دسته‌بندی نشده

نکاتی برای دریافت خدمات ویزیت پزشک، آزمایش و فیزیوتراپی در منزل

همانطور که می دانید یکی از دغدغه های بزرگ افرادی که دچار بیماری هستند دریافت خدمات ویزیت و معاینه در کوتاه ترین زمان ممکن با استفاده از با کیفیت ترین خدمات پزشکی می باشد، این خدمات از سوی مرکز درمان نو که یک مرکز خدمات بهداشتی در خانه می باشد بسیار با ارزش و سودمند می باشد، خدماتی مانند ویزیت دکتر در خانه، آزمایش در منزل و یا فیزیوتراپی عضلات در منزل می تواند تاثییرات بلقوه و بلفعلی را برای افرادی که می خواهند در مسیر پیشرفت درمان خود قدم پیش نهند مفید واقع گردد، در این مطلب می خواهیم با هم در رابطه با این خدمات توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم تا بتوانید در بازه کوتاه مدت بهترین و با کیفیت ترین خدمات درمانی را در خانه خود دریافت نمایید، با ما همراه باشید.

ویزیت پزشک در منزل شامل ویزیت پزشک متخصص و عمومی

نکاتی برای دریافت خدمات ویزیت پزشک، آزمایش و فیزیوتراپی در منزل

ارائه خدمات ویزیت پزشک در خانه شامل خدماتی مانند ویزیت متخصص در منزل و ویزیت پزشک در منزل می باشد، شما عزیزان برای دریافت این خدمات می توانیدر کوتاه ترین زمان ممکن از این خدمات استفاده و بهره مند گردید، ارائه خدمات ویزیت در منزل می تواند فوایدی داشته باشد که از مهم ترین آن ها می توان به:

  • بررسی دقیق تر و با دقت بیشتر در منزل
  • امکان ایجاد فضای پرسش و پاسخ با پزشک
  • ارائه و دریافت خدمات توسط مرکز درمان نو به صورت 24 ساعته و شبانه روزی
  • استفاده از خدمات تشخیصی مانند سونوگرافی در منزل
  • امکان استفاده و بهره مندی از برترین پزشکان شاغل در بیمارستان های تاپ لول شهر تهران

این خدمات کمک بسیار فراوانی به افرادی که نیاز اورژانسی به دریافت خدمات سلامت در خانه را دارند می کند، خدمات ویزیت پزشک در خانه از سوی مرکز درمان نو در هر لحظه از روز قابل ارائه و دریافت می باشد، در ادامه در رابطه با خدمات تخصصی هر یک از پزشکان بیشتر صحبت خواهیم کرد.

خدمات پزشک متخصص در منزل شامل چه مواردی می شود؟

این خدمات از سوی مرکز درمان در خانه درمان نو به موارد زیر تقسیم می گردد:

  • پزشک متخصص قلب در منزل: خدمات مربوط به پزشک متخصص قلب شامل معاینه، تشخیص و درمان بیماری های قلب در خانه می باشد، این خدمات می تواند به صورت خدمات هم زمان در حین تشخیص و اخذ نوار قلب یا اکوکاردیوگرافی نیز انجام بپذیرد.
  • خدمات ویزیت متخصص مغز و اعصاب در منزل: ویزیت متخصص مغز و اعصاب در منزل با استفاده از متخصصین مجرب مغز و اعصاب مرکز درمان نو قابل ارائه و دریافت می باشد، این خدمات می تواند هم زمان با دریافت خدماتی مانند اخذ نوار مغز در منزل صورت بپذیرد، اگر شما عزیزان تمایل به دریافت این خدمات را دارید می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با ما در تماس باشید.
  • خدمات ویزیت متخصص زنان و زایمان در منزل: بسیاری از بیماری های مربوط به زنان و مشکلات قاعدگی دیگر نیاز به ارجاع بیمار به مطب و درمانگاه ها را ندارد، پزشکان مجموعه درمان نو با استفاده از تجربه خود آماده خدمت گذاری به شما سروران می باشد.
  • خدمات ویزیت متخصص ارتوپدی در منزل: فکر می کنید فردی که دچار شکستگی در یکی از اعضای خود در محل کار یا منزل شده است جهت تشخیص و درمان بیماری همانند یسال های گذشته و دور نیاز به جابه جایی به مرکز درمانی است؟ امروزه با وجود خدماتی مانند رادیوگرافی در منزل و ویزیت متخصصین مجرب امر ارتوپدی در خانه می توان بسیاری از موارد مربوط به شکستگی ها، آسیب های استخوانی و مفصلی را در خانه درمان نمود بدون اینکه نیاز باشد شما عزیزان برای دریافت این خدمات بیمار و یا خود را به مرکز درمانی برسانید، مرکز درمان نو با دارا بودن پرسنل متعدد و متخصص ارتوپدی آماده خدمت رسانی به شما می باشد.
  • خدمات ویزیت متخصص داخلی در منزل: متخصصین داخلی نیز از دسته متخصصینی می باشند که در امر تشخیص و درمان بسیاری از بیماری ها فعال هستند، این متخصصین با داشتن توانایی های علمی و تشخیصی می توانند انواع بیماری ها مانند: قند خون بالا، فشار خون بالا اختلالات کلیه و کبد و موار مشابه را در خانه شما درمان نمایند، تنها برای دریافت این خدمات می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با ما در تماس باشید.

خدمات آزمایش در خانه گل سر سبد خدمات تشخیصی و پاراکیلینیکی در منزل

نکاتی برای دریافت خدمات ویزیت پزشک، آزمایش و فیزیوتراپی در منزل

خدمات چکاپ آزمایش در خانه یکی از مواردی است که می تواند برای تشخیص بسیاری از بیماری ها و یا علائم مربوط به آن ها مانند: سردرد، بدن درد تب و لرز و موارد مشابه کارایی و سودمند باشد، این خدمات از سوی مرکز درمان نو به صورت 24 ساعته و شبانه روزی قابل ارائه می باشد، انواع مختلف آزمایش در منزل از سوی این مرکز به موارد زیر تقسیم بندی می شوند:

  • آزمایش خون در منزل: ارائه آزمایش خون در منزل از سوی مرکز درمان در منزل درمان نو سبب می شود تا بسیاری از فاکتور های خونی که برای درمان انواع بیماری ها نیاز است را تشخیص داد، به طور مثال در افراد سیگاری استفاده از آزمایش خون در منزل می تواند کمک بسیار شایانی در چک و تست میزان هموگلوبین خون آن ها داشته باشد.
  • آزمایش ادرار در منزل: آزمایش ادرار در خانه نیز از دسته دیگر خدماتی می باشد که این مرکز برای افرادی که احساس بیماری یا سوزش و عفونت در مجرای خود دارند مفید و دارای کارایی می باشد.
  • آزمایش تست پاپ اسمیر: اخذ آزمایش پاپ اسمیر از سوی اپراتور های کارشناسی مرکز درمان نو سبب می شود تا بسیاری از بیماری ها مانند عفونت مجرا و آسیب های آن قابل تشخیص و درمان گردد.
  • آزمایش کرونا در منزل: انجام تست پی سی آر در خانه تنها با یک تماس از سوی مرکز درمان نو قابل دریافت می باشد، این خدمات سبب افزایش کیفیت درمانی و افزایش بهره وری درمان در بیماران دارای علائم کرونا می گردد، افزایش در روند شناخت و درمان به موقع بیماری کرونا می تواند از اهم واجبات در درمان این بیماری باشد.

فیزیوتراپی، هر نوع فیزیوتراپی اندام را از ما در خانه بخواهید!

ارائه خدمات فیزیوتراپی در محل خانه نیز یکی دیگر از خدماتی می باشد که درمان نو برای کاربران خود ارائه می دهد، انجام فیزیوتراپی شانه، لگن، بعد از جراحی، تنفسی و موارد مشابه می تواند کمک بسیار زیادی به درمان بیماری و علائم گرفتگی عضلات در افراد داشته باشد، شما عزیزان برای دریافت این خدمات نیز می توانید از طریق اپراتور ها با ما در تماس باشید.

خدمات بهداشت، سلامت و ارتقا یفیت زندگی با درمان نو

ارائه انواع خدمات سلامت و ارتقا سطح سلامتی در منزل با مرکز درمان نو قابل انجام است، شما عزیزان برای دریافت این خدمات می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با ما در تماس باشید، لازم به ذکر است این خدمات به صورت 24 ساعته و شبانه روزی از سوی این مرکز قابل دریافت می باشد، در صورتی که تمایل به دریافت این خدمات در محل را دارید می تولانید از طریق اپراتور ها با ما در تماس باشید، ما با شماییم تا با درمان نو در منزل درمان شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا