دسته‌بندی نشده

کاخ علی کریمی ملقب به جادوگر کجاست ؟ + عکس

خانه علی کریمی کجاست ؟

خانه ی علی کریمی بازیکن پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشور عمارتی در لواسان تهران است با نمایی باشکوه که این روزها به حاشیه ای جنجالی تبدیل شده است.

حتماً بخوانید:

برخی به علی کریمی تاخته اند که چرا در چنین کاخی زندگی می کنی در حالی که بسیاری فقیرند بسیاری هم بر این باورند که او با تلاش و ایمان خودش به این جایگاه رسیده است.

البته نظریه دوم بسیار منطقی تر است چون کم نیستند انسان های فقیری که با پیمودن راه های پر پیچ موفقیت و با تکیه بر باورهای توحیدی خود توانسته اند به ثروت فراوانی برسند و البته که علی کریمی ، از هیچ گونه کمک به قشر ضعیف جامعه دریغ نکرده و همیشه به دنبال حمایت از مردم بوده است .

در هر صورت ما در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی در مورد منزل او و عمارتی که در آن زندگی می کند در اختیار شما مخاطبان عزیز مجله دلگرم بگذاریم.

خانه علی کریمی در تهران

بهتر است بدانید بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران منزلش را که البته بیشتر شبیه کاخ است با هزینه ای نزدیک به ۱۷ میلیارد تومان ساخته است.

این ویلا در منطقه خوش و آب هوای لواسانات واقع شده. نمای این ویلای کاخ مانند بسیار زیبا و چشم نواز است.

از مجلل بودن این کاخ ویلا همین بس که تمامی دستگیره های در و حتی دستگیره های شیر آب از جنس آب طلا تهیه شده است.

یک استخر بزرگ ، سونا ، جکوزی و یک آکواریوم بزرگ شامل زیباترین ماهی های تزئینی نمای دیگری از این ویلای مجلل علی کریمی است.

عکس های خانه علی کریمی در لواسان

خانه علی کریمی کجاست

خانه علی کریمی کجاست

خانه علی کریمی کجاست

علی کریمی پاشاکی متولد 1357/08/17 در کرج ،فوتبالیست پیشکسوت ایرانی است .

خانواده او اهل روستای پاشاکی از توابع سیاهکل هستند.

فعالیت مورد علاقه اش والیبال ساحلی است. در کرج پیتزا فروشی دارد. بسیار انسان خونسردی است که به قول فردوسی پور بعضی اوقات این خونسردی هایش روی اعصاب آدم می رود.

پس از شکست تلخ تیم پرسپولیس برابر سپاهان نتوانست جلوی گریه خود را بگیرد.

علی کریمی در سال 1378 زمانی که تنها 21 سال سن داشت با سحر داوری ازدواج کرد. آنها دارای دو فرزند پسر به نام های هاوش و هیرسا و یک دختر به نام هیما هستند.

کریمی از سال 1377 سابقهٔ بازی در تیم ملی ایران را دارد و با 124 بازی ملی و 38 گل ملی،دومین بازیکن ایرانی از نظر تعداد بازی ملی و سومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران به حساب می آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا