دسته‌بندی نشده

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استارتاپ

اخیرا عده زیادی توانسته‌اند از طریق برنامه استارتاپ، اقامت دائم کانادا را بگیرند. این در حالی است که بسیاری از افراد با شنیدن نام استارتاپ به اشتباه تصور می‌کنند که این روش مناسب آن‌ها نیست. درحالی که این برنامه برای بسیاری از افراد بهترین گزینه است.

اگر قصد مهاجرت دارید و می‌خواهید اقامت دائم کانادا را بصورت مستقیم و در زمان کوتاهی نسبت به پروسه‌های مهاجرتی دیگر دریافت کنید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

ما در این مطلب به معرفی یکی از برنامه‌های مهاجرتی کشور کانادا می‌پردازیم که در سال‌های اخیر به اجرا درآمده و می‌تواند شما را بصورت مستقیم به اقامت دائم (PR) برساند که البته عده زیادی از متقاضی‌های مهاجرت در کشور ما حتی نام آن را نشنیده‌اند و یا اطلاعات کافی در مورد آن ندارند.

از دلایل این امر می‌توان به نسبتا جدید بودن این برنامه نسبت به سایر برنامه‌ها و همینطور عدم فعالیت بسیاری از موسسات مهاجرتی در این زمینه اشاره کرد که طبیعتا باعث کمتر شناخته شدن برنامه استارتاپ نسبت به سایر برنامه‌های مهاجرتی شده است.

شرایط مهاجرت از طریق استارتاپ کانادا

در این روش لازم نیست خیلی شرایط عجیب و سختی داشته باشید. شما فقط با داشتن نمره آیلتس 5 بخش عمده‌ای از شرایط را دارا خواهید بود. برای کسب این نمره در امتحان آیلتس احتیاج نیست از دانش زبان فوق‌العاده‌ای برخوردار باشید. همینطور مقداری دارایی نقدی باید در حساب بانکی داشته باشید که نشان دهد از عهده هزینه‌های زندگی در سال اول حضورتان در کشور کانادا برمی‌آیید که برای یک نفر مبلغ 13213 دلار کانادایی است.

گواهی عدم سوء پیشینه و تست مدیکال و انگشت‌نگاری هم که برای همه پرونده‌های مهاجرتی لازم هستند.

پروسه مهاجرت از طریق برنامه استارتاپ

پروسه مهاجرت از طریق برنامه استارتاپ کانادا به این صورت است که شما به کمک یک وکیل استارتاپ کانادا، یک ایده تجاری را، در قالب یک بیزینس پلن به یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذار مورد تایید اداره مهاجرت کانادا ارائه می‌کنید و آن شرکت اگر قبول کند که از ایده شما حمایت کند یا روی آن سرمایه‌گذاری کند، یک تاییدیه کتبی به شما می‌دهد و همچنین این موضوع را به اطلاع اداره مهاجرت می‌رساند.

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استارتاپ

شما پس از دریافت تاییدیه می‌توانید فرم‌های مربوط به درخواست اقامت را تکمیل کنید و همراه مدارک لازم، برای اداره مهاجرت کانادا ارسال کنید. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، شرکت‌های فوق باید در لیست شرکت‌های تایید شده اداره مهاجرت کانادا باشند و اگر شرکتی غیر از آن‌ها به شما تاییدیه بدهد مورد قبول اداره مهاجرت نخواهد بود.

وکیل استارتاپ کانادا چه کمکی به شما می‌کند؟

اکثر وکلای مهاجرتی کانادا (مشاوران مهاجرتی) در زمینه مهاجرت استارتاپ فعالیت نمی‌کنند و از آن عده‌ای که در این زمینه فعال هستند هم فقط تعداد کمی مجوز فعالیت از طرف اداره مهاجرت کانادا دارند.

یک وکیل رسمی و مورد تایید اداره مهاجرت که سابقه به نتیجه رساندن تعداد زیادی پرونده استارتاپ را در رزومه کاری خود دارد، می‌تواند پروسه اخذ اقامت شما را به شکلی پیش ببرد که شما به غیر از امتحان آیلتس دغدغه دیگری نداشته باشید و همینطور احتمال موفقیت پرونده شما به مقدار چشم‌گیری افزایش یابد و در مدت زمانی معقول و حتی کمتر از بسیاری از روش‌های مهاجرتی دیگر به اقامت کانادا برسید.

در بین وکلا و شرکت‌های فعال در زمینه مهاجرت از طریق برنامه استارتاپ کانادا، نام چند وکیل و موسسه مهاجرتی بیشتر مطرح شده است که از آن جمله می‌توان از موسسه مهاجرتی حلوی نام برد که زیر نظر وکیل رسمی و مورد تایید اداره مهاجرت کانادا، اداره می‌شود و بیش از 12 سال سابقه فعالیت در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا دارد.

این مجموعه از ابتدای اجرایی شدن برنامه مهاجرتی استارتاپ کانادا بصورت تخصصی در این زمینه فعالیت داشته و تاکنون پرونده‌های استارتاپ زیادی را به اجرا درآورده است.

مزیت اصلی موسسه حلوی که باعث مطرح شدن آن در بین سایر موسسات فعال در این حوزه شده، کار کردن با تعدادی از شرکت‌های سرمایه‌گذار مورد تایید اداره مهاجرت است که عملا همه کارها را خودشان انجام می‌دهند و نواقص بیزینس پلن را با توجه به شرایط اقتصادی کانادا اصلاح می‌کنند و این باعث آرامش خیال افراد متقاضی مهاجرت می‌شود و امکان موفقیت پرونده را به میزان بسیار زیادی افزایش می‌دهد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، اطلاعات خود را از طریق فرم ارزیابی رایگان موجود در وب‌سایت موسسه حلوی ارسال کنید تا مشاوران این شرکت با شما تماس بگیرند و پاسخگوی سوالات شما باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا