دسته‌بندی نشده

نیوشا علیپور : مروری بر زندگی جنجالی بازیگر خردسال نیوشا علیپور

نیوشا علیپور کیست ؟

نیوشا علیپور متولد تیرماه سال 1390 است و 7 سال سن دارد . او در سریال بچه مهندس نقش دختر بچه ای به نام مژگان را ایفا می کند در یک مرکز بهزیستی حضور دارد.

نیوشا علی پور کیست

نیوشا علیپور بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار نیوشا علیپور می‌توان به بازیگری در سریال بچه مهندس جدیدا در فیلم قصر شیرین اشاره کرد.

بیوگرافی نیوشا علی پور

نیوشا علیپور در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم نیوشا علیپور در این سال، بازیگری در سریال بچه مهندس به کارگردانی علی غفاری و محمدجواد کاسه‌ساز محسوب می‌شود.

نیوشا علیپور

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نیوشا علیپور بازی در سریال بچه مهندس بوده است. نیوشا علیپور کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1396 سریال بچه مهندس نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با علی غفاری همکاری داشته است. نیوشا علیپور توانست با بازی در سریال بچه مهندس تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر بهناز جعفری، ساناز سعیدی، برزو ارجمند و عباس جمشیدی‌فر بر تجارب او افزود. ومنتظر نقش آفرینی این کودک در سریال قصر شیرین هستیم.

بیشتر بخوانید:

یونا تدین : بیوگرافی و زندگی شخصی بازیگر خردسال یونا تدین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا