دسته‌بندی نشده

پیامک و متن تبریک روز جهانی فلافل

پیامک و متن تبریک روز جهانی فلافل ۲۰۲۱

“۲۲ ژوئن روز جهانی فلافل” مبارک … ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ روز جهانی فلافل به تمامی فلافل پزان و فلافل خورها و علاقه مندان به فلافل مبارک باد . در ادامه این پست از مجله دلگرم به مناسبت روز فلافل غذای مورد علاقه در خاورمیانه متن و پیامک و اس ام اس و مطالب جذاب و خواندنی درباره فلافل و (روز جهانی فلافل) را برای ارسال به شبکه های اجتماعی و فلافل پزها و فلافل خورها و علاقه مندان به فلافل آماده کردیم. با ما همراه باشید .

روز جهانی فلافل مبارک

در کشورهای مختلف فلافل اسم‌های متفاوتی دارد، در مصر به آن «الطعمیه» می‌گویند در یمن به «باجیة» معروف است، گفته می‌شود، فلافل یک واژه قبطی است که ساکنان اولیه اسکندریه آن را ابداع کردند، آن‌ها به جای فلافل از واژه فالافل استفاده می‌کردند.

فلافل فقط یک غذا نیست بلکه یک نوستالژی است. فلافل به معنی گوله نخود است؛ گوله نخودی پر ادویه‌ که در روغن فراوان سرخ می‌شود و با سس و مخلفات به ساده‌ترین و در عین حال خوشمزه‌ترین غذای ساندویچی تبدیل می‌شود. هر چند فلافل در بیشتر شهرهای ایران پیدا می‌شود اما برای چشیدن طعم واقعی آن باید به جنوب سفر کنید بخصوص شهر آبادان … البته به لطف جنگ و محرومیت این عروس سیاه پوش بیشتر آبادانی ها در شهرهای مختلف ایران پراکنده شده اند و یک شعبه فلافل آبادانی را در اقصی نقاط ایران برپا کرده اند.

این غذا علاوه بر شهرهای جنوبی کشور مانند اهواز، آبادان و بندرعباس در سایر شهرهای خاورمیانه مانند بیروت، دمشق و بغداد هم محبوب است. مواد اولیه فلافل کم‌هزینه است و به‌سادگی پیدا می‌شود. برای تهیه فلافل به آرد نخودچی، ماش، عدس، سیر و جعفری نیاز دارید.

انتخاب ادویه نیز تأثیر زیادی در طعم نهایی فلافل دارد. ادویه‌هایی که به‌طور معمول برای تهیه فلافل استفاده می‌شود فلفل سیاه، زیره، تخم گشنیز و نمک است. تازه بودن مواد اولیه، نوع ادویه استفاده شده و سسی که در نهایت به فلافل اضافه می‌شود همگی در بهتر شدن طعم غذا تاثیر دارند.

اس ام اس و پیام تبریک روز جهانی فلافل

به مناسبت روز جهانی فلافل، پیام و اس ام اس های باحال تبریک روز جهانی فلافل را برایتان برگزیده ایم. با ما تا آخر همراه باشید .

اس ام اس تبریک روز جهانی فلافل

22 ژوئن ⁧روز فلافل⁩ است. ⁧یک خوراک خاورمیانه‌ای که از نخود سرخ شده و ادویه‌ درست می‌شود. روز فلافل بر ولک ها مبارک باد

separator line

پیامک تبریک روز جهانی فلافل

۲۲ خرداد ماه در تقویم مناسبت های جهانی روز فلافل نامیده شده است که در سال ۱۴۰۰ این تاریخ مصادف است با ۲۲ خرداد … این روز بر تمام جنوبی های فلافل باز مبارک

separator line

پیام کوتاه تبریک روز جهانی فلافل

۲۲ ژوئن روز جهانی فلافل را به تمام جنوبی های عزیزی که در اکثر شهرهای ایران شعبه فلافلی زدند و کل ایران را فلافل خور کردند، تبریک عرض می کنیم .

روز جهانی فلافل مبارک

separator line

اس ام اس کوتاه تبریک روز جهانی فلافل

امروز روز جهانی فلافل هست

عشق فلافیا روزتون مبارک

separator line

متن پیام تبریک روز جهانی فلافل

روز جهانی فلافل به همه عاشقان فلافل و فلافل خورهای حرفه ای دو نونه خور مبارک

separator line

پیامک طنز و باحال تبریک روز جهانی فلافل

۲۲ ژوئن روز فلافل است این روز رو به همه عاشقای فلافل علی الخصوص دانشجوها تبریک میگم

separator line

تاریخ دقیق روز جهانی فلافل چه روزی است ؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا