دسته‌بندی نشده

چسب ۱۲۳ با چی پاک میشه؟

هیچ می‌دانستید که اگر مقادیر زیادی از چسب 123 بر روی لباس‌هایتان ریخته شود، می‌توانید به راحتی آن‌ها را پاک کنید؟ تجسم بسیاری از افراد این است که باید لباس را دور انداخت. ولی از آن جایی که هیچ کاری نشد ندارد، پاک کردن چسب 123 از روی لباس نیز امکان‌پذیر است. گاهی اوقات شدت خرابکاری آن قدر بالاست که ممکن است چسب را بر روی مبلی که تازه خریده‌اید بریزید و قطعاً برای چند دقیقه از کاری که انجام داده‌اید، متعجب و ناراحت هستید!!

اگر اشتباهی و یا به صورت غیرعمدی در جایی از چسب 123 استفاده کردید، نگران نباشید. این اشتباه با اشتباهات دیگر فرق دارد و قابل جبران است. بی‌خودی خود را سرزنش نکنید. دوست دارید بدانید که چگونه می‌توانیم چسب 123 را از سطحی که اشتباهی بر روی آن چسب ریخته‌ایم پاک کنیم؟ پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

پاک کردن چسب 123 از پوست دست

چسب ۱۲۳ با چی پاک میشه؟

همه ما سهل انگاری می‌کنیم. اما شدت سهل انگاری در یکی بیشتر است و در فردی دیگر کمتر. در صورتی که هنگام استفاده از چسب 123 مقداری از آن روی پوست دست شما قرار گرفت و احساس سوختگی کردید، راهکار‌های زیر را انجام دهید.

  • برای از بین رفتن آثار چسب کاغذ سنباده پیدا کنید!

بله درست است. کاغذ سنباده دیوار را صاف می‌کند چه رسد به قطره چسب. دست خود را بر روی کاغذ سنباده حرکت دهید تا قطره‌های سفت شده چسب آرام آرام از روی پوست دستتان جدا شود. به همین راحتی. ولی مواظب باشید که دستتان همانند دیوار سنباده کشی نشود.

  • از روغن زیتون کمک بگیرید

با چرب کردن پوست به راحتی می‌توانید لکه‌ها و قطرات چسب را از سطح پوست جدا کنید. چرب شدگی موجب جدا شدن چسب 123 از روی پوست خواهد شد. در صورتی که روغن زیتون نداشتید، می‌توانید از روغن مایع یا کره به عنوان ماده جایگزین استفاده کنید.

  • خمیر دندان را امتحان کنید

در همه خانه‌ها خمیردندان وجود دارد. مقداری خمیر دندان را بر روی سطح آغشته به چسب بریزید و سپس موضع را ماساژ دهید. می‌توانید از مسواک یا سیم ظرفشویی برای تندتر شدن روند کار استفاده کنید. حرکت مسواک و سیم ظرفشویی منجر به جدا شدن چسب از روی پوست خواهد شد.

پاک کردن چسب 123 از روی پارچه مبل

چسب ۱۲۳ با چی پاک میشه؟

قطعاً بسیاری از خانم‌ها برای چنین پیشامدی که رخ داده است خود را سرزنش کرده‌اند. اما می‌توانید خودتان این مشکل را در چند مرحله حل کنید.

  • آرام با ناخنهایتان سطح را خراش دهید، اگر قطرات جدا شدند که چه بهتر و اگر جدا نشدند راهکار زیر را امتحان کنید:
  • با چاقو و یا هر وسیله‌ای که فکر می‌کنید چسب جدا می‌شود، سطح را از چسب پاک کنید. سپس استون بریزید و با پارچه‌ای عملیات لکه‌گیری را آغاز کنید.
  • پس از پایان این مرحله حالا به حلال احتیاج دارید. با حلال تمیز‌کننده سطح را با پارچه تمیز کنید.

در صورتی که باز هم لکه چسب 123 به خوبی پاک نشد، مقداری آب اکسیژنه را با پنبه بر روی سطح حرکت دهید و با پارچه‌ای تمیز لکه‌گیری را شروع کنید.

پاک کردن چسب یک دو سه از روی فرش

  • باز هم در این جا به استون احتیاج داریم. اما در گام اول باید اطمینان حاصل کنید که استون به فرش شما آسیبی نمی‌رساند و رنگ قالی را تغییر نمی‌دهد.
  • می‌توانید لبه‌های فرش و یا جایی که در دید نیست را با استون تست کنید. اگر پس از مدتی تغییر رنگ رخ نداد، حالا عملیات لکه زدایی را در همان نقطه اصلی فرش که چسب ریخته است، شروع کنید. با پارچه‌ای سفید دست‌های خود را حرکت دهید تا لکه‌ها جدا شوند. می‌توانید در حین کار از چاقو نیز برای جدا کردن لکه‌های درشت و برآمده استفاده کنید.

اگر این روش کارساز نبود، با چند تکه یخی که در داخل پلاستیک قرار دارد چسب را جدا کنید. بگذارید پلاستیک حاوی یخ بر روی سطح بماند تا لکه‌های چسب خودشان جدا شوند.

پاک کردن چسب 123 از روی سنگ نمای ساختمانی

بسیاری از کسانی که در حوزه نمای ساختمان فعالیت دارند، ممکن است از چسب‌های مختلفی استفاده کنند. در صورتی که چسب 123 اشتبا‌هاً بر روی سنگ ریخته شود، پس از مدتی سطح به رنگ زرد در می‌آید و هیچ کاری نمی‌توان انجام داد. عجله نکنید! یک راه وجود دارد و آن استفاده از حلال G2 زبرا است. این ماده یک محلول بوده که در قوطی‌های فلزی به فروش می‌رسد و لکه‌های سخت ایجاد شده بر روی سنگ‌ها را پاک می‌کند.

چنانچه بر روی سنگ یا موزائیک چسب 123 ریخته شد، با این حلال چسب پاک خواهد شد.

جمع‌بندی

بهتر است که چسب 123 را از فروشگاه‌های معتبری که به صورت تخصصی به نقد و بررسی انواع چسب‌های خانگی و ساختمانی و فروش آن‌ها می‌پردازند، خرید کنید. شاید به محصول دیگری نیز احتیاج داشته باشید و یا کاشی‌های حمام منزل شما نیاز به دوغاب دادن داشته باشد. در فروشگاه اینترنتی سپید آرنگ به راحتی می‌توانید قیمت انواع اسپری فوم، قیمت چسب 123 و قیمت چسب لازیو و دیگر برند‌های چسب را مشاهده کنید و بهترین خرید را داشته باشید.

چسب 123 آنقدر در منازل و ساختمان‌سازی کارایی دارد که بسیاری از افراد و کارفرمایان ساختمانی ترجیح می‌دهند که آن را به صورت عمده خریداری کنند. برای خرید عمده چسب 123 وارد سایت سپید آرنگ شوید و از آنجا اقدام به خرید نمایید. با نازل‌ترین قیمت و بهترین برند‌های چسب آشنا خواهید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا