دسته‌بندی نشده

معرفی ۹ رستوران از معروفترین رستوران های قزوین

بهترین رستوران های قزوین

یکی از لذت‌بخش‌ترین انواع گردشگری شکم‌گردی است. در هر سفری شناخت بهترین رستوران‌های شهر مقصد می‌تواند لذت سفر را دوچندان کند.

در این مطلب به شما بهترین رستوران های قزوین را معرفی می‌کنیم تا روزهایی خوشمزه را در قزوین سپری کنید. بهترین رستوران های قزوین که هم غذایی با کیفیت و خوشمزه به شما ارائه می‌دهند

1. رستوران نمونه یکی از بهترین رستوران های قزوین

رستوران نمونه را می‌توان یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های قزوین دانست که با فراهم آوردن محیطی لوکس و غذاهایی با کیفیت بالا، همواره میزبان مشتریان زیادی است.

بی شک شما می‌توانید بهترین قیمه نثار قزوین را در این رستوران پیدا کنید، کیفیت قیمه نثار در این‌جا به قدری بالاست که گاهی به دلیل تقاضای زیاد مشتریان این غذا بسیار زود تمام می‌شود. علاوه بر این، کباب تکه ای ماستی و کباب لاری از دیگر غذاهای محبوب رستوران نمونه قزوین هستند.

در شعبه 2 رستوران، منوی کاملی از غذاهای ایرانی به صورت سرو در محل در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد و همچنین این شعبه یکی از رستوران های بیرون بر قزوین نیز به حساب می‌آید. همچنین با دریافت منوی VIPمی‌توانید انواع غذاها، دسر، فینگر فود، نوشیدنی‌های طبیعی، کوکتل میوه و… را سفارش دهید.

  1. آدرس شعبه 1 رستوران نمونه: قزوین، خیابان بوعلی، چهار راه فردوسی، مقابل ساختمان پزشکان. تلفن: ۰۲۸۳۳۳۳۶۵۵۶
  2. آدرس شعبه 2 رستوران نمونه: قزوین، فردوسی شمالی (یخچال)، مقابل پمپ بنزین، مجتمع خرید نارون، واحد ۲۳ تلفن: ۰۲۸۳۳۳۵۸۹۸۲

رستوران نمونه

2. بهترین رستوران قزوین، رستوران کرمانی

این مکان به عنوان یکی از رستوران های قدیمی قزوین شناخته می‌شود که کار خود را در محیطی کوچک آغاز کرد و با گذشت زمان فعالیت خود را گسترش داد و به رستورانی محبوب تبدیل گشت.

با وجود کیفیت بالای غذاها و حجم خوب آن‌ها، قیمت‌ها بالا نیستند و هزینه مناسبی از مشتریان دریافت می‌گردد.

در رستوران کرمانی منویی از بهترین غذاهای ایرانی در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توان به قیمه نثار مخصوص، چلو جوجه کباب، باقالی پلو با ماهیچه، زرشک پلو با مرغ، کوفته، چلو کباب کوبیده مراکشی، چلوکباب ترش و خوراک سلطانی اشاره کرد.

آدرس رستوران کرمانی: قزوین، چهار راه ولیعصر، ابتدای خیابان شاهد. تلفن:۰۲۸۳۳۲۲۸۹۶۲

رستوران کرمانی در قزوین

3. رستوران اقبالی معروف ترین رستوران در قزوین

در طول سفر به قزوین به رستوران اقبالی بروید تا در محیطی لوکس و در کنار پنجره، ضمن میل کردن غذا منظره بیرون را تماشا کنید.

این مکان از دیگر رستوران های خوب قزوین است و هم اکنون با کیفیتی عالی مشتریان زیادی را جذب خود می‌کند. در رستوران اقبالی تا ساعت ۴ بعد از ظهر غذا پخته می‌شود و گردشگرانی که دیرتر از ظهر به این شهر برسند، می‌توانند به راحتی ناهار خود را در این مکان میل کنند.

غذاهایی از قبیل باقالی پلو با مرغ، قیمه نثار، خوراک کباب دنده مخصوص، چلو جوجه کباب مخصوص، چلو جوجه کباب ماستی، کباب هندی، چلو کباب وزیری، چلو شیشلیک بدون استخوان، کوکو شیرین، شیرین پلو با گوشت گردن، فیله کباب درباری و خوراک ماهی در رستوران اقبالی پخته می‌شوند که در این بین قیمه نثار و کباب هندی آن بسیار معروف‌اند.

آدرس رستوران اقبالی: قزوین، خیابان طالقانی، نرسیده به سه‌راه خیام. تلفن:۰۲۸۳۳۲۲۳۳۴۷

رستوران اقبالی قزوین

4. رستوران شانی از برترین رستوران های قزوین

با رفتن به رستوران شانی علاوه بر این‌که وعده غذایی خود را در یکی از بهترین رستوران های قزوین میل می‌کنید، بلکه انواعی از غذاهای ایرانی، فرنگی، کباب، استیک و غذاهای جدیدی را خواهید چشید.

این غذاها شامل شیشلیک بدون استخوان، چلو کباب مصری، چلو کباب شیشلیک شاندیز، چلو خورشت فسنجان با مرغ، خوراک کباب سلطانی گوسفندی، خوراک گردن گوسفندی، خوراک کباب کوبیده نگینی، باقالی پلو با ماهیچه گوسفندی، هاوایی گریل، چیکن گریل مغولی، انواع نوشیدنی‌، پیش غذا و ‌سالاد می‌شوند.

همچنین سلف سرویس رستوران شانی کار را بسیار راحت‌تر کرده و مشتریان سریع‌تر سالاد، پیش غذا و نوشیدنی خود را دریافت می نمایند. علاوه بر این‌ها، دسترسی به صندلی چرخدار، پارکینگ رایگان، آسانسور و بیرون بر از مزیت‌های این رستوران محسوب می‌شود.

آدرس رستوران شانی: قزوین،خیابان فلسطین، حد فاصل چهار راه فلسطین و چهار راه عمران، مجتمع داریوش، طبقه دوم. تلفن:۰۲۸۳۳۳۳۰۵۵۲

رستوران شانی قزوین

5. رستوران آرمانی واقع در قزوین

این رستوران یکی از رستوران های معروف قزوین است که حتی با توجه به تازه تاسیس بودنش، جایگاه بسیار خوبی در میان رستوران‌های این شهر به دست آورده است.

در این مکان انواع غذاها از قیمه نثار قزوین و شیرین پلو گرفته تا چلوکباب شیشلیک، کباب ویژه آرمانی، چلو جوجه کباب فسنجانی، خوراک برگ گوساله، چلو جوجه کباب مکزیکی، خوراک جوجه کباب فسنجان و چلو ماهیچه طبخ می‌شوند.

در کنار دیس چلو کباب شیشلیک آرمانی، دورچین‌های خوشمزه‌ای قرار می‌گیرند و قیمه نثار هم به همراه ماست خیار و سالاد مخصوص سرو می‌شود. اگر به آرمانی رفتید برای پیش غذا میرزاقاسمی و کشک بادمجانِ با کیفیت و خوشمزه رستوران را سفارش دهید.

آدرس رستوران آرمانی: خیابان فلسطین غربی، چهار راه عمران، بعد از جهاد کشاورزی. تلفن: ۰۲۸۳۳۳۲۱۰۳۰

رستوران آرمانی در قزوین

6. پیتزا پله

از دیگر رستوران های شهر قزوین بوده و برای طرفداران فست فود و پیتزا، انتخاب مناسبی است. در این رستوران انواع غذاها با بهترین مواد اولیه در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

منوی این مکان بسیار متنوع بوده و غذاهایی مانند انواع پیتزا، همبرگر، ساندویچ، پاستا، اسپاگتی، میگو پفکی، فیش اند چیپس و مرغ سوخاری را شامل می‌شود.

آدرس پیتزا پله: قزوین، خیابان فردوسی شمالی، جنب کوچه ۱۸. تلفن:۰۲۸۳۳۳۳۸۶۸۹

پیتزا پله در قزوین

7. بهترین رستوران قزوین ، رستوران تیروژ

از دیگر رستوران های فست فود قزوین می‌توان به رستوران تیروژ اشاره کرد که با سرو انواع غذاهای یونانی، مکزیکی، ایتالیایی و فرانسوی در بین رستوران های این شهر محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

آدرس رستوران تیروژ: قزوین، خیابان فردوسی جنوبی، مجتمع تجاری فردوسی، آبادگران، طبقه ۴. تلفن:۰۲۸۲۲۲۳۵۳۵

رستوران تیروژ قزوین

8. رستوران سنتی سعدالسلطنه

سرای سعدالسلطنه به عنوان بزرگترین کاروانسرای درون شهری ایران شناخته می‌شود. این کاروانسرا دارای تعدادی تیمچه، راسته، حمام، مسجد، شترخان و چای خانه بوده و یکی از معروف‌ترین قسمت‌های آن نیز رستوران سعدالسلطنه واقع در سرای بهشتیان است که به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی قزوین فعالیت می‌کند.

پس از بازدید از این کاروانسرای تاریخی و گشت و گذار حسابی در قسمت‌های مختلف آن، سری به رستوران سنتی سعدالسلطنه بزنید و با صرف غذایی محلی و لذیذ خستگی را به در کنید. در این رستوران انواع کباب‌ها مثل جوجه کباب، کباب کوبیده، کباب برگ، پلو و دیزی پخته می‌شود و در قسمت کافه آن منویی از غذاها و دسرهای خوشمزه فرنگی در اختیار شما قرار می‌گیرد. این قسمت هم به عنوان یکی از بهترین کافه رستوران های قزوین شناخته می‌گردد. شب ها می‌توانید در فضای باز، در کنار حوض غذایتان را میل کنید و خاطره‌ای خوش برای خود رقم بزنید.

آدرس رستوران سنتی سعدالسلطنه: قزوین، کاروانسرای سعدالسلطنه، راسته وزیر، سرای بهشتیان. تلفن: 09914760535

رستوران سنتی سعدالسلطنه

9. رستوران سنتی بهروزی از بهترین رستوران های قزوین

هتل بهروزی یکی از هتل های 3 ستاره قزوین به حساب می‌آید که بنای آن متعلق به دوره قاجاریه بوده و در حال حاضر به عنوان اقامتگاه در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

اگر به دنبال صرف غذا در یکی از رستوران های سنتی در قزوین هستید، رستوران سنتی هتل بهروزی انتخاب مناسبی است زیرا علاوه بر میل غذایی خوشمزه می‌‌توانید از خانه‌ا‌ی تاریخی هم بازدید کنید.

در رستوران هتل بهروزی با منویی از غذاهای سنتی و محلی، در کنار پنجره‌های ارسی و شیشه‌های رنگی از شما پذیرایی می‌شود.

آدرس رستوران سنتی بهروزی: قزوین، چهار راه نظام وفا، کوچه مسجد شیشه گرها، کوچه زرگر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا