دسته‌بندی نشده

نشانه های مردی که احساساتش را از شما پنهان می کند !

آیا نشانه های عشق پنهانی مردان را می‌شناسید؟

مردان، بر خلاف زنان، به سختی احساسات خود را بروز می‌دهند. ندانستن احساس یک مرد برای زنان با دشواری‌ هایی همراه است. واقعیت این است که یک مرد ممکن است شما را دوست داشته باشد اما حتی آن را به زبان نیاورد! وقتی مردی احساسش را نمی‌گوید، احتمالا باعث سردرگمی و گاهی اوقات سوءتفاهم می‌شود. اما نگران نباشید! ما با روانشناسی مرد عاشق و چند نشانه پنهان در رفتار مرد عاشق کنارتان هستیم تا متوجه احساس قلبی او شوید و خیال‌تان راحت شود.

وقتی مردی عاشق است، متوجه تغییراتی در او می‌شوید

این یکی از راه‌هایی است که می‌توانید بفهمید او نسبت به شما احساسی دارد یا خیر. اگر تردید دارید فهرست زیر را بخوانید. قطعا با خواندن نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق به نتیجه قطعی خواهید رسید:

زیاد به شما خیره می‌شود

یکی از نشانه‌هایی که او نسبت به شما احساس قوی دارد این است که نمی‌تواند چشم از شما بردارد. هر فرصتی پیش بیاید، به شما نگاه خواهد کرد. این نگاه شدید، عمیق و پر از احساسات است. اگر با او چشم در چشم شوید، ممکن است لبخند بزند و سرخ شود.
او در اعماق دلش به این فکر می‌کند که چه احساسی شدیدی نسبت به شما دارد و چگونه می‌تواند به شما نشان دهد که برای او چقدر مهم هستید.

او می‌خواهد همیشه به شما نزدیک باشد

مردی که نسبت به شما احساسات دارد همیشه سعی می‌کند به شما نزدیک باشد. او ممکن است نزدیک شما بنشیند، هم تیمی شما باشد، در یک رویداد گروهی شما را تگ کند و غیره.
یک مرد نیازی به فکر کردن طولانی در این مورد ندارد. این رفتار او به طور خودکار اتفاق می‌افتد. او از هر فرصتی برای نزدیک شدن به شخصی که دوستش دارد استفاده می‌کند.

روانشناسی مرد عاشق

او شخص دیگری را نمی‌بیند

یکی از دلایلی که نشان می‌دهد یک مرد احساسات واقعی نسبت به کسی دارد این است که وقتی با شماست فرد دیگری را نمی‌بیند. اصلا حواسش جایی جز شما نیست. وقتی مردی عاشق است، تمام توجهش مال شماست. چقدر شیرین و جذاب است. نه؟

او نقاط ضعف خود را به شما نشان می‌دهد

مردها معمولا نقاط ضعف‌شان را به کسی نشان نمی‌دهند. با این حال، اگر نسبت به شما احساس داشته باشند و به شما اعتماد کنند، کم کم حرف زدن در مورد نقاط ضعف و مشکلاتشان را شروع می‌کنند.
مردی که احساسات شدیدی نسبت به شما دارد، در حضور شما حالت تدافعی کمتری خواهد داشت.

او همیشه به شما پیام می‌دهد، با شما تماس می‌گیرد، چت می‌کند

یکی از نشانه‌ های پنهان در رفتار مرد عاشق این است که دائماً سعی می‌کند با شما ارتباط برقرار کند.
او شما را با پیامک یا تماس چک می‌کند. حتی وقتی از خواب بیدار می‌شود با شما چت می‌کند یا به شما پیام می‌دهد و به شما می‌گوید که پس از بیدار شدن پیش از هر فرد دیگری به یاد شما می‌افتد.

وقتی با شماست احمقانه رفتار می‌کند

مردان در پردازش احساسات خود آنقدرها خوب نیستند. حتی برخی از مردان رفتار عجیب و غریبی از خود نشان می‌دهند. مردانی که عاشق می‌شوند عمدا این کار را انجام نمی‌دهند.
آنها گیج هستند و سعی می‌کنند احساسات خود را پردازش کنند و به همین دلیل ممکن است گاهی اوقات عصبی، ناجور و حتی احمقانه رفتار کنند.

سعی می‌کند شما را بخنداند

یکی از نشانه‌هایی که او نسبت به شما احساسات قوی دارد این است که سعی می‌کند شما را بخنداند.

وقتی با هم هستید همیشه لبخند می‌زند

وقتی کسی خوشحال و عاشق است، درخشش قلبش در چشمانش دیده می‌شود.
اگر متوجه شدید که شخص مورد نظرتان اغلب لبخند می‌زند و برق شادی در چشمانش وجود دارد، ممکن است احساساتی نسبت به شما داشته باشد. عشق و محبت می‌تواند روحیه هر کسی را بهبود دهد. شادی یکی از نتایج عشق و عاشقی است.

دوستانش شما را می‌شناسند

مردی که نسبت به شما احساساتی دارد، در مورد شما با دوستانش صحبت می‌کند. تعجب نکنید وقتی دوستانش به شما لبخند می‌زنند و چیزهایی زمزمه می‌کنند.

خانواده‌اش هم شما را می‌شناسند

آیا او شما را به یکی از اعضای خانواده اش معرفی کرده است؟ او دوست دارد خانواده اش نیز مانند دوستانش شما را بشناسند. به هر حال این هم یک حرکت دوست داشتنی و از نشانه های پنهان در رفتار مرد عاشق است.

برای‌تان از خاطرات کودکی خود تعریف می‌کند

آیا مردی را دیده اید که خاطرات کودکی خود را برای کسی تعریف کند؟ ما به ندرت با مردی برخورد می‌کنیم که تجربیاتش را بازگو کند، و وقتی او این کار را می‌کند معلوم می‌شود که برای او مهم هستید.

اکثر مردها حتی جرأت نمی‌کنند گذشته خود را به اشتراک بگذارند، چه رسد به خاطرات کودکی خود، بنابراین اگر او این کار را انجام دهد، به این معنی است که راحت است و دوست دارد این گفتگو را با شما انجام دهد.

نشانه های مرد عاشق

وقتی با هم هستید عجیب رفتار می‌کند

آیا او چهره‌های احمقانه به خود می‌گیرد، با صدای بلند می‌خندد، یا حتی آواز می‌خواند؟ اگر این کارها را می‌کند، با شما راحت است. این رفتارها نشان می‌دهد که او می‌خواهد با نشان دادن خود واقعی‌اش به شما نزدیک شود.

او می‌تواند عجیب، احمقانه و حتی خنده دار رفتار کند زیرا می‌خواهد او را اینگونه ببینید. احتمالا او تمایل دارد اینطور برداشت کنید که او آدمی خودجوش، سرگرم کننده و واقعی است.

با شما گفتگوی عمیق دارد

روانشناسی مرد عاشق نشان می‌دهد مردی که نسبت به شما احساسات خاصی دارد، زمانی را که در حال گفتگو با هم هستید دوست دارد. این فرصتی است تا شما را بیشتر بشناسد و علاوه بر این، همه چیز در مورد شما برای او جالب می‌شود.

در واقع شما دیگر در مورد موضوعات کوچک و بی اهمیت صحبت نمی‌کنید. مکالمات شما اکنون شامل مکالمات عمیق است و ممکن است حول محور موضوعات جدی مانند برنامه‌ها، امور مالی، اعتقادات مذهبی و غیره بچرخد.

او همیشه از شما تعریف می‌کند

تعریف و تمجید راهی است که یک مرد به شما نشان می‌دهد چه احساسی دارد. او ممکن است دستاوردهای شما، باورهای شما در زندگی، هوش و البته زیبایی شما را تحسین کند.

از آنجایی که او نسبت به شما احساساتی دارد، به تمام جزئیات مرتبط با شما توجه می‌کند و از آنها تعریف می‌کند. تعریف و تمجید، یکی از نشانه ‌های پنهان در حرکات مرد عاشق است.

او احساس حسادت دارد

یکی از واضح‌ترین نشانه‌هایی که او نسبت به شما احساسات قوی دارد، این است که حسادت می‌کند.
مردها احساسات خود را خیلی نشان نمی‌دهند، اما کارهای‌شان همه چیز را فاش می‌کند. اگر او نسبت به شما احساساتی داشته باشد، وقتی کسی را ببیند که سعی دارد توجه شما را جلب کند، نمی‌تواند رفتار خود را کنترل کند.

او مراقب شماست، حتی در جمع

مردی که احساسات واقعی نسبت به کسی دارد، حتی در جمع هم به او اهمیت می‌دهد. او در ماشین را برای شما باز می‌کند، قهوه‌تان را می‌آورد، یا هر کار دیگری که نشان می‌دهد که او یک جنتلمن واقعی است که نسبت به شما احساساتی دارد.

حتماً بخوانید:

او از شما محافظت می‌کند

وقتی می‌بینید که یک مرد از شما محافظت می‌کند، معلوم می‌شود که به شما علاقه دارد. مردها دوست دارند قهرمان کسی باشند که مورد علاقه‌شان است.
او تمام تلاش خود را می‌کند تا به شما کمک کند، کارها را برای شما آسان تر کند و زمانی که به او نیاز دارید در کنارتان باشد. مردی که این کارها را برای شما انجام می‌دهد نسبت به شما احساسات دارد.

منبع : خبرنامه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا