دسته‌بندی نشده

چند ویژگی آدم های اشتباهی که باید سریعا از زندگیت حذف کنی !

آدم اشتباهی زندگی را بشناسید

7 نشانه وجود دارد که نشان می دهد افراد اشتباهی در زندگی خود دارید!
بخش بزرگی از شخصیتی که به آن تبدیل می‌شوید به این بستگی دارد که انتخاب می‌کنید با چه کسانی، اطراف خود را احاطه کنید.
گاهی اوقات شانس کنترل می کند که چه کسی وارد زندگی شما می شود، اما شما تصمیم می گیرید که به چه کسی اجازه دهید بماند، چه کسی را دنبال کنید و چه کسی را ترک کنید.

جیم ران، سخنران انگیزشی معروف گفت: «شما به طور میانگین شبیه 5 نفری می شوید که بیشتر وقت خود را با آنها می گذرانید!»

جمله طلایی : در نهایت، شما باید خود را با افرادی احاطه کنید که از شما انسان بهتری می‌سازند و کسانی را که اینطور نیستند رها کنید.

در اینجا برخی از علائم هشدار دهنده وجود دارد که انسان اشتباهی در زندگیتان حضور دارد :

1. آنها فقط زمانی برای شما وقت می گذارند که برایشان راحت باشد.

آدم اشتباهی زندگی

بدیهی است، اما هر رابطه ای بدون تعامل و ارتباط منظم مشکلاتی را به همراه خواهد داشت، به خصوص زمانی که عدم تعهد وجود داشته باشد.

وقت خود را با کسی تلف نکنید که شما را فقط در زمانی که برای او راحت است می خواهد. شما نباید مجبور شوید کسی را مجبور کنید که در زندگی خود فضایی برای شما ایجاد کند، زیرا اگر واقعاً به شما اهمیت دهد، با کمال میل برای شما فضا ایجاد می کند.

داشتن رابطه با کسی که ارزش شما را نادیده می گیرد وفاداری نیست، حماقت است. هرگز از کسی برای توجه التماس نکنید. ارزش خود را بشناسید و در صورت لزوم ادامه دهید.

2- گذشته شما را در مقابل شما نگه می دارند.

برخی از مردم قبول نمی کنند که شما دیگر همان انسان سابق نیستید – اینکه در گذشته اشتباهاتی مرتکب شده اید، از آنها درس گرفته اید و از آنها عبور کرده اید.

آنها ممکن است نتوانند این واقعیت را تحمل کنند که شما در حال رشد هستید و به زندگی خود ادامه می دهید، و بنابراین سعی می کنند گذشته شما را جلو بکشند تا به شما برسند.

با پذیرش رفتار منفی آنها به آنها کمک نکنید. به حرکت رو به جلو ادامه دهید.

نگه داشتن گذشته تغییرناپذیر اتلاف انرژی است و هیچ هدفی برای ایجاد یک روز بهتر امروز ندارد.

اگر کسی مدام شما را بر اساس گذشته‌تان قضاوت می‌کند و آن را علیه شما استفاده میکند، ممکن است مجبور شوید آینده‌تان را با پشت سر گذاشتن آن‌ها ترمیم کنید.

3- احساس می کنید در دام افتاده اید.

انسان اشتباهی زندگی

روابط سالم درها و پنجره ها را کاملا باز نگه می دارد. هوای زیادی در جریان است و هیچ کس احساس نمی کند در دام افتاده است.

روابط در این نوع محیط نامحدود شکوفا می شود. شما می توانید هر طور که می خواهید بیایید و بروید، اما ماندن را انتخاب می کنید زیرا جایی که هستید همان جایی است که می خواهید باشید.

اگر کسی همه آنها را بسته است تا شما را به دام چیزی بیاندازد که نمی خواهید بخشی از آن باشید، وقت آن است که قدرت پیدا کنید تا در را پائین بیاورید.

4- بیش از یک بار به شما دروغ گفته اند.

عشق یک فعل است نه یک اسم. در همه روابط فعال است.

عشق فقط احساس شور و عشق بین عاشقان نیست. این نیز یک رفتار در میان دوستان و خانواده است.

اگر کسی به شما دروغ بگوید، بدون محبت به شما و رابطه شما بی احترامی می کند.

وقتی کسی را در زندگی خود نگه می دارید که یک دروغگوی اجباری است، و مدام به او فرصت های جدیدی برای اعتماد شدن می دهید، با این شخص اشتراکات زیادی دارید – هم دروغ می گویید و هم به شما بی محبت می شوید!

خط پایانی: کسانی که از حقیقت اجتناب می کنند و فقط به شما می گویند که شما می خواهید بشنوید، این کار را به نفع خود انجام می دهند، نه به نفع شما. تحملش نکن

5. منفی بودن آنها روی شما تاثیر میگذارد

دوست اشتباهی

افراد منفی در زندگی شما فقط نسبت به شما رفتار منفی ندارند، بلکه نسبت به همه کسانی که با آنها تعامل دارند رفتار منفی دارند.

آنچه آنها می گویند و انجام می دهند، فرافکنی واقعیت خودشان است – مسائل درونی خودشان. حتی اگر آنها چیزی به شما می گویند که شخصی به نظر می رسد – حتی اگر مستقیماً به شما توهین کنند – احتمالاً به شما ربطی ندارد.

این مهم است که به خاطر بسپارید، زیرا آنچه این افراد منفی می‌گویند و انجام می‌دهند، نباید به دل گرفته شود. اگر چه شما کنترلی بر آنچه که آنها می گویند و انجام می دهند ندارید. شما کنترل دارید که آیا به آنها اجازه می دهید این چیزها را با شما بگویند یا انجام دهند.

شما به تنهایی می توانید کلمات و اعمال زهرآگین آنها را از حمله به قلب و ذهن خود منکر شوید. اگر احساس می‌کنید این افراد به سمت شما می‌آیند، کمی استراحت کنید و به خودتان فضایی برای نفس کشیدن بدهید.

چیزهای مثبت زمانی اتفاق می افتد که از افراد منفی فاصله بگیرید. انجام این کار به این معنی نیست که از آنها متنفر هستید، بلکه به این معناست که به خودتان احترام می گذارید.

6. آنها بیش از حد نسبت به داشته های شما حسادت می کنند.

انسان اشتباه

کمی حسادت اشکالی ندارد، اما وقتی کسی بیش از حد نسبت به داشته های شما حسادت می کند، احتمال زیادی وجود دارد که چیزی که واقعاً می خواهد این باشد که آن را از شما بگیرد.

حسادت بیش از حد به شما نمی گوید که یک نفر چقدر شما را تحسین می کند، بلکه به شما می گوید که چقدر خودش را دوست ندارد. اگر می توانید، سعی کنید به بلند کردن آنها کمک کنید، اما مراقب باشید که شما را پایین نکشند.

حتماً بخوانید:

اغلب اوقات هیچ مقدار عشق، یا قول یا مدرکی از جانب شما برای ایجاد احساس بهتر در مورد خودشان کافی نیست.

تکه‌های شکسته‌ای که حمل می‌کنند، تکه‌هایی هستند که باید خودشان درست کنند.

به هر حال، شادی یک احساس درونی است.

7. آنها شما را به قضاوت یا نفرت انگیز بودن تشویق می کنند.

راستش هیچ انسانی برتر نیست. هیچ ایمان، نژاد، اندازه و شکلی حقیر نیست. تمام قضاوت های جمعی در مورد دیگران اشتباه است. فقط منافقان قضاوت کننده آنها را می سازند.

دیگران را بر اساس رنگ پوست، اندازه بدن و زیبایی ظاهری آنها قضاوت نکنید.

از کنار این واقعیت بگذرید که بسیاری از مردم طبق سلیقه و میل شما لباس نمی پوشند و زندگی نمی کنند.

افرادی که به شما انگیزه می‌دهند که دیگران را قضاوت کنید یا از آنها متنفر باشید، بسیار سمی هستند، به هر قیمتی از آنها دوری کنید.

8. آنها می خواهند که شما شخص دیگری باشید.

وقت خود را با افرادی بگذرانید که شما را آنگونه که هستید می بینند، نه آنطور که می خواهند فکر کنند.

زمان بیشتری را با کسانی بگذرانید که واقعاً شما را می شناسند و به هر حال شما را دوست دارند و به شما احترام می گذارند.

اگر کسی از شما انتظار دارد کسی باشید که نیستید، یک قدم به عقب بردارید.

عاقلانه تر است که روابط را به خاطر اینکه کسی که هستید از دست بدهید، تا اینکه با رفتار کردن مانند کسی که نیستید، آنها را دست نخورده نگه دارید.

ایجاد اندکی درد دل و ملاقات با شخص جدید آسان تر از این است که هویت متلاشی شده خود را جمع آوری کنید.

پر کردن یک فضای خالی در زندگی‌تان در جایی که شخص دیگری بود، آسان‌تر از پر کردن فضای خالی درون خود در جایی است که قبلاً بودید.

شما نمی توانید نور را با نگاه کردن در تاریکی پیدا کنید.

کلام آخر : انسان های اشتباهی زندگی خود را شناسایی کنید، آنها را از زندگی خود خارج کنید و منتظر انسان های همفرکانس با خودتان باشید تا در کنارشان تجربیات و موفقیت های شگفت انگیز را کسب کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا