دسته‌بندی نشده

هر آنچه که باید درمورد سرمایه گذاری در مالتا بدانید

پروژه سرمایه گذاری در مالتا ، از سال ۲۰۱۴ آغاز به کار نموده و این امکان را برای افراد و خانواده های مختلف از سراسر جهان فراهم نموده است تا از راه سرمایه گذاری در مالتا، بویژه سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه به ارزش ۱۰۰ هزار یورو، در کوتاهترین زمان ،تابعیت این کشور معتبر را که عضو اتحادیه اروپا نیز می باشد، اخذ نمایند.

این کشور که از سال ۲۰۰۴ به عضویت اتحادیه اروپا درآمده، از جو سیاسی مناسب برخوردار بوده ، اقتصاد رو به رشدی داشته و همچنین یکی از با ثبات ترین سیستم های بانکی در دنیا را دارد. در صورت موافقت با درخواست متقاضیانِ اخذ تابعیت از روش سرمایه گذاری در مالتا، گواهی اخذ تابعیت ارائه می گردد که این گواهی اعتبار تابعیت اتحادیه اروپا را نیز دارا می باشد، یعنی علاوه بر اعطای تابعیت مالتا، فرد متقاضی حق زندگی و کار در تمامی ۲۸ کشور عضو اتحادیه اروپا را نیز خواهد داشت

سرمایه گذاری در مالتا

شرایط مورد نیاز برای سرمایه گذاری در مالتا

برای اطمینان از انتخاب بهترین گزینه ها در میان متقاضیان اخذ تابعیت از روش سرمایه گذاری در مالتا، قوانین سختی وضع شده است و روند بررسی صلاحیت متقاضیان طی ۴ مرحله و مستقیماً توسط دولت این کشور صورت می پذیرد. پیش از هر چیز سن فرد متقاضی نباید کمتر از ۱۸ سال باشد و همچنین:

  1. فرد متقاضی باید فاقد هرگونه سوءپیشینه قضایی باشد. برای اطمینان از این مورد دولت مالتا پرونده هر متقاضی را از طریق پلیس بین الملل (اینترپل) پیگیری می نماید. همچنین ارائه گواهی عدم سوءپیشینه از اداره آگاهی توسط متقاضی جهت تکمیل بررسی پرونده وی الزامی است.
  2. برخورداری از سلامت جسمی و روحی مناسب و عدم ابتلا به بیماری های واگیردار. همچنین تمامی متقاضیان باید تحت پوشش بیمه سلامت بین المللی قرار گرفته باشند. ممکن است بسته به کشور محل زندگی متقاضی، شرایط و الزامات دیگری برای سرمایه گذاری در مالتا مورد نیاز باشد

سرمایه گذاری در مالتا

انواع اقامت از طریق سرمایه گذاری در مالتا


1. اخذ اقامت سرمایه گذاری در مالتا از طریق سرمایه گذاری 300 هزار یورویی:

درروش اول اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری مالتا ،شخص مبلغی بین 250 تا 300 هزار یورو به دولت مالتا قرض داده و اقامت دائم را دریافت می کنید که بعد از 5 سال نیز مبلغ قرض داده شده به همراه اندکی سود به شما بازگردانده خواهد شد.می توان گفت این روش اخذ اقامت سرمایه گذاری یکی از روش های بسیار مناسب برای افرادی که دنیال راهی مطمئن و آینده دار برای اخذ اقامت مالتا هستند می باشد.

2. اخذ اقامت سرمایه گذاری در مالتا از طریق سرمایه گذاری 100هزار یورویی :

روش دوم اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری مالتا مبلغ 100 هزار یوربه دولت مالتا داده و به شما اقامت دائم اعطا می شود . در این روش امکان کار کردن تمام وقت را خواهید داشت و همینطور تحصیل فرزندان رایگان خواهد بود.نکته جالب آنکه به پدر و مادر ،فرزند بالای 18 سال،پدر و مادر همسر ویزا داده می شود.

سرمایه گذاری در مالتا

مزایای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری مالتا

با توجه به روش های اخذ اقامت مالتا که در بالا به آن ها اشاره شد ،روش اخذ اقامت سرمایه گذاری مالتا یکی از بهترین و مطمئن ترین روش ها بوده که اگر با مشاوره درست و تخصصی همراه باشد می تواند آینده خوبی برای شما و فرزندانتان رقم بزند و همچنین با این روش اخذ اقامت اروپا را نیز به همراه خواهید داشت که جزوی از مزایای اقامت سرمایه گذاری مالتا محسوب می شود.

مزایای اقامت سرمایه گذاری مالتا باعث شده است افراد زیادی به سمت آن رفته تا از مزایای اقامت مالتا بهره ببرند.مالتا یکی از زیبا ترین کشور های اتحادیه اروپا بوده که با دارا بودن آب و هوای مطبوع و همینطور داشتن امنیت بسیار بالا (به طوری که میزان سرقت در آن بسیار پایین بوده) یک زندگی سطح بالا را تجربه خواهید کرد . اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری مالتا یکی از بهترین روش های مهاجرتی اروپا می باشد که منجر به دریاقت اقامت اتحادیه اروپا نیز می شود.نکته جالب توجه این است که نیازی به حضور دائم در مالتا را ندارید که این امر باعث یکی از مزایای اقامت مالتا به حساب می آید .

سرمایه گذاری در مالتا

سرمایه گذاری در مالتا رتبه دوم اشتغال اروپا

یکی دیگر از مزایای اخذ اقامت سرمایه گذاری مالتا مقوله اشتغال بوده که یک فاکتور مهم برای افرادی که می خواهند از روش اخد اقامت سرمایه گذاری اقدام کنند به شمار می رود. به جرات می توان گفت یکی از مزایای اقامت سرمایه گذاری مالتا قوی بودن سیستم اشتغال این کشور می باشد به طوری که از نظر میزان اشتغال نیز دارای سطح بالایی است.

اگر عبارت unemployment rate (سطح بیکاری) را جستجو کنید متوجه خواهید شد میزان اشتغال در مالتا از اتریش و آلمان نیز بالا تر است به طوری که طبق گزارش اخیرا منتشر شده توسط independent کشور مالتا از نظر نرخ بیکاری در اتحادیه اروپا بعد از جمهوری چک با نرخ 2.6 درصد با نرخ بیکاری 3.6 درصد در جایگاه دوم قرار دارد که یک آمار بسیار خوب از وضعیت اشتغال در کشور مالتا است.

سرمایه گذاری در مالتا

امنیت سرمایه گذاری در مالتا:

از جمله مزایای اخذ اقامت سرمایه گذاری مالتا امنیت بالای آن می باشد. مالتا یک کشور بسیار امن بوده به طوریکه فرهنگ های متنوع در کنار یکدیگر در صلح و آرامش زندگی می کنند و این موووع باعث شده است افراد زیادی جهت اخذ اقامت مالتا اقدام نمایند.

این کشور سالیان دراز است که مکانی تفریحی برای اروپاییان و ثروتمندانی بوده است که این جزیره را به خاطر هوای آفتابی و معتدل آن انتخاب می کنند. مالتا از نظر زیرساخت ها بسیار مدرن بوده که می توان به : سیستم بانکداری امن و مسیرهای هوایی و دریاییِ با ثبات اشاره کرد.

به طور کلی باید گفت مزایای اقامت سرمایه گذاری مالتا در قالب یک مقاله نمی گنجد و اگر مایل به دریافت مشاوره تخصصی در خصوص اخد اقامت سرمایه گذاری مالتا هستید می توانید با برقرای تماس با ما از این امکان بهره مند شوید.

مالتا یک عضو کامل اتحادیه اروپا و بخشی از منطقه اتحادیه اروپا شنگن محسوب می شود بنابرین توسط اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری مالتا ، شهروندان مالتا جزو شهروندان اروپایی به حساب می آیند.

یکی از قوانین اساسی در رابطه با اتحادیه اروپا، توانایی شهروندان جهت سفر، زندگی، کار یا تحصیل در هر نقطه در داخل اتحادیه اروپا بوده که یک مزیت بسیار مناسب می باشد. شهروندان مالتا و افرادی که پاسپورت مالتا را دارند می توانند در تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا زندگی کنند.

سرمایه گذاری در مالتا

مزایای سرمایه گذاری در مالتا

  1. امکان سفر به بیش از ۱۶۰ کشور جهان از جمله ایالات متحده، بدون نیاز به داشتن ویزا.
  2. معافیت از پرداخت هرگونه مالیات.
  3. امکان اخذ تابعیت دوگانه.
  4. اعطای شهروند اروپایی به فرزندان افرادی که با استفاده از روش سرمایه گذاری در مالتا ،تابعیت این کشور را اخذ می نمایند.
  5. امکان زندگی در فضای آزاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی.
  6. اعطای حق رأی دادن در انتخابات.

سرمایه گذاری در مالتا

کاربر گرامی چنانچه این مطلب برای شما مفید بوده لایک کنید ، یا راهکاری دیگری دارید با دیگر کاربران مجله دلگرم به اشتراک بگذارید.

تهیه و گردآوری مجله دلگرم

جهان باورصاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا