دسته‌بندی نشده

لیست ۱۰ رستوران برتر از بهترین رستوران های ایران

معرفی 10 تا از بهترین رستوران های ایران

رستوران گردان برج میلاد یه رستوران متفاوت و شیک

 رستوران گردان برج میلاد

اگه میخوای مهمان یه رستوران متفاوت و خاص باشی، رستوران گردان برج میلاد رو بهت پیشنهاد میکنم. توی این رستوران بهترین دسرهای بین المللی و انواع غذاهای ایرانی رو همراه با نواختن پیانو توی محیطی بی نظیر ارائه میده و با گرفتن عکس سلفی در نمای 360 درجه ای میتونی لحظه خاطره انگیزی رو ثبت کنی.

آدرس: تهران، بزرگراه همت غرب، برج میلاد، رستوران گردان برج میلاد


رستوران فوق العاده باغ راز شیراز از بهترین رستوران های ایران

 رستوران فوق العاده باغ راز شیراز

همون طوری که از اسمش معلومه این رستوران باغ فوق العاده توی شیراز است. باغ راز از چند قسمت تشکیل شده فضای داخلی، فضای باز توی باغ و پشت بام که منظره ای بی نظیر رو بهت نشون میده. یادت باشه که منوی قسمت داخلیه این باغ با منوی فضای باز فرق میکنه. میتونی انواع غذاهای لذیذ رو توی این رستوران زیبا تست کنی.

آدرس : شیراز، قصردشت، بلوار شاهد


رستوران با کلاس و زیبای خوان گستر اصفهان

رستوران باکلاس و زیبای خوان گستر اصفهان

رستوران‌ خوان‌گستر اصفهان از محبوبیت وی‍ژه‌ای بین همه برخورداره. یه رستوران خیلی شیک و زیبا با منوهای جذاب که میتونی غذاهای خوشمزه ای رو توی یه محیط خاص امتحان کنی.این رستوران جزو بهترین رستوران های ایران است که طرفداران خاصی هم داره.

آدرس: اصفهان، بزرگراه شهید دستجردی، سیتی سنتر، طبقه سوم


رستوران دیدنی و جذاب کوه نور در کیش

​ رستوران دیدنی و جذاب کوه نور در کیش

رستوران کوه نور واقعا توی یه کوه مصنوعی ساخته شده! یه رستوران کلاسیک که دیدنش هم فال و هم تماشاست. توی این رستوران زیبا و خیال انگیز میتونی انواع غذاهای خارجی و ایرانی که شامل غذاهای دریایی هم میشه رو سفارش بدی و با صدای نواختن پیانو نوش جان کنی.

آدرس: کیش، جنب هتل صدف ، روبروی دانشگاه شریف ، خیابان دانش


رستوران گردان امپراطور اهواز از جذاب ترین و بهترین رستوران های ایران

رستوران گردان امپراطور اهواز

یکی از رستوران‌های خوب اهواز رستوران امپراطوره که در طبقه ۸ ساختمان IT قرار داره. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، خارجی، بین‌المللی، و دریاییه. فضای رستوران گرم و برخورد خوب کارکنان زبانزد است. از دیگر ویژگی‌های این رستوران منظره‌ای زیبایی است که از شهر اهواز به نمایش میذاره.

آدرس: اهواز، بلوار پاسداران، برج (آی تی) ، طبقه ی ۸


رستوران مدرن ارگ کرمانشاه

رستوران مدرن ارگ کرمانشاه

یکی از رستوران های مدرن و شیک توی کرمانشاه است که در طبقه آخر یه مرکز خریدی به همون اسم ارگ قرار داره. پس میتونی با یه تیر دو نشون بزنی.

هم گشتی توی مرکز خرید داشته باشی و هم غذایی با کیفیت در بهترین رستوران کرمانشاه نوش جان کنی. راستی خورشت خلال یکی از غذاهای محلی کرمانشاهه که میتونی امتحانش کنی.

آدرس: کرمانشاه، خیابان مصدق، مجتمع ارگ


رستوران پاکستان در آبادان

رستوران پاکستان در آبادان

یکی از رستوران‌های قدیمی شهر آبادان،”رستوران پاکستان” و اصلیت مدیریت این رستوران هم پاکستانی هست. توی این رستوران انواع غذاهای هندی، پاکستانی و ایرانی سرو میشه و می‌تونی غذاهای اصیل جنوبی مثل قلیه ماهی‌ رو هم توی این رستوران نوش جان کنی .

آدرس: آبادان، خیابان امام خمینی، راسته بازار ته‌لنجی‌ها


رستوران سنتی شاهکار نیشابور جزو بهترین رستوران های ایران

رستوران سنتی شاهکار نیشابور جزو بهترین رستوران های ایران

این رستوران سنتی، یکی از بهترین‌ها توی شهر نیشابور است و بهترین غذاهای اصیل ایرانی را سرو می‌کنه و مشتریان زیادی هم داره. توی این رستوران می‌تونی با خیال راحت از تازه‌ترین و بهترین غذاهای منو سفارش بدی و توی یه محیط زیبا، غذای خودت رو نوش جان کنی.

آدرس: نیشابور، کیلومتر ۴ جاده بوژان


یه رستوران نمونه در قزوین

 یه رستوران نمونه در قزوین

یکی از لوکس ترین رستوران های قزوین که خوشمزه ترین کباب های ممکن رو داره، رستوران نمونه قزوین است. مدیریت و سرویس دهی توی این رستوران فوق العاده است. راستی تو این رستوران می تونی غذاهای خوشمزه مخصوص شهر قزوین مثل فسنجون و قیمه نثار هم با کیفیت عالی نوش جان کنی.

آدرس: قزوین، حد فاصل میدان عدل و میدان میر عماد، مرکز خرید ایرانیان، طبقه ۳


رستوران شیک و سنتی مهتاب در لاهیجان

رستوران شیک و سنتی مهتاب در لاهیجان

“رستوران سنتی مهتاب” یکی از رستوران های خوب لاهیجانه و همونطور که از اسمش پیداست،یه رستوران سنتیه و انواع غذاهای ایرانی و سنتی سرو میشه.

فضای داخلی اینجا هم بسیار دلنشین و راحته و در کل می تونی از خوردن یه غذای ایرنی با کیفیت توی یه رستوران سنتی خوب در کنار موسیقی زنده، لذت ببری.

پس اگه به این شهر سبز سفر کردی رستوران سنتی مهتاب رو از دست نده. هم غذاش خوبه هم خیلی زیبا به صورت سنتی تزئین شده. همه کارکنان این رستوران لباس محلی می پوشن و محترمانه برخورد می کنن و محیطش فرهنگ قدیم و یادآوری می کنه.

آدرس: لاهیجان، بلوار امام رضا ، نبش گلستان 15

بیشتر بخوانید:

معرفی ۱۰ رستوران در تهران همراه با آدرس و تصاویر

لیست و آدرس رستوران های دربند تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا