دسته‌بندی نشده

چه زمانی دست به خرید بلیط هواپیما ارزان بزنیم ؟

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ارزان چه موقع است ؟

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ارزان چه موقع از سال است. معمولا گفته می شود که بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما ۴۵ تا ۵۰ روز قبل از زمان پرواز است اما رعایت این نکته همه جا و همه وقت جوابگو نیست! گاهی شاید بهتر باشد که بلیط ارزان هواپیما خارجی پرواز های برون مرزی که برنامه ریزی بلند مدتی دارند را حتی ۵ تا ۶ ماه زودتر رزرو کنید تا هزینه کمتری را پرداخت کنید.دقت داشته باشید واگذاری خرید بلیط ارزان هواپیما برای سفرهایی با برنامه ریزی بلند مدت به لحظه های آخر اصلا نی تواند تصمیم خوبی باشد زیر با مشکلاتی همچون تاخیر در حرکت پرواز،استفاده از هواپیماهای بی کیفیت و… را به دنبال خواهد داشت.

از کجا بلیط هواپیما ارزان قیمت تهیه کنیم؟

راه های متععدی برای تهیه بلیط هواپیما ارزان قیمت وجود دارد از جمله:مراجعه حضوری،تماس تلفنی و خرید آنلاین که امروزه جزو پرطرفدار ترین هاست ، می توان اشاره کرد. برخی از افراد مراجعه به دفاتر فروش را برای خرید بلیط ارزان هواپیما ترجیح می دهند زیرا معتقدند مطمن ترین راه است اما این روش شاید یک سری از مزایای خرید آنلاین را نداشته باشد از جمله صرف وقت و هزینه برای حضور،نداشتن تخفیف ها وعدم اطلاع از کاهش و افزایش قیمت های دوره ای که آژانس ها ارئه می دهند و برخی مشکلات دیگر.

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر کار های روزمره اینترنتی وبصورت آنلاین انجام می شود،تهیه بلیط هواپیما ارزان نیز یکی از این امور محسوب می شود.به سادگی می توان گفت بیشترین رزروی های نیز از همین راه صورت می گیرد ولی نمی توان گفت بی نقص ترین راه است، با توجه به کلاهبرداری های اینترنتی و افزایش سایت های نامعتبر می تواند خطراتی را نیز به دنبال داشته باشد پس حتما قبل خرید از اعتبار سایت های فروش بلیط اطمینان حاصل کنید.با رعایت تمام جنبه ها نباید فراموش کرد خرید آنلاین مزایای بسیاری را نیز به دنبال خواهد داشت،از جمله اطلاع از تمامی قیمت ها، تخفیفات و امکانات ارئه شده آژانس ها قبل و هنگام سفر اشاره کرد.وقتی اقدام به خرید بصورت انلاین می کنید می توانید قیمت ها را مقایسه کنید و لیست قیمت بلیط هواپیما ها را تا چند ماه آینده مشاهده کنید با دسترسی به این اطلاعات می توانید ارزان تر خرید کنید.

چه زمانی دست به خرید بلیط هواپیما ارزان بزنیم ؟

بلیط هواپیما خارجی ارزان قیمت هنوز هم وجود دارد.

بسیاری از کاربران و مسافران تصور میکنند، بلیط هواپیما خارجی ارزان قیمت دیگر قابل دسترس نیست. اما این تصور یک اشتباه بزرگ در مسافرت است. انتخاب یک سامانه فروش بلیط هواپیما ارزان قیمت قدم اول در کاهش هزینه های سفر خواهد بود. بسیاری از شرکت های هواپیمایی در مسیر های خارجی هنوز هم بلیط هواپیما خارجی ارزان قیمت ارائه میکنند. بهتر است برای تهیه پرواز خارجی ارزان قیمت ، از 6 تا یک ماه قبل از سفر اقدام کرد. اگر سفر شما به کشور های اروپایی است و از ترانزیت های بلند مدت باکی نیست. میتوانید برای کاهش هزینه با شرکت های هواپیمایی ترکیه ایی مثل پگاسوس، اطلس جت، ترکیش، استفاده کنید. و در صورتی که از ترانزیت ها بیزار هستید . شرکت های هواپیمایی ایرانی ایران ایر، ماهان ایر مناسب هستند.

ابتدا دنبال بلیط ارزان هواپیما چارتر باشید نه سیستمی

اگر به دنبال بلیط های ارزان هستید، ابتدا در بین بلیط چارتر جستجو کنید و سپس بلیط های سیستمی را چک کنید. بلیط ارزان هواپیما چارتری به دلیل اینکه توسط آژانس های چارتر کننده، به فروش گذاشته می شوند، قابلیت تغییر قیمت قابل توجهی را دارند و بلعکس در بلیط های سیستمی که مستقیم از طرف ایرلاین ها به فروش می روند، قیمت ها ثابت یا تغییر نرخ اندکی دارند. حواستان باشد در شرایطی که می توانید بلیط ارزان هواپیما بخرید، بلیط چارتری به ارزان ترین بلیط چارتر هواپیما تبدیل می شوند و در زمان های پیک سفر، ممکن است از بلیط های سیستمی گران تر فروخته می شوند. پس برای خرید بلیط چارتر زیر قیمت باید تمام میانبرهای رسیدن به بلیط ارزان هواپیما را رعایت کنید؛ در غیر اینصورت سفر با هواپیما برایتان بصرفه و کم هزینه نخواهد بود.

بهترین زمان خرید بلیط چارتر ارزان هواپیما

شهرهای توریستی محبوب و پرطرفدار که مسافر های زیادی را پذیرا هستند معمولا هدف شرکت های چارتر کننده هستند تهیه بلیط چارتر لرای این مسیر ها کار سختی نیس. قطعا با افزایش تقاضا برای سفر به این شهر ها،مورد توجه آژانس های هواپیمایی قرار می گیرند و این شرکت ها با اجاره تعدادی از صندلی ها با نوع دیگر چارتر کردن آنها می توانند در مواقع لازم با تغییر قیمت ها سود های بیشتری را به دست آورند. تغییر های پیاپی در قیمت بلیط چارتر می تونه این فرصت رو به وجود بیاره که با خرید به موقع و هوشمندانه صرفه جویی خوبی رو در هزینه ی سفر خود داشته باشید! فقط کافیه بدونین چه وقت هایی می تونین با خرید بلیط چارتر زیر قیمت، و بلیط های لحظه آخری بودجه ی مورد نیاز سفرتون رو کم کنین. آیا همیشه بلیط های چارتر ارزون هستن؟ بهتر بدونین که خیر! همیشه اینطوری نیست که فکر کنید اگر موفق به پیدا کردن بلیط چارتر شوید قطعا می توانید هزینه کمتری رو پرداخت کنید. قیمت بلیط ها با توجه به مقصد و زمان سفر شما کاملا می تونه متغییر باشه. بخصوص اگه تعداد در خواستی ها برای سفر به اون شهر و به نحوی فصل خوب سفر باشه این امکان وجود داره نه تنها ارزان نه بلکه بلیط چارتر های گرون تری هم خریداری کنید. این دیگه بستگی به آژانس چارتر کننده داره که چه قیمتی رو روی بلیط هاش میزاره و به مسافرهای اون مسیر می فروشه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا