دسته‌بندی نشده

چاپ روتوگراور، از مدرن ترین روش های چاپ و بسته بندی

چاپ روتوگراور یکی از پر سرعت ترین روش های چاپ و بسته بندی

امروزه تولید کنندگان به سراغ روش های نوین چاپ و بسته بندی می روند. تا بتوانند از این طریق، بازار گسترده تری را در رابطه با محصولات خود ایجاد نمایند. در واقع چاپ و بسته بندی عالی یک محصول، آن را در کانون نگاه خریداران ایرانی و حتی خریداران خارجی قرار داده و زمینه را برای فروش داخلی و فروش صادراتی موفق آن فراهم می سازد. به دنبال آن آمارهای قابل توجهی از فروش این محصولات نیز به ثبت خواهد رسید. حال یکی از روش های نوین چاپ که سرعت قابل ملاحظه ای دارد، چاپ روتوگراور است.

چاپ انواع سلفون BOPP  و BOPET

09136244545

نوشته های مشابه

این روش، کیفیت چاپ را افزایش داده و در نتیجه بازار محصول را رونق بیشتری خواهد بخشید. طبیعتا محصولاتی که بسته بندی آنها همراه با عبارات، تصاویر و لوگوی با کیفیت تر باشد، نتایج بصری بهتری را در پی خواهند داشت. لذا نگاه هر خریداری، حتی به طور ناخواسته به این محصولات جلب شده و حتی اگر نیازی هم در خود احساس نکنند، اقدام به خرید محصول مورد نظر خواهند کرد.

پر سرعت ترین روش چاپ و بسته بندی کدام است؟

آشنایی با مزیت ها و فواید خوب چاپ روتوگراور

روش های چاپ به قدری متنوع هستند که گاهی تولید کنندگان در انتخاب آنها دچار حس سردرگمی می شوند. حال یکی از بهترین روش های چاپ و بسته بندی که راجع به آن صحبت کردیم، چاپ روتوگراور است. این روش با چنین مزیت هایی همراه خواهد بود:

  • چاپ روتوگراور علاوه بر اینکه سرعت و کیفیت بالایی را به خود اختصاص داده، مقرون به صرفه نیز می باشد.
  • این روش از چاپ برای آن دسته از محصولات بسته بندی شده که تیراژ خیلی بالایی دارند، مناسب به نظر می رسد.
  • حتی اگر سطوح چاپی یا بسته بندی محصول، کیفیت لازم را نداشته باشند؛ اما باز هم چاپ فوق العاده با کیفیت روی بسته بندی، با کمک این روش، اعمال خواهد شد.
  • رنگ های سیاه ایجاد شده روی بسته بندی، به قدری پر رنگ و پر مایه هستند که کاملا متوجه آنها خواهید شد. همین کافی است تا چشم بیننده به آن خیره گردد.

منبع : گروه آموزشی چاپ و بسته بندی چاپ آموز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا