دسته‌بندی نشده

چگونه مربی پوست شویم + درآمد مربیگری پوست

آموزش مربیگری پوست از جمله آموزش های پرطرفداری است که توانسته است در این روز ها افراد زیادی را به خود جذب کند.

رسیدگی به پوست صورت و حفظ سلامتی آن مسئله ی مهمی است که امروزه همه ی بانوان و حتی آقایان به آن اهمیت زیادی می‌ دهند و در تلاش هستند که همواره پوست صورت صاف، بدون مشکل، بدون جوش و بدون لک داشته باشند و به سالن های زیبایی و آرایشی مراجعه می کنند و از خدمات مربوط به سلامت پوست این سالن‌ ها بهره می برند.

 افرادی که در این سالن ها مشغول به فعالیت هستند ،دارای مدرک تخصصی در زمینه فیشیال یا پاکسازی و سایر درمان های پوستی می باشند، که این مدرک را تحت نظر مربی پوست دریافت کردند و در واقع فردی که آموزش مربیگری پوست را دیده است، این هنرجوها را به افرادی ماهر در این زمینه تبدیل می‌ کند و این افراد هم با دریافت مدرک از مربی پوست، می توانند بعد از اتمام دوره های لازم، در سالن های زیبایی مختلف، مشغول به فعالیت شوند.

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که علاقه‌مند به مربیگری پوست هستید و دوست دارید در این زمینه فعالیت کنید. در اولین قدم، شما باید در دوره های مربیگری پوست شرکت کنید تا بتوانید مدرک معتبر در این زمینه داشته باشید. در همین راستا باید یک آموزشگاه معتبر را انتخاب کنید تا از آموزش‌ های مفید  آن آموزشگاه بهره ی لازم را ببرید و بتوانید به یک مربی پوست ماهر و متخصص تبدیل شوید.

آموزشگاه سودابه بیطرفان به عنوان یک آموزشگاه معتبر در زمینه ی خدمات و آموزش های پوستی در خدمت تمام هنرجویان علاقه‌مند به مربیگری پوست می باشد که می توانید در این آموزشگاه مسائل مربوط به مربیگری پوست را بیاموزید.

آموزش مربیگری پوست

چگونه میتوانیم مربی پوست شویم؟

برای اینکه بتوانید یک مربی پوست موفق شوید باید در ابتدا در دوره های آموزشی مربوط به این شغل شرکت کنید و آموزش مربیگری پوست را تحت نظر یک مدرس حرفه ای بیاموزید.

لازمه ی موفقیت شما در این مسیر فقط کسب یک مدرک نیست، بلکه این مدرک باید اعتبار بالایی داشته باشد و این اعتبار بالا وقتی حاصل می‌ شود که مدرک خود را در یک آموزشگاه خوب مانند آموزشگاه سودابه بیطرفان دریافت کنید.

 بعد از دریافت این مدرک به طور قطعی وارد بازار کار می شوید و می توانید به صورت کاملا تخصصی مربیگری پوست را آغاز کنید و هنرجویان زیادی را جذب کنید و به تدریس مباحث پوستی بپردازید.

 البته تجربه هم جزو نکات مهمی است که در این زمینه تاثیرگذار است. علاوه بر یادگیری آموزش خوب و کسب مدرک معتبر، باید سعی کنید که به کسب تجربه هم بپردازید.  زیرا تجربه تاثیر زیادی در روند موفقیت خواهد گذاشت و سرعت موفقیت را بیشتر می کند.

راه های درآمد مربیگری پوست:

درآمد مربیگری پوست فقط از راه تدریس به دست نمی‌ آید. البته بخش اعظم و زیادی از این درآمد متعلق به تدریس است که نمی‌ توان هرگز آن را کتمان کرد. اما فردی که آموزش مربیگری پوست را به طور کامل دیده باشد، می تواند اقدام به چاپ کتاب و یا تولید لوح فشرده آموزشی کند که این موارد جزو راه های کسب درآمد محسوب می شوند.

 علاوه بر این ارائه ی مشاوره های آنلاین و حضوری هم می تواند به کسب درآمد بهتر کمک کند. در حقیقت مربیگری پوست یک شغل ثابت نیست بلکه شاخه‌های مختلفی را در بر می‌ گیرد که این مسئله باعث می شود درآمد حاصل از مربیگری پوست درآمد نسبتاً بالایی باشد.

در این دوره با چه دستگاه هایی آشنا می شویم؟

علاوه بر مباحث آکادمیک، در دوره مربیگری پوست با دستگاه های مختلف درمانی پوست هم باید آشنا شوید و کار با دستگاه های زیر را بیاموزید:

 هر یک از این دستگاه ها کاربرد خاص خود را دارند و برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و شخصی که قصد دارد مربی پوست شود باید با تمام این دستگاه ها و وظایف هر یک از آن ها به طور کامل و صد در صدی آشنا شود، تا آموزشی جامع و کامل را به هنرجویان خود ارائه دهد.

 شاید هنرجو بخواهد با یکی از این دستگاه ها آشنا شود و در یک دوره ی خاص شرکت کند، اما شخصی که مدرس پوست می باشد باید تمام این دوره ها و این دستگاه ها را از قبل آموخته باشد.

آموزش دستگاه میکرودرم

معرفی دستگاه ها و کاربرد آن ها:

همانطور که گفته شد دستگاه های مختلفی در روند آموزش مربیگری پوست به هنرجوها آموزش داده می شوند که این دستگاه ها برای کاربردهای مختلفی و مشکلات مختلف پوستی مورد استفاده قرار می گیرند.

  • کاربرد دستگاه میکرودرم: میکرودرم یک روش درمانی موثر برای جوان کردن پوست صورت می باشد و در  آموزش دستگاه میکرودرم به خوبی می تواند به لایه برداری پوست صورت بپردازد و طی چند مرحله مختلف پوست را شفاف، جوان و درخشان کند.

دستگاه های میکرودرم در انواع مختلف نوک الماسی و ترانس دار استفاده می شوند که میکرودرم نوک الماسی با استفاده از فناوری خلأ پوست را لایه برداری می کند و میکرودرم ترانس دار هم به از بین بردن سلولیت کمک خواهد کرد و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد.

  • کاربرد دستگاه هیدرو فیشال: دستگاه هیدرو فیشیال یک دستگاه چند کاره و بسیار مناسب است که هم از بین بردن انواع لک های پوستی کمک می کند، هم به تنظیم چربی پوست کمک می کند و هم باعث از بین رفتن جوش ها می شود. به طور کلی کنترل سطح ph پوست را انجام می‌ دهد و دستگاه بسیار مناسبی محسوب می‌ شود که برای درمان های مختلف پوستی کاربرد دارد.
  • کاربرد دستگاه پلاژن: دستگاه پلاژن یکی دیگر از دستگاه های مهم برای سلامت پوست محسوب می‌ شود که در دوره مربیگری پوست هم آموزش دستگاه پلاژن جزو آموزش های مهم به حساب می آید.

 با استفاده از این دستگاه می توان پوست را به خوبی لایه برداری کرد و به لیفت و آبرسانی و تحریک عضلات صورت پرداخت. این دستگاه به کلاژن‌سازی کمک زیادی می‌ کند و باعث می‌ شود تا پوست جوان‌ تر و شاداب‌ تر به نظر برسد.

  • کاربرد دستگاه هیدرودرمی: این دستگاه مراحل مختلفی دارد و به درمان لک، کنترل چربی پوست، هیدراته کردن پوست و… کمک می کند  و شرکت در دوره آموزش دستگاه هیدرودرمی به مربی پوست بسیار کمک میکند.
آموزش دستگاه هیدروفیشال

مربی پوست باید با چه دوره هایی آشنا شود و به آنها مسلط باشد؟

فردی که به آموزش مربیگری پوست می پردازد باید تمام دوره های پوستی را گذرانده باشد و تخصص بالایی در هر یک از این دوره ها داشته باشد. دوره هایی مانند دوره آموزش جوانسازی صورت، دوره پاکسازی پوست، دوره فیشیال و… از جمله دوره های مهمی هستند که تمام مربی های پوست باید با آنها آشنا باشند.

چگونه آموزشگاه معتبر پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن آموزشگاه معتبر باید سعی کنید که به مدرس آن آموزشگاه توجه کنید. اگر مدرس آموزشگاهی که انتخاب کرده اید دارای مدارک تخصصی ارزشمندی می باشد، قطعاً آن آموزشگاه یک آموزشگاه معتبر خواهد بود.

 برای مثال آموزشگاه سودابه بیطرفان که تحت اداره شخص سودابه بیطرفان  فعالیت می کند یک آموزشگاه بسیار معتبر محسوب می‌ شود که می‌توانید دوره مربیگری پوست را در این آموزشگاه بیاموزید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا