دسته‌بندی نشده

چه گوشی‌هایی KitKat را ساپورت می‌کنند؟

چه گوشی‌هایی KitKat را ساپورت می‌کنند؟

کیت کت

کیت کت

همانطور که می‌دانید بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار کمپانی گوگل از نسخه جدید سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۴٫۴ یا همان KitKat رونمایی کرد. مهم‌ترین ویژگی اندروید ۴٫۴ اجرا بر روی کلیه اسمارت‌فون‌های قدیمی می‌باشد.

کمپانی گوگل در راستای معرفی و رونمایی از اسمارت فون Nexus 5 خود همه را متعجب کرد و از سیستم عامل Android 4.4 KitKat نیز پرده برداری کرد.

کمپانی گوگل در همان ده دقیقه ابتدایی عرضه اسمارت فون Nexus 5 جدید خود توانست مدل ۱۶ گیگابایتی مشکی رنگ آن را تمام و کمال به فروش رساند. البته باید اضافه کنم که مدل سفید رنگ اسمارت فون Nexus 5 نیز با کمی تاخیر نسبت به مدل مشکی رنگ، تمام و کمال فروش رفت.

گوگل هدف از ارایه سیستم عامل جدید را فراگیر کردن آن در تمام گوشی‌های همراه عنوان کرده است، به طوری که سیستم عامل اندروید را برای استفاده قریب به یقین یک میلیارد کاربر بعدی آماده سازد.

از ویژگی‌های سیستم عامل جدید اشغال حافظه کمتر است و این یعنی نسخه جدید حافظه‌ای در حدود ۱۶ درصد کمتر از جیلی بین احتیاج دارد. شاید همین مورد سبب شده باشد تا این نسخه تمامی گوشی‌های هوشمند را ساپورت کند.

کمپانی گوگل ادعا کرده است که کاربران با سیستم عامل جدید هیچ دردسری نخواهند داشت چرا که اندروید ۴٫۴ با همه‌ی گوشی‌های هوشمند سازگار است.

حالا می‌خواهیم لیستی از گوشی‌های سازگار با سیستم عامل جدید گوگل را با هم مرور کنیم. طبق گزارشات رسیده گوشی‌های هوشمند زیر دارای آپدیت سیستم عامل Android 4.4 KitKat خواهند شد:

Galaxy S4 Google Play Edition

HTC One

HTC One Google Play Edition

DROID Ultra

DROID Maxx

DROID Mini

Moto X

Nexus 4

Nexus 7

Nexus 10

منبع :خبرگزاری دانشجو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا