دسته‌بندی نشده

بهترین تکنیک های چاپ و بسته بندی

نکاتی مهم درباره چاپ و بسته بندی که باید بدانید

در این بخش می خواهیم تا نکاتی مهم درباره چاپ و بسته بندی را ذکر نماییم. اما پیش از آن لازم است توضیحات اولیه را ارائه دهیم. محصولاتی که در کارخانه تولید می شوند، تا زمانی که به دست شما برسند، کاملا سالم و بدون تغییر باقی می مانند. آیا میدانید علت چیست؟ علت، بسته بندی مناسبی است که برای این محصولات انتخاب شده است. در نتیجه محصولی که کاملا متناسب با نیاز شما باشد را دریافت خواهید کرد.

چاپ انواع سلفون BOPP  و BOPET

09136244545

اما برای اینکه این محصول را ببینید و بپسندید، نیاز دارید تا اطلاعاتی از آن را مطالعه فرمایید. این اطلاعات هستند که به شما می گویند محصول خود را به درستی انتخاب کرده اید یا خیر. چاپ درج شده روی بسته بندی محصول، این امکان را در اختیارتان قرار داده و در نتیجه متوجه می شوید که با چه محصولی روبرو هستید. حال در قسمت زیر راجع به نکاتی که گفتیم، صحبت شده است:

  • ابتدا باید نیاز مخاطب و بازار هدف را شناسایی کرده و سپس متناسب با آن چاپ محصول را انجام دهید.
  • ویژگی های برجسته محصول را با استفاده از چاپ های منحصر به فرد به مخاطب انتقال دهید. مخاطب با مشاهده چاپ حرفه ای محصول، هم متوجه کیفیت آن شده و هم به ویژگی های متفاوت آن پی خواهد برد.
  • اگر محصولی مثل چیپس را برای عرضه در نظر گرفته اید، باید برای هر طعم محصول، چاپ متمایزی را اختصاص دهید.
  • برای قسمت جلویی بسته بندی محصول، چاپ های جذاب تر را در نظر بگیرید. برای بخش پشتی آن هم چاپ هایی که مزیت های رقابتی محصول را ذکر می کنند، در نظر داشته باشید.

چاپ و بسته بندی متالایز

آشنایی با یکی از جدیدترین تکنیک های چاپ و بسته بندی

در حال حاضر تکنیک های جدیدی از چاپ و بسته بندی ابداع شده اند. یکی از این تکنیک ها، چاپ متالایز است. این نوع چاپ بر روی بسته بندی های مخصوص مثل بسته بندی جعبه ادکلن صورت می گیرد. ضمن اینکه باید بگوییم این روش از چاپ، جلوه بیشتری به بسته بندی محصول داده و انعکاس آن را هم در مقابل نور افزایش خواهد داد. در حقیقت چاپ متالایز، علاوه بر اینکه ظاهر شیک تری به بسته بندی محصول می بخشد، ارزش افزوده آن را هم افزایش داده و منجر به جلب توجه مخاطب به لوگو و نوشته روی بسته بندی خواهد شد.

با تشکر از جناب آقای حامد ایرانپور مدیریت سایت چاپ آموز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا