دسته‌بندی نشده

پلی استیشن پلاس چیست؟

پلی استیشن پلاس (PlayStation Plus) یکی از خدمات مشترکین برای کنسول‌های بازی سونی است که تجربه بازی کاربران را به سطحی جدید ارتقا می‌دهد. این خدمت ارائه دهنده امکانات متعددی برای گیمرها، از جمله دسترسی به بازی‌های رایگان ماهانه، تخفیف‌های ویژه برای خرید بازی‌ها و محتویات دیگر از فروشگاه آنلاین پلی‌استور (PlayStation Store)، قابلیت اشتراک‌گذاری بازی‌های چند نفره آنلاین، ذخیره‌سازی ابری برای فایل‌های ذخیره شده در بازی‌ها و موارد دیگر است.

مهمترین ویژگی این خدمت ارائه بازی‌های مجانی ماهانه است. این بازی‌هایی که به صورت ماهانه ارائه می‌شوند، اغلب از عناوین متنوع و محبوب در طول زمان شامل می‌شوند و اعضای پلی‌استیشن پلاس می‌توانند به صورت رایگان آن‌ها را دریافت و بازی کنند. این امکان به کاربران کمک می‌کند تا به بازی‌هایی دسترسی پیدا کنند که شاید در غیر این صورت به آن‌ها دسترسی نداشته باشند.

با ارائه تخفیف‌های ویژه و دسترسی به محتویات اختصاصی، پلی‌استیشن مدل پلاس نقش مهمی در توسعه و ارتقای تجربه‌ی بازی کاربران دارد و به عنوان یکی از خدمات مشترکین پرطرفدار در دنیای بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود.

نوشته های مشابه

پلی استیشن پلاس چیست؟

اگر شما هم نمی دانید که پلی استیشن پلاس چیست؟ و به دنبال پاسخ هستید با ما همراه باشید، پلی‌استیشن پلاس ( PlayStation Plus ) یک خدمات اشتراکی است که توسط شرکت سونی برای کنسول‌های بازی پلی‌استیشن ارائه می‌شود و با خرید اکانت پلی استیشن پلاس امکانات متعددی برای شما فراهم می شود که از جمله: امکان بازی آنلاین، دسترسی به بازی‌های رایگان ماهانه، تخفیف‌های ویژه برای خرید بازی‌ها و محتویات دیگر از فروشگاه آنلاین پلی‌استور (PlayStation Store)، ذخیره‌ سازی ابری برای فایل‌های ذخیره شده در بازی‌ها و قابلیت اشتراک‌گذاری بازی‌های چند نفره آنلاین را فراهم می‌کند.

یکی از جذابیت‌های اصلی نسخه پلاس، دسترسی به بازی‌های مجانی ماهانه است. این بازی‌ها که به صورت هر ماه ارائه می‌شوند، اغلب شامل عناوین متنوع و معروفی است که اعضای نسخه پلاس می‌توانند به صورت رایگان دانلود و بازی کنند.

این خدمت اشتراکی از طریق پرداخت هزینه‌ای ماهانه، سه ماهه یا سالانه ارائه می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از امکانات اضافی و تجربیات بازی بیشتری بهره‌مند شوند که ممکن است در حالت عادی در اختیارشان نباشد.

پلی‌استیشن پلاس همچنین اشتراک‌های مختلفی را برای کاربرانش ارائه می‌دهد که از نظر مدت زمان و قابلیت‌های مختلف، تفاوت‌هایی دارند. این اشتراک‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • اشتراک ماهانه به کاربران اجازه می‌دهد تا به مدت یک ماه از خدمات پلی استیشن پلاس استفاده کنند. پس از گذشت مدت یک ماه، نیاز به تمدید اشتراک دارید.
  • اشتراک سه‌ ماهه برای سه ماه اعتبار دارد و به کاربران امکان دسترسی به تمامی امکانات پلی استیشن مدل پلاس را به مدت سه ماه می‌دهد.
  • اشتراک سالانه برای یک سال اعتبار دارد و اجازه استفاده از خدمات پلی استیشن پلاس را برای یک سال به کاربران می‌دهد.

این اشتراک‌ها همه از امکاناتی مانند بازی های ماهانه رایگان، تخفیف‌های ویژه برای خرید بازی‌ها، دسترسی به بازی‌های چند نفره آنلاین، ذخیره‌سازی ابری و موارد دیگر بهره‌مند می‌کنند، اما تنها در مدت زمان مشخص شده معتبر هستند و پس از اتمام مدت معین، نیاز به تمدید شدن دارند تا بتوانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

امکانات پلی استیشن پلاس

پلی‌استیشن پلاس (PlayStation Plus) امکانات متعددی را برای بازیکنان فراهم می‌کند. این امکانات شامل موارد زیر می‌شود:

  • اعضا به طور منظم دسترسی به بازی‌های رایگان ماهانه دارند. این بازی‌ها معمولاً از طیف گسترده‌ای از عناوین برخوردار هستند و اغلب جذابیت زیادی برای بازیکنان دارند.
  • همچنین اعضا می‌توانند از تخفیف‌های اختصاصی برای خرید بازی‌ها و محتویات دیگر از فروشگاه آنلاین پلی‌استور بهره‌مند شوند. این تخفیف‌ها معمولاً برای اعضا با اندازه‌ها و درصدهای مختلف ارائه می‌شوند.
  • عضویت به کاربران این امکان را می‌دهد که به طور آنلاین در بازی‌های چندنفره شرکت کنند و با دیگر بازیکنان در سراسر جهان به صورت آنلاین رقابت یا همکاری کنند.
  • اعضای پلی‌استیشن مدل پلاس می‌توانند فایل‌های ذخیره شده در بازی‌های خود را در فضای ذخیره‌سازی ابری ذخیره کنند، که به آن‌ها اجازه می‌دهد از هر کنسول پلی‌استیشنی که وارد حساب کاربری شان می‌شود، استفاده کنند.
  • اعضای پلی‌استیشن پلاس ممکن است به پیشنهادات و محتوای اختصاصی دسترسی داشته باشند که برای آن‌ها به عنوان اعضای این خدمت ارائه می‌شود.

پلی استیشن پلاس چیست؟

قیمت پلی استیشن پلاس

قیمت پلی‌ استیشن پلاس (PlayStation Plus) ممکن است بسته به منطقه جغرافیایی و نوع اشتراک متغیر باشد. سونی اشتراک‌های مختلفی برای پلی‌ استیشن پلاس ارائه می‌دهد که شامل اشتراک ماهانه، سه‌ماهه و یا سالانه می‌شوند.

معمولاً قیمت‌های ماهانه پلی‌استیشن پلاس معادل یک دوره 30 روزه حدوداً 9.99 دلار آمریکا، 29.99 دلار آمریکا برای بسته سه‌ماهه و حدوداً 59.99 دلار آمریکا برای اشتراک سالانه بوده است. اما، این قیمت‌ها ممکن است تغییر کرده باشند و بهتر است که از وب‌سایت رسمی سونی یا فروشندگان معتبر دیگر برای اطلاعات دقیق و به‌روز قیمت پلی استیشن نسخه پلاس مراجعه کنید.

چگونه پلی استیشن پلاس را خریداری کنیم؟

برای خرید ، می‌توانید از راه‌های مختلفی استفاده کنید که شامل موارد زیر می‌شود:

از طریق کنسول پلی‌استیشن:

با ورود به حساب کاربری خود در کنسول پلی‌استیشن، می‌توانید به فروشگاه آنلاین PlayStation Store بروید و اشتراک مورد نظر خود را خریداری کنید. این روش از داخل خود کنسول بسیار راحت است.

استفاده از وب‌سایت PlayStation

با مراجعه به وب‌سایت PlayStation، می‌توانید از طریق حساب کاربری خود اشتراک پلی‌استیشن پلاس را خریداری کنید و سپس از طریق کنسول، اقدام به اعمال اشتراک کنید.

فروشندگان آنلاین

سایت‌های فروش آنلاینی مانند Amazon، eBay، Best Buy وغیره نیز اشتراک‌های این نسخه را عرضه می‌کنند. می‌توانید از این سایت‌ها برای خرید استفاده کنید و کد اشتراک را به‌صورت آنلاین دریافت کرده و آن را به حساب کاربری خود اضافه کنید.

فروشندگان داخلی یا فروشگاه‌های بازی

فروشندگان داخلی یا فروشگاه‌هایی که بازی‌ها و تجهیزات کنسول‌های بازی را عرضه می‌کنند، ممکن است اشتراک‌های پلاس را نیز داشته باشند. سایت های ایرانی نیز به عنوان واسطه می توانند در خرید این اشتراک به شما کمک کنند.

خرید پلی استیشن پلاس

روش‌های مختلفی برای خرید پلی‌استیشن پلاس وجود دارد که از آن‌ها می‌توانید استفاده کنید. راحت ترین راه فروشگاه های اینترنتی داخلی همچون accsell.ir می باشند. و یا می‌توانید از طریق کارت‌های بانکی بین‌المللی این اشتراک را برای حساب کاربری پلی‌استیشن خود خریداری کنید یا از دوستان یا آشنایان در خارج از کشور درخواست کنید تا این اشتراک را به نمایندگی خریداری و برای شما ارسال کنند. همچنین می‌توانید با جست‌وجو در سایت‌های معتبر ایرانی، کد پلاس را خریداری کنید و پس از دریافت کد، آن را در حساب کاربری خود وارد کنید. هر یک از این روش‌ها امکان خرید و استفاده از پلی‌استیشن نسخه پلاس را برای شما فراهم می‌کنند.

به طور کلی برای خرید اشتراک پلی استیشن پلاس، شما سه گزینه خواهید داشت که بسته به نیاز خود میتوانید یکی از سه مورد را انتخاب کنید:

  • پلی استیشن پرمیوم (Premium)
  • پلی استیشن اکسترا (Extra)
  • پلی استیشن اسنشیال (Essential)

پلی استیشن پلاس چیست؟

جمع بندی

پلی استیشن پلاس با انواع مختلف اشتراک‌ها، امکانات جذابی را برای گیمرها فراهم می‌کند. این اشتراک‌ها از بازی‌های ماهانه رایگان گرفته تا تخفیف‌های ویژه برای خرید بازی‌ها و امکانات دیگر، تجربه بازی را بهبود می‌بخشند. مدت زمان و نوع اشتراکی که انتخاب می‌کنید بسته به نیازها و ترجیحات شماست، اما این اشتراک به طور کلی به کاربران امکان انعطاف بیشتر در بازی کردن و دسترسی به محتویات ویژه را می‌دهد. با توجه به اینکه بازار بازی‌های ویدیویی به طور مداوم در حال تغییر است، پلی استیشن از نوع پلاس به عنوان یکی از خدمات مشترکین محبوب و برجسته در دنیای گیمینگ شناخته می‌شود که توسعه و بهبودات مداومی را تجربه می‌دهد تا تجربه‌ی کاربران را بهتر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا