلف انجام می شود و از هر جنس، رنگ و سن که باشید، این کار ارتباطات عمیق تر و بهتری بین شما و دهنده یا گیرنده هدیه ایجاد می کند. هدیه دادن یک روش آسان اما تاثیرگذار برای نشان دادن عشق و علاقه به همسر است.

اگر می خواهید به همسرتان نشان دهید که چه احساس مثبت و خوبی به او دارید با خرید یک هدیه می توانید این کار را انجام دهید. به علاوه یکی از مهم ترین اصول در رابطه زناشویی داشتن صمیمیت و نزدیک بودن زن و شوهر به یکدیگر است.

اما همه میدانیم که خرید هدیه چقدر سخت است. مخصوصا اینکه بعد از خرید چند هدیه ، دیگر ایده ای به ذهن نمی رسد. مخصوصا اینکه علایق و تمایلات آقایان و خانم ها با هم فرق میکند. پس داشتن چند ایده برای کادو خریدن بسیار به شما کمک خواهد کرد.

ابتدا در نظر بگیرید مناسبتی که میخواهید برای آن کادو بخرید چیست. اگر تولد وی است هدیه ای بخرید که برای خود شخص او مناسب باشد ، اگر سالگرد ازدواج است هدیه ای بخرید که ربطی به شما و عشقتان دارد. اگر این هدیه به مناسبت تاسیس شغل او است ، هدیه ای بخرید که مناسب شغل او باشد.

دقت کنید که اکثر مردان دوست دارند هدیه ای که میگیرند کاربردی باشد. یعنی از چیزهای تزیینی و بدون استفاده خوششان نمی آید. پس می‌توانید وسیله ای بخرید که نیاز دارد. این وسیله میتواند از پوشاک باشد تا وسایل الکترونیکی و …. که در آن زمان به آن احتیاج دارد.

 کادو سالگرد ازدواج برای آقایان | کادو سالگرد ازدواج ارزان | دست ساز هدیه سالگرد ازدواج | سالگرد ازدواج | هدیه خاص برای سالگرد ازدواج

راهنمای خرید هدیه خوب برای مردان: آقایان چی دوست دارند ؟

شما همسرتان را همیشه دوست دارید و از او حمایت می‌کنید. گاهی اوقات هم ممکن است که با او اختلاف نظر داشته باشید. اما در این روز متوجه می‌شوید که همسرتان هدیه‌ای از جانب خدا در زندگی شما بوده است و شما خدا را به خاطر بهترین فردی که به‌عنوان همسر به شما هدیه داده است شکر می‌کنید.

سالگرد ازدواج بهترین فرصت برای دادن یک هدیه زیبا به با ارزش‌ترین شخص زندگی شماست. اما چه هدیه‌ای می‌تواند برای سالگرد ازدواج مناسب باشد؟ در ادامه فهرستی از هدیه‌های مناسب برای سالگرد ازدواج را برای شما جهت ایده گرفتن از آن ها آماده کردیم.

1. هدیه‌ سالگرد ازدواج برای آقایان ست سویشرت و شلوار اسپرت

انواع مختلف پوشاک مردانه مانند کت و شلوار، پیراهن، شلوار، تیشرت، کلاه و… هدیه مناسبی برای آقایان محسوب می گردند، فقط کافی است با سلیقه او آشنا باشید. و اگر همسر شما علاقه زیادی به ورزش صبحگاهی دارد پیشنهاد ما به شما سویشرت شلوار اسپرت است.

کادو سالگرد ازدواج برای مرد : هدیه سالگرد ازدواج شوهرم چی بخریم؟

در لینک های زیر میتوانید از قیمت روز جدیدترین لباس مردانه در بازار مطلع شوید.

لیست قیمت انواع پیراهن مردانه در بازار

لیست قیمت انواع پوشاک پسرانه در بازار

لیست قیمت انواع کت و شلوار در بازار

2. جعبه یادگاری

دادن یک جعبه یادگاری به شکل قلب به همسرتان قطعاً او را تحت تأثیر قرار می‌دهد. همسر شما می‌تواند انواع اقلام، مانند گردن‌آویز، لوازم آرایشی، جواهرات، گوشواره، و بسیاری از لوازم جانبی دیگر خود را در این جعبه نگهداری کند.

3. کادو سالگرد ازدواج برای آقایان فلش، هارد یا هندزفری

مردان علاقه زیادی به وسایل الکترونیکی دارند و خرید آنها به عنوان هدیه برای آنان بسیار جذاب است. مثل هارد اکسترنال ، هدفون ، دسته بازی ، پلی استیشن ، وسایل کامپیوتر ، پاور بانک ، موبایل و …

کادو روز مرد، کادو تولد برای شوهر

4. رفتن به سفر برای سالگرد ازدواج

سفر می تواند یک پیشنهاد هیجان انگیز برای سالگرد ازدواج باشد. می توانید برای سفر مکان های خاطره انگیز دوران آشنایی را در نظر بگیرید تا چند روزی همان حس و حال رمانتیک روزهای آشنایی و اول زندگی مشترک را داشته باشید.

5. وسایل جانبی ماشین هدیه عالی برای مرد ها

6. اگر به ماشین علاقه مند هستند خرید وسایل مرتبط با ماشین حتما برایشان سورپرایز خوبی است. مثل ضبط ماشین یا سیستم صوتی ماشین یا رینگ و…

مرد ها عاشق الین هدیه اند

6. هدیه هیجان انگیز برای آقایان کنسول بازی

دیگر این روزها همه می‌دانند که علاقه‌ به بازی‌های کامپیوتری هیچ ربطی به سن و سال ندارد. این روزها هم اکثرا همه در خانه خود یک کنسول بازی دارند. اما برای آقایانی که یک کنسول درست و حسابی ندارند و شما می‌دانید که به بازی کامپیوتری علاقه دارند، بهترین هدیه یک کنسول بازی است.

شاید قیمت کنسول‌ها بالا باشد، اما نگران نباشید این هدیه یک عمر برایشان می‌ماند. از طرفی، برای آقایان جوانی که کنسول بازی دارند و وقت زیادی را در تنهایی به بازی کردن می‌گذرانند، می‌توانید یک دسته بازی اضافه هدیه بگیرید.

با این کار هم آن‌ها را خوشحال کرده‌اید که می‌توانند هم‌بازی داشته باشند، هم خودتان از تنهایی درمی‌آیید و می‌توانید با آن‌ها هم‌بازی شوید.

برای خرید هدیه سالگرد ازدواج، عید، شب یلدا یا تولد برای آقایان ما به شما کنسول بازی را پیشنهاد می‌کنیم، همچنین شما می‌توانید برای آن‌هایی که خودشان این کنسول را دارند، دسته بازی بی‌سیم را هدیه بگیرید.

کادو برای پسر ، کادو برای مرد ، کادو تولد ، کادو دوست پسر

لیست قیمت‌های انواع کنسول بازی در بازار را در لینک های زیر مشاهده کنید.

لیست قیمت انواع کنسول بازی در بازار

لیست قیمت انواع لوازم جانبی کنسول بازی در بازار

7. هدیه شیک برای مرد کیف چرم

کیف چرم نیز میتواند کادوی شیک و برازنده ای برای یک آقا باشد.

هدیه لاکچری برای آقایان

8. ست کمربند و کیف پول چرم مردانه

ست کیف پول و کمربند چرم یک هدیه کاربردی و لاکچری برای مردان است که مطابق با سلیقه طرف مقابلتان آن را باید انتخاب کنید.

کادو تولد برای شوهرم چی بخرم

در لینکهای زیر میتوانید از قیمت روز جدیدترین ست کمربند و کیف پول چرم مردانه مطلع شوید:

لیست قیمت انواع کیف پول و مدارک در بازار

لیست قیمت انواع کیف مردانه در بازار

9. مچ‌بند هوشمند

بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان یا مناسبت‌های خاص دیگر می‌تواند یک ساعت هوشمند جذاب و کاربردی باشد. این روزها گجت‌های پوشیدنی همه گیر شده‌اند همه دوست دارند حداقل یکی از آن‌ها داشته باشند.

آقایان در هر سن و سالی که باشند با داشتن یک مچ‌بند هوشمند خیلی خوشحال‌ترند چراکه این مچ‌بندها جدا از ظاهر شیک و اسپرت‌شان، قابلیت اندازه‌گیری گام‌ها، مسافت طی شده، پایش وضعیت خواب و ضربان قلب را دارند.

همچنین تماس‌ها و پیام‌های دریافتی را به شما نشان می‌دهند. کارایی عالی، تنوع ظاهری زیاد و البته قیمت مناسب این مچ‌بندهای هوشمند باعث شده که تبدیل به هدیه‌های بسیار عالی شوند.

در لینکهای زیر میتوانید از قیمت روز جدیدترین ساعت های هوشمند مطلع شوید:

لیست قیمت انواع ساعت هوشمند در بازار

لیست قیمت انواع ساعت هوشمند در بازار

10. هدفون بی سیم

را پشت فرمان می‌گذرانند را می‌توان با یک هدست بی‌سیم که قابلیت برقراری تماس هم علاوه بر پخش موسیقی دارد، حسابی خوشحال کرد. در میان انواع هدست و هدفون بی‌سیم شما انتخاب‌های زیادی دارید که ممکن است کمی گیج کننده باشد، از این رو پیشنهاد ما برای خرید اینترنتی هدیه سالگرد ازدواج برای آقایان یا هر مناسبت قشنگ هدفون های بی سیم می‌باشد.

کادو تولد برای شوهرم چی بخرم | کادو تولد برای شوهرم | کادو برای شوهر چی بخرم | کادو برای شوهر ارزان | کادو برای شوهرم چی بخرم

لیست قیمت انواع هدست و هدفون در بازار

لیست قیمت انواع هدست و هدفون در بازار

 کادو سالگرد ازدواج برای آقایان | کادو سالگرد ازدواج ارزان | دست ساز هدیه سالگرد ازدواج | سالگرد ازدواج | هدیه خاص برای سالگرد ازدواج


هدیه خفن برای آقایان

11. ساعت مچی

از هدایای مناسب و جالب برای آقایان ساعت مچی است که دارای تنوع بالایی هستند و با توجه به وضعیت مالیتان می توانید آن را تهیه کنید. از آن‌جایی که آقایان معمولا برعکس خانم‌ها از زیورآلات کمتر استفاده می‌کنند، چیزهایی مثل ساعت، دکمه سرآستین، کمربند و کراوات نقش زیادی در ظاهر آن‌ها بازی می‌کند.

خصوصا ساعت مچی نمایانگر شخصیت یک مرد است و می‌تواند تاثیر زیادی در خوش‌تیپی و جذابیت او داشته باشد. اگر می‌خواهید به یک مرد جوان خوش‌تیپ که ساعت‌های کلاسیک دوست دارند یک هدیه جذاب بدهید برای یک ساعت شیک و باکلاس بخرید.

هدیه لاکچری برای مرد

لیست قیمت انواع ساعت مچی زنانه و مردانه در بازار

لیست قیمت انواع ساعت هوشمند در بازار

لیست قیمت انواع ساعت مچی دیجیتال در بازار

کارتهای تزئینی سالگرد ازدواج | سالگرد ازدواج را اینگونه بیاد ماندنی کنید | ایده های جذاب برای بهترین هدیه سالگرد ازدواج | خرید یک هدیه رویایی برای سورپرایز سالگرد ازدواج

ایده خرید کادو به مردان و هدیه به آقایان

کادو سالگرد ازدواج برای مرد

12. ست کراوات و دکمه سر آستین

انواع مختلف ست کراوات و دکمه سر آستین و کراوات پاپیون و دیگر اجزا مربوط به آن می توانند انتخاب مناسبی به عنوان کادو روز تولد و یا سالگرد ازدواج همسرتان باشند. این نوع هدیه از لحاظ قیمت تنوع بالایی دارد و می توانید انتخاب خوب و مناسبی در این راستا داشته باشید.یک کادوی شیک و زیبا، خصوصاً اگر که همسرتان به شیک پوش خیلی اهمیت می‌دهد و اکثراً لباس رسمی می‌پوشد؛ پس این میتونه گزینه خیلی خوبی برایتان باشد.

هدیه تولد همسر | کادو تولد برای شوهرم

13. پیشنهاد کادو سالگرد ازدواج برای آقایان دوربین عکاسی

خیلی از آقایان هم عاشق عکاسی هستند و عکاسی با موبایل آن‌ها راضی نمی‌کند. برای تشویق آقایان و آقا پسرهایی که تازگی به عکاسی علاقه‌مند شده‌اند، می‌توانید یک دوربین عکاسی دیجیتال هدیه بگیرید.

اما در میان انواع دوربین عکاس به جز انواع دوربین‌های DSLR و کامپکت، دوربین‌های چاپ فوری هم وجود دارد. این دوربین‌های مینیمال و جذاب می‌توانند یک هدیه خاص برای آقایان باشد تا با آن‌ها خاطرات خاص و دوست‌داشتنی خودشان را ثبت کنند.

پیشنهاد ما برای خرید دوربین عکاسی به عنوان هدیه برای آقایانی که دوست دارند حرفه‌ای عکاسی کنند، یک دوربین دیجیتال کانن به همراه لنز ۵۵-۱۸ و برای مرد هایی که عاشق عکس‌های پولاروید نوستالژیک هستند، دوربین چاپ سریع لوموگرافی مدل Lake Tahoe است.

کادو سالگرد ازدواج برای مرد : هدیه سالگرد ازدواج شوهرم چی بخریم؟

در لینکهای زیر میتوانید از قیمت روز جدیدترین دوربین های عکاسی مطلع شوید:

لیست قیمت انواع دوربین عکاسی در بازار

ایده خرید کادو برای آقایان در تولد و سالگرد ازدواج

14. ایده های هدیه دادن به آقایان عطر و ادکلن مردانه

از جمله بهترین و در دسترس ترین هدایا برای آقایان انواع مختلف عطر و ادکلن های مردانه است که با اطلاع از تمایلات طرف مقابل تان می توانید تهیه نمایید.

 کادو برای همسرم چی بخرم

لیست قیمت انواع عطر مردانه در بازار


15. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل و هارد اکسترنال

یک اسپیکر قابل حمل خوب هم جزو کالاهایی است که هرکسی باید یکی داشته باشد. اسپیکر بلوتوثی در سفر، کوه یا هرجایی که به برق دسترسی نداشته باشید، خیلی به کار می‌آید. به همین دلیل یک هدیه جذاب برای آقایان علاقه‌مند به موسیقی می‌تواند اسپیکر بلوتوثی خوبی باشد که کیفیت و مدت زمان شارژدهی بالایی دارد.

علاوه بر یک اسپیکر خوب، آقایانی که همیشه از کمبود حافظه لپ‌تاپ و کامپیوتر خود ناراضی‌اند و آن‌هایی که فیلم و موسیقی زیاد آرشیو می‌کنند، به یک یک هارد اکسترنال خیلی نیاز دارند. هارد اکسترنال یک هدیه جالب برای آقایان به مناسبت‌های مختلف است.

 هدیه کاربردی برای آقایان | هدیه کاربردی برای مرد ها

لیست قیمت انواع هارد اکسترنال در بازار

 کادو سالگرد ازدواج برای آقایان | کادو سالگرد ازدواج ارزان | دست ساز هدیه سالگرد ازدواج | سالگرد ازدواج | هدیه خاص برای سالگرد ازدواج

ایده های خلاقانه برای کادو سالگرد ازدواج

16. کوپن‌های عشق

یکی دیگر از هدایای افسانه‌ای که شما می‌توانید به همسرتان بدهید کوپن‌های عشق است. هر کوپن شامل یک چیز عاشقانه است که شما می‌خواهید با همسرتان از آن لذت ببرید. به‌عنوان مثال، ” پیاده روی با هم” و یا یک کاری که دوست دارید با اون انجام دهید

هدیه سالگرد ازدواج-هدیه سالگرد ازدواج دست ساز-کوپن عاشقانه

وسایل مورد نیاز:

  • کاغذ رنگی
  • قیچی
  • خودکار
  • پانچ
  • روبان یا حلقه اتصال دهنده

مراحل انجام کار :

  1. با استفاده از قیچی کاغذ رنگی را به اندازه کوپن‌های کوچک برش بزنید.
  2. روی هر کارت یک پیام عاشقانه برای همسرتان بنویسید.
  3. گوشه همه کوپن‌ها را با استفاده از پانچ سوراخ کنید.
  4. کوپن‌ها را با استفاده از روبان یا حلقه به یکدیگر متصل کنید.

17. هدیه عاشقانه به همسر لوستر عکس

اگر که فرصت نکرده‌اید برای سالگرد ازدواجتان هدیه بخرید؛ و یا اینکه به دنبال یک هدیه غیر مادی و خاص هستید؛ این ایده را بهتون پیشنهاد می‌کنیم. با چنین ایده‌ای هم یک کادو تهیه کرده‌اید و هم مطمئناً می‌توانید همسرتان را سورپرایز کنید. تنها چیزی که برای اجرای این ایده نیاز دارید؛ تعدادی بادکنک هلیومی (پیشنهاد می‌کنیم از بادکنک‌های قرمز و قلبی شکل استفاده کنید) و تعدادی از عکس‌های دو نفره‌تان نیاز دارید. همچنین می‌توانید تعدادی یادداشت عاشقانه نیز بنویسید و به همراه عکس‌ها به بادکنک ها بیاویزید

هدیه عاشقانه سالگرد ازدواج برای همسر

18. کادو مناسب برای سالگرد ازدواج به مرد وسایل و تجهیزات ورزشی و وسایل بازی

خرید وسایل بازی نیز همواره از علایق مردان است. پلی استیشن ، تخته نرد ، شطرنج ، راکت تنیس و بدمینتون ….حتی میتوانید برای وی تجهیزات ورزشی رشته مورد علاقه وی را بخرید. مثل اسکی یا تنیس یا فوتبال و غیره…

کادو سالگرد ازدواج برای مرد : هدیه سالگرد ازدواج شوهرم چی بخریم؟

19. یک شام رمانتیک همراه با دکوراسیون رمانتیک کنید

اگر در آن زمان پول زیادی برای خرید کادو ندارید می توانید غذای مورد علاقه وی را بپزید و منزلتان را به بهترین شکل تزیین کنید و با یک کیکی که خودتان پختید او را سورپرایز کنید.غذای مورد علاقه همسرتان را با عشقی فراوان درست کنید .

لازم نیست خودتان را به زحمت بیاندازید و تدارک مفصلی ببینید شما می توانید با کمی عشق که چاشنی غذایتان کرده اید غذای ساده مورد علاقه همسرتان را به یک غذای رویایی تبدیل کنید و میزی زیبا و چشم نواز برای او بچینید.

تمام قسمت های خانه را طوری طراحی کنید که یادآور رابطه عاشقانه شما و همسرتان باشد. برای این کار می توانید کاغذ رنگی های را به شکل قلب ببرید و روی در بچسبانید ویا بنرهایی را به شکل قلب یا گل درست کنید و به دیوار نصب کنید.

همسرتان را برای این جشن کوچک آماده کنید مثلا برای او پیامک های عاشقانه و یا ایمیل های زیبا بفرستید ویا در تماس تلفنی حرف های عاشقانه بزنید.

شام رمانتیک سالگرد ازدواج : تزیین رمانتیک

20. هدیه ماندگار برای سالگرد ازدواج تابلو فرش با عکس همسر

میتوانید عکس او را تابلو فرش کنید و یا مجموعه ای از عکس هایش را چاپ کنید و به او کادو دهید

بهترین هدیه برای شوهر

21. جعبه نوستالژی خاطرات کودکی هدیه فوق‌العاده به یادماندنی

وسایل قدیمی متعلق به دوران کودکی همسرتان را جمع آوری کنید و با تزیینات زیبا درون یک جعبه مقوایی یا فلزی بچینید و به او تقدیم نمایید . این کار حس قشنگی را در او ایجاد می کند ، همچنین شما می توانید این کار را با وسایل خاطره انگیز زمان آشنایی تان نیز انجام دهید.

کادو سالگرد ازدواج برای مرد : هدیه سالگرد ازدواج شوهرم چی بخریم؟

 کادو سالگرد ازدواج برای آقایان | کادو سالگرد ازدواج ارزان | دست ساز هدیه سالگرد ازدواج | سالگرد ازدواج | هدیه خاص برای سالگرد ازدواج

در روز تولد یا سالگرد ازدواج برای همسرم چه کادویی بخرم؟

کادو تولد و سالگرد ازدواج شوهر

22. گل مورد علاقه همسرتان

گل مورد علاقه همسرتان را در گلدانی زیبا و مخصوص این روز قرار دهید و آن را بر روی میز بگذارید.

کادو سالگرد ازدواج برای مرد : هدیه سالگرد ازدواج شوهرم چی بخریم؟

23. چراغ خواب یا آباژور با عکس دو نفره

یکی از ایده های جذاب دیگر، می توان به چراغ خوابی اشاره کرد که عکس زیبا از شما در آن وجود داشته باشد. این عکس بهتر است قشنگترین عکس شما باشد. این مدل آباژورها یا چراغ های خواب، بنا به سلیقه شما ساخته می شود، که شما هر عکسی که بخواهید را می توانید برای همیشه در اتاق خواب خودتان داشته باشید.

نورپردازی که در این مدل چراغ ها کار می شود و هم می تواند هر رنگی داشته باشد ولی رنگ آبی بسیار جذاب تر است. این کادو، برای انواع تولدها و کادوهای سالگرد و حتی هدیه به عنوان روز پدر و روز مادر هم می تواند باشد. حتی برای کودکان نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

این مدل چراغ ها دارای کنترل هم هستند که تمامی رنگ های آفتابی و مهتابی را می توانند داشته باشند

کادو سالگرد ازدواج برای مرد : هدیه سالگرد ازدواج شوهرم چی بخریم؟

24. رفتن به اولین مکان آشنایی

یادته دفعه اول کجا رفته بودی؟ رستوران؟ شاید سینما یا یه کافی شاپ؟ بهتره به عنوان بهترین هدیه سالگرد ازدواج، سیری در خاطره ها داشته باشی و دوباره به همون جایی بری که از اونجا شروع کردی!!

کادو سالگرد ازدواج برای مرد : هدیه سالگرد ازدواج شوهرم چی بخریم؟

25. رفتن به آتلیه عکاسی به عنوان بهترین هدیه سالگرد ازدواج

یادته عکس های روز عروسی رو با چه ذوق و هیجانی گرفتی؟ یادته چه شور و نشاطی برای عکس های دونفره داشتی؟ میتونی به عنوان سوپرایز سالگرد ازدواجت دوباره به آتلیه بری و با یه دسته گل و کیک، عکس های زیبای دو نفره بگیری و خاطره ها رو ثبت کنی.

کادو سالگرد ازدواج برای مرد : هدیه سالگرد ازدواج شوهرم چی بخریم؟

26. پخش آهنگ اختصاصی در رادیو

اگر همسرت به رادیو گوش دادن علاقه دارد می‌توانید در یک زمان خاصی که مطمئن هستید به رادیو گوش میدهد با رادیو تماس بگیرید و سالگرد ازدواجتون را به همسرت تبریک بگوئید و میتونید از رادیو درخواست یک ترانه اختصاصی که مورد علاقه همسرت است را داشته باشید تا براش پخش کنند. اینجوری با کمترین هزینه تونستی بهترین سورپرایز رو داشته باشید.

کادو سالگرد ازدواج برای مرد : هدیه سالگرد ازدواج شوهرم چی بخریم؟

27. استند چوبی مردانه

راز موفقیت هر مردی در این است که روزش را با نظم شروع کند. اگر که همسرتون دائماً وسایلش را این طرف و آن طرف می‌گذارد (ویژگی مشترک خیلی از آقایون، البته با عرض معذرت از آقایون) و گاهی حتی گم می‌کند؛ چنین هدیه‌ای می‌تواند یک گزینه خیلی خوب برایش باشد. با استفاده از این وسیله همسرتان می‌تواند وسایل شخصی‌ خود را در آن بگذارد و از بی نظمی رها شود.

کادو سالگرد ازدواج برای مرد : هدیه سالگرد ازدواج شوهرم چی بخریم؟

28. یک جشن دونفره بگیرید

اگر می خواهید سالگرد ازدواجتان را جشن بگیرید ، بهتر است تدارک یک جشن دونفره را ببینید. یک جشن کوچک اما رمانتیک دو نفره بسیار به یاد ماندنی تر از جشنهای بزرگ با بریز و بپاش های فراوان است .

29. بهترین هدیه برای آقایان پک اصلاح صورت

یکی دیگر از انتخاب‌ها در هدیه برای آقایان لوازم شخصی برقی است. لوازم شخصی برقی آقایان شامل انواع ماشین‌های اصلاح سر و صورت و بدن می‌شود. این ماشین‌ها مدل‌های مختلفی دارند که شما می‌توانید بر اساس سلیقه و نوع اصلاحی که اغلب دارند، هر کدام را به آن‌ها هدیه دهید.

اگر یک کادو برای آقایانی تهیه می‌کنید که صورت خود را کاملا شیو می‌کنند و یک اصلاح دقیق و تمیز می‌خواهند، باید یک ماشین اصلاح صورت با قابلیت اصلاح با شماره صفر خریداری کنید. اگر هم همسر، دوست یا برادر شما معمولا ریش می‌گذارد، می‌توانید به آن‌ها یک ماشین اصلاح سر و صورت که دارای شانه‌های متنوع است هدیه دهید.

کادو تولد برای شوهر

در لینک های زیر میتوانید از قیمت روز جدیدترین ماشین اصلاح سر و صورت موزر در بازار مطلع شوید:

لیست قیمت انواع ریش تراش در بازار

لیست قیمت انواع وسایل اصلاح موی سر در بازار

لیست قیمت انواع مو زن گوش و بینی در بازار

30. فیلمی عاشقانه و رمانتیک تماشا کنید

برای پر کردن اوقات آن شب مراسم تماشای فیلم در نظر بگیرید. تنقلات مخصوص فیلم دیدن را تهیه کنید و به تماشای فیلم رمانتیک مورد علاقه هر دو یا فیلم مراسم ازدواج یا فیلم های خانوادگی بپردازید.

31. بهترین کادو به آقایان ست لوازم بهداشتی مردانه

برای آقایانی که به بهداشت و آراستگی خود همیشه اهمیت می‌دهند می‌توانید لوازم بهداشتی جذاب هدیه بگیرید. لوازمی مثل یک مسواک برقی درجه یک و باکیفیت، ماسک صورت پاک کننده پوست، یا لوسیون و تقویت کننده مو برای آقایانی که نگران ریزش مو خود هستند و خیلی لوازم بهداشتی دیگر. حتی می‌توانید با هدیه‌های جذاب افرادی که به ظاهر یا بهداشت خود چندان اهمیت نمی‌دهند را به عادت‌های خوب تشویق کنید.

 کادو سالگرد ازدواج برای آقایان | کادو سالگرد ازدواج ارزان | دست ساز هدیه سالگرد ازدواج | سالگرد ازدواج | هدیه خاص برای سالگرد ازدواج

 کادو سالگرد ازدواج برای آقایان | کادو سالگرد ازدواج ارزان | دست ساز هدیه سالگرد ازدواج | سالگرد ازدواج | هدیه خاص برای سالگرد ازدواج

برای سالگرد ازدواجم چیکار کنم؟

32. تی‌شرت ست برای خود و همسرتان

شما می‌توانید برای کادو سالگرد ازدواج یک جفت پیراهن اسپرت زیبا با طرح چاپی تعداد سال‌های زندگی مشترکتان برای خود و همسرتان بخرید. مطمئن باشید که همسرتان این هدیه را دوست خواهد داشت.

هدیه سالگرد ازدواج-بهترین هدیه برای سالگرد ازدواج-تی شرت ست زن و شوهری

33. مجله سالگرد ازدواج سفارشی

جشن ازدواج یکی از ارزشمندترین اتفاقات زندگی شما بوده است. پس سالگرد ازدواجتان را با هدیه دادن یک مجله سالگرد ازدواج زیبا به همسرتان گرامی بدارید. شما می‌توانید بهترین خاطرات زندگی مشترک خود را از اولین روز ازدواج تا به الان را در این مجله ثبت کنید.

می‌توانید عکس‌های جالب و خاطره انگیز خود را در یک سمت مجله چاپ کنید و در سمت دیگر خاطره مربوط به آن عکس را شرح دهید.

این یک هدیه سالگرد ازدواج جذاب و ماندگار است و مطمئناً همسر شما از دیدن آن غافلگیر می‌شود.

 هدیه خاص برای سالگرد ازدواج

34. پیام عاشقانه در بطری

عشق شما هم با تبادل نامه و پیام‌های عاشقانه شروع شده است؟

در این روز پیام‌های عاشقانه کوچک و شیرینی که در ابتدای آشنایی برای یکدیگر نوشته‌اید را دوباره به یاد همسرتان بیاورید. شما می‌توانید پیام‌های عاشقانه خود را درون یک بطری زیبا به همسرتان هدیه دهید و این‌گونه عشقتان را به همسرتان ابراز کنید.

یکی از رمانتیک‌ترین و جذاب‌ترین و در عین حال ارزان‌ترین کادوهای سالگرد ازدواج، این هدیه خواهد بود.

کادو سالگرد ازدواج برای مرد : هدیه سالگرد ازدواج شوهرم چی بخریم؟

35. کاور بالش زن و شوهر

اتاق خواب شما محل عشق شماست. همسرتان را با تزیین اتاق و تعویض کاور قدیمی بالش‌ها با کاور جدید غافلگیر کنید.

هدیه سالگرد ازدواج-کاور بالش عاشقانه-هدیه رمانتیک برای سالگرد ازدواج

36. جام خاطرات

همسر شما هدیه‌ای که به دست خودتان طراحی شده باشد را بیشتر دوست خواهد داشت. شما می‌توانید یادداشت‌های کوچکی ایجاد کنید و تمام خاطرات و تجربیات شیرین و دلپذیر و عکس‌های زیبای کوچکی که لبخند بر لب همسرتان می‌آورد را روی آن بچسبانید.

به‌عنوان مثال می‌توانید عکس‌های خودتان را چاپ کنید و روی برگه‌های یادداشت بچسبانید و یادداشت‌ها را درون یک جام قرار دهید.وسایل مورد نیاز:

  • یک شیشه یا جام
  • یک برگ کاغذ
  • قیچی
  • خودکار
  • عکس‌های کوچک به یاد ماندنی

مراحل کار :

  1. کاغذ را با استفاده از قیچی به اندازه های مساوی تقسیم کنید و از آن برگه یادداشت کوچک بسازید.
  2. روی هر برگه یادداشت چیزی را بنویسید که همسرتان را خوشحال کند.
  3. می‌توانید یک عکس کوچک از فرزندتان، یا عکس روز ازدواجتان و یا عکس‌های خاطره انگیز دیگری که دارید را بر روی یادداشت بچسبانید و آن را درون شیشه قرار دهید.
  4. شیشه یا جام را با تمام خاطرات دلپذیر تان پر کنید و آن را به همسرتان هدیه کنید.

هدیه سالگرد ازدواج-هدیه دوست داشتنی برای سالگرد ازدواج-جام پر از خاطره

37. کارت پستال و گل رز

همسر محبوب خود را با دادن هدیه‌ای شامل یک کارت پستال زیبا و یک شاخه گل رز قرمز خوشحال کنید. کارت پستال بهترین شیوه برای انتقال عشق و احساس شما به همسرتان است.

شما می‌توانید پیام‌های عاشقانه و بهترین آرزوهای خود را در کارت پستال بنویسید. چنین هدیه‌ای باعث دلگرمی همسرتان می‌شود.

38. قاب عکس نقره

نقره پیوند و اتحاد شما را نشان می‌دهد. علاوه بر این نشان می‌دهد که رابطه شما درخشان و محکم است.

می‌توانید یک قاب نقره با دو عکس شامل یک عکس از روز عروسی و یک عکس از روز جشن سالگرد تان را به عنوان کادو به همسرتان تقدیم کنید.

39. ویژگی دوست داشتنی همسرتان

یک دسته پاسور تهیه کنید و در هر کارت یک ویژگی منحصر به فرد و دوست داشتنی در مورد همسر محبوبتان را در آن بنویسید. این یک کادوی خیلی خاص و در عین حال ارزان، برای سالگرد ازدواج است.

 کادو سالگرد ازدواج برای آقایان

وسایل موردنیاز:

  • یک دسته از 52 کارت پاسور
  • چسب
  • 52 الگوی چاپی برای کارت‌ها
  • قیچی
  • خودکار
  • حلقه اتصال دهنده
  • پانچ
  • روبان

مراحل انجام کار:

  1. یک لیست از 52 ویژگی شگفت انگیز همسر خود تهیه کنید. به‌عنوان مثال، ” من عاشق لبخند تو هستم” ، ” چشمان تو زیبا است” و …
  2. هر ویژگی را روی یک الگوی چاپی بنویسید.
  3. با استفاده از قیچی الگوها را برش بزنید و هر کدام را روی یک کارت پاسور بچسبانید.
  4. همه کارت‌های پاسور را به ترتیب روی هم قرار دهید و با استفاده از پانچ دو سوراخ روی لبه‌های کناری سمت راست آن‌ها ایجاد کنید.
  5. با استفاده از روبان یا حلقه اتصال دهنده کارت‌ها را به یکدیگر متصل کنید.هدیه سالگرد ازدواج-هدیه رمانتیک برای سالگرد ازدواج-دسته پاسور-52 ویژگی منحصر به فرد همسر

40. سرکلیدی حکاکی شده

می‌توانید به‌عنوان هدیه سالگرد ازدواجتان یک سرکلیدی از جنس قلع که تعداد سال و روزهای زندگی مشترکتان و یا تاریخ ازدواجتان بر آن حک شده است را به همسرتان بدهید.

قلع نشان دهنده دوام و انعطاف پذیری رابطه شماست. از آنجایی که قلع فلزات دیگر را از زنگ زدگی حفظ می‌کند بنابراین نشان دهنده آرزوی شما برای حفظ رابطه شما از زنگ زدن در طول سالیان دراز است.

نحوه برگزاری جشن سالگرد ازدواج | سالگرد ازدواجتان را اینگونه جشن بگیرید | برای سالگرد ازدواجم چیکار کنم؟ | تقدیم گل به همسر برای سالگرد ازدواج | چگونه یک سالگرد ازدواج عاشقانه داشته باشیم؟

برای سالگرد ازدواجم چه کسانی را دعوت کنم؟

اگر می خواهید سالگرد ازدواجتان را جشن بگیرید در انتخاب مهمان هایتان دقت زیادی کنید و تا حد ممکن از دعوت کردن کسانی که با آن ها رودربایستی دارید و حضورشان شما را معذب می کند خودداری کنید چون شما باید در این جشن راحت و خوشحال باشید.

بهترین گزینه برای دعوت شدن به این جشن، دوستان صمیمی و نزدیک و خانواده تان هستند. بهتر است جشن را در خانه برگزار کنید تا حس صمیمیت بیشتری داشته باشد، سعی کنید تا می توانید این روز را خاطره انگیز کنید پس به علاقه مندی های همسرتان توجه زیاد داشته باشید.

برای سالگرد ازدواج چگونه خانه را تزئین کنم؟

تعدادی از خاطره انگیزترین عکس هایتان را انتخاب کنید و آن ها را چاپ کنید و بعد به تعداد همان ها بادکنک های هلیومی تهیه کنید.

این بادکنک ها به سقف می چسبند و می توانید عکس ها را با پانچ سوراخ کنید و به نخ یا روبانی که به بادکنک ها بسته اید آویزان کنید و در اتاق خواب تان بالای تخت خواب نصب کنید تا یک منظره رمانتیک و هیجان انگیز خلق کنید ، این ایده می تواند برای همسرتان بسیار خوشحال کننده و نوستالژیک باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا