دسته‌بندی نشده

همه چیز در مورد جزیره خرگوش ها یا اوکونوشیما در ژاپن

سفر به دنیای خرگوش ها در جزیره خرگوش

اوکونوشیما جزیره کوچکی در دریای داخلی ژاپن است. این شهر بخشی از شهر تاکه هارا در استان هیروشیما محسوب می شود. با کشتی قابل دسترسی است. اردوگاه ها، مسیرهای پیاده روی و مکان های دیدنی تاریخی در این جزیره وجود دارد. به دلیل خرگوش های متعددی که در جزیره پرسه می زنند، اغلب به آن اوساگی جیما یا جزیره خرگوش می گویند.

جزیره خرگوش یا اوکونوشیما زمانی به عنوان یک مکان فوق سری برای آزمایش سلاح های شیمیایی مورد استفاده قرار می گرفت. تنها چیزی که امروز باقی مانده است هزاران خرگوش وحشی است که ممکن است زندگی آنها همچنان در خطر جدی باشد.

جزیره خرگوش

جزیره خرگوش، دوستداران حیوانات را از سراسر جهان جذب می کند تا با جمعیت زیادی از خرگوش های وحشی، اوقات خوشی را در آنجا بگذرانند.

اما جزیره اوکونوشیما یا جزیره خرگوش یک راز تاریک و امپراتوری از جنگ جهانی دوم را نیز در خود جای داده است.
جزیره خرگوش با قایق ۱۵ دقیقه ای از سرزمین اصلی ژاپن قابل دسترسی است. گردشگران پس از رسیدن به آنجا، می توانند با خرگوش ها ارتباط برقرار کنند، به آنها غذا بدهند و آنها را نوازش کنند. تخمین های فعلی تعداد خرگوش ها را بیش از ۱۰۰۰ خرگوش نشان می دهد.
مردم محلی جزیره خرگوش،گردشگران را تشویق می کنند که تا حد امکان با خرگوش ها ارتباط برقرار کنند.

جزیره خرگوش کجاست؟

عشق به خرگوش ها بی وقفه است زیرا هیچ شکارچی در اوکونوشیما( جزیره خرگوش) وجود ندارد. هجوم مداوم گردشگرانی که مایل به دیدن خرگوش‌ها هستند، باعث رونق جمعیت ناپایدار خرگوش‌ها شده است. هیچ قفسی وجود ندارد و خرگوش‌ها به عنوان حیوان خانگی نگهداری نمی‌شوند، در واقع، مقامات جزیره به مردم هشدار می‌دهند که خرگوش‌ها را نگیرند ، اغلب برای رهایی از آنها تلاش می‌کنند.

اوکونوشیما یا جزیره خرگوش دقیقاً یک پناهگاه روستایی حیات وحش نیز نیست. جزیره خرگوش دارای جاده ها، ساختمان ها و یک هتل است. این بخشی از سیستم استراحتگاه پارک ملی ژاپن در وسط دریای داخلی ستو ژاپن است.

در حالی که جزیره خرگوش در حال حاضر بهترین مکان برای شادی است، تاریخچه ای ناگوار را در خود جای داده است و گردشگران این فرصت را دارند که در این جزیره کوچک آن را کشف کنند.

تصاویر جزیره خرگوش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا