دسته‌بندی نشده

ویژگی های سرلاک گندم و سیب نستله و طریقه مصرف آن

سرلاک گندم و سیب به همراه شیر از هفت ماهگی

کودکان از پایان 6 ماهگی به بالا برای داشتن تغذیه کامل و مغذی می بایست در کنار شیر مادر نیز غذای کمکی داشته باشند. سرلاک فرآورده ای مغذی جهت تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز کودک به عنوان مکملی برای شیر مادر یا شیر خشک می باشد. پودر سرلاک در طعم های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. سرلاک گندم و سیب نستله مناسب کودکان بالای 7 ماه می باشد.

از ویژگی های این سرلاک می توانیم به تقویت سیستم ایمنی و دفاعی، بهبود فرآیند رشد، تکامل مغزی، هضم آسان، طعم دلپذیر و مطلوب، تقویت قوای شناختی و جلوگیری از فقر آهن نیز اشاره کنیم. همچنین تهیه شده از مواد 100 درصد طبیعی و فاقد هرگونه مواد نگهدارنده و رنگ های مصنوعی می باشد.

ویتامین های بکار رفته در فرمولاسیون این سرلاک نظیر بیفیدوس، ویتامین C, A, B1 و مواد معدنی مانند روی، آهن و ید، علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن کودک سبب تکامل و رشد مطلوب نوزاد می شوند.

سرلاک گندم و سیب

همچنین شما میتوانید پس از پایان 7 ماهگی علاوه بر سرلاک گندم و سیب، سرلاک گندم و موز نستله را هم به تغذیه کودک اضافه کنید.

ویژگی های سرلاک گندم و سیب از پایان 7 ماهگی

طعم گندم و سیب
هضم آسان برای کودکان
مناسب کودکان بالای 7 ماه
تقویت سیستم ایمنی و دفاعی
تهیه شده از مواد 100 درصد طبیعی
فاقد مواد نگهدارنده و رنگ مصنوعی
غذای کمکی شیرخواران بر پایه غلات
حاوی بیفیدوس و مواد مغذی تقویت کننده
تامین کننده ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز
دارای ویتامین B1 و امگا 3 جهت رشد و تکامل مغز

فواید سرلاک گندم

طریقه مصرف سرلاک سیب و گندم

ابتدا آب تازه را بجوشانید و منتظر بمانید تا سرد شود.
سپس 150 میلی لیتر آب را با 50 گرم (9 قاشق غذاخوری) سرلاک در ظرف کودک ریخته و به خوبی هم بزنید تا یکنواخت شود.
جهت جلوگیری از از دست دادن خاصیت و حذف باکتری های مفید سرلاک، می بایست قبل از مخلوط کردن پودر با آب جوش، از خنک شدن آب اطمینان حاصل نمایید.
دمای آب باید به دمای بدن برسد.
محتویات قوطی سرلاک باز شده حداکثر تا 4 هفته قابل مصرف می باشد.

حتماً بخوانید:

فرق شیر خشک با سرلاک چیست؟

فرق شیر خشک با سرلاک چیست؟

تفاوت سرلاک و شیرخشک : اگر به تازگی و برای اولین بار صاحب فرزند شده اید احتمالا موضوعات مختلفی ذهن شما رو مشغول کرده. اولین چیزی که شاید براتون سوال…

اگر به تازگی سرلاک را وارد رژیم غذایی کودک خود کرده اید، بهتر است ابتدا با یک قاشق غذاخوری سرلاک را در 4 یا 5 قاشق غذاخوری آب حل مخلوط کنید و به تدریج مقدار آن را به یک وعده کامل افزایش دهید. توجه کنید که سرلاک تنها به عنوان مکمل در کنار شیر مادر و شیرخشک استفاده میشود و جایگزین غذای اصلی نیست. تا زمانی که کودک شما به خوردن سرلاک عادت کند میتوانید از شیر خشک گیگوز 2 استفاده کنید.

دادن سرلاک به نوزاد

ترکیبات سرلاک گندم و سیب

گندم حاوی انواع ویتامین های گروه B و آهن است و به عنوان یک غذای مقوی در رشد جسم و قد کودک نقش موثری دارد. نشاسته موجود در گندم باعث میشود که عملکرد روده، معده و بطور کلی سیستم گوارش کودک بهبود پیدا میکند. همچنین آهن موجود در گندم در ساخت هموگلوبین و اکسیژن رسانی به بافت ها تاثیرگذار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا