دسته‌بندی نشده

معرفی ۲۰ هتل (۲ تا ۵ ستاره) تبریز + آدرس و تلفن

هتل های تبریز

هتل نوعی مکان مسکونی اجاره‌ای است که معمولاً برای مدت کوتاه به افراد اجاره داده می‌شود. هتل‌ها از امکانات اقامتی و گردشگری شهرها به حساب می‌آیند و بیشتر مورد استفادهٔ مسافران و گردشگران قرار می‌گیرند.

قیمت هتل ها در طول سال و ایام تعطیل متغیر است

هتل شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز در منطقه‌ی سرسبز و خوش آب و هوای ائل گلی قرار دارد. زمان ساخت این هتل به سال ۱۳۸۶ بر می‌گردد، بنابراین با هتلی نسبتا نوساز روبه‌رو هستید.

در هتل شهریار نه تنها چند رستوران و سالن‌های مختلف کنفرانس وجود دارد، بلکه ممکن است ویژگی‌هایی را در آن بیابید که سایر هتل‌های ایران از آن بی‌بهره‌اند. مثلا اکثر اوقات یک گروه موسیقی آذری به صورت زنده در لابی اجرای زنده دارند؛ یک خوش‌آمد گویی خاص برای میهمانان و همچنین فضاسازی عالی برای میهمانانی که گشتن در لابی بزرگ هتل را به ماندن در اتاقشان ترجیح می‌دهند.

هتل شهریار به تمام مراکز تفریحی و دیدنی‌های تبریز نزدیک است. وسواس و خونگرمی تبریزی‌ها در این هتل چه در زمینه‌ی نظافت اتاق و چه رفتار کارکنان کاملا مشهود است.

تیم خانه‌داری هتل شهریار علاوه بر تمیز نگه داشتن، به زیبا نگاه داشتن اتاق‌ها هم اهمیت بسیاری می‌دهد و این نکته‌ای است که از چشم هیچ مسافری پنهان نخواهد ماند.

هتل شهریار تبریز

آدرس هتل شهریار : تبریز، اول جاده‌ی ائل گلی

تلفن هتل شهریار : 04133291420

هتل: پنج ستاره

اقامت 24 ساعته: 390000 تومان

divider

هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر تبریز در کشور ایران است. این هتل ۱۸۰ اتاق دارد و ازجمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تبدیل ارز، خدمات تهیه بلیط، خدمات خانه داری، آژانس مسافرتی و استخر اشاره کرد.

اتاق‌های هتل پارس ائل گلی مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی بار، صندوق امانات، مبلمان راحتی و حمام هستند. هتل دارای ۴ رستوران و کافی شاپ ازجمله یک رستوران گردان است که انواع غذاها را سرو می‌کنند. همچنین هتل دارای سالن ورزشی ،سونا و خدمات ماساژ است.

پارک ائل گلی در فاصله بسیار نزدیک به هتل قرار دارد و می‌توان به صورت پیاده به آن دسترسی داشت. فاصله هتل پارس ائل گلی تا مسجد کبود، موزه آذربایجان و مقبرة الشعرا ۲۵ دقیقه با ماشین و بازار تبریز و خانه مشروطه ۳۰ دقیقه با ماشین است. همچنین ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز به ترتیب در فواصل ۲۵ و ۳۰ دقیقه با ماشین از هتل قرار دارند.

هتل پارس ائل گلی تبریز

آدرس هتل پارس ائل گلی : تبریز، جاده‌ی ائل گلی، جنب پارک ائل گلی

تلفن هتل پارس ائل گلی : 04133807820

هتل: پنج ستاره

اقامت 24 ساعته: 380000 تومان

divider

هتل کایا لاله پارک تبریز

هتل کایا لاله پارک یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر تبریز واقع در کشور ایران است. این هتل ۲۲۰ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به آسانسور، کافی شاپ، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل شیک کایا پارک لاله، زیر مجموعه گروه هتل‌های کایا ترکیه است که با سرمایه‌گذاری خارجی و مطابق با آخرین استاندارد‌های برتر بین‌المللی در یکی از بهترین مناطق تبریز ساخته شده است.

هتل کایا لاله پارک تا دریاچه ائل گلی ۱۶ دقیقه با ماشین، تا ترمینال مسافربری ۱۶ دقیقه با ماشین، تا مقبره الشعرا تبریز ۱۶ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه تبریز ۲۰ دقیقه با ماشین، تا موزه تبریز ۲۱ دقیقه با ماشین، تا مسجد کبود تبریز ۲۲ دقیقه با ماشین و تا ایستگاه راه آهن تبریز ۲۷ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل کایا لاله پارک تبریز

آدرس هتل کایا لاله پارک : تبریز – اتوبان پاسداران – میدان شهید فهمیده

تلفن هتل کایا لاله پارک : 041310

هتل: پنج ستاره

divider

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش یک هتل ۴ ستاره‌ی بین‌المللی در تبریز است که یک بار در سال ۸۴ بازسازی شد. در سال ۸۹ هم فاز جدید آن به بهره‌برداری رسید. هتل گسترش ساختمانی ۱۳ طبقه دارد و واحدهای اقامتی‌اش متنوع هستند و شما بسته به نوع سفر و احتیاجات و تعداد همراهانتان می‌توانید واحد مناسب خود را انتخاب کنید.

چنیدین رستوران باکیفیت در هتل گسترش پذیرای مهمانان هستند. تبریزی‌ها به مهمانداری و داشتن دست‌پخت خوب معروف هستند. طعم غذاهایی که در این رستوران‌ها میل می‌کنید هرگز از یادتان نخواهد رفت.

امکانات رفاهی هتل گسترش، متناسب با آخرین استانداردهای روز دنیا است. یکی از جذابیت‌های این هتل چشم‌انداز فوق‌العاده‌اش از شهر تبریز است. تمام شهر زیر پای شما است و زیبایی آن را هم در شب و هم در روز تحسین خواهید کرد.

موقعیت مکانی هتل هم حرف ندارد و در یکی از بهترین نقاط تبریز واقع شده و دسترسی‌اش به دیدنی‌ها، ادارات، مراکز تجاری، بیمارستان، دانشگاه و… آسان است.

روبرو‌ی هتل گسترش، قنادی تشریفات، یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین قنادی‌های تبریز قرار دارد که شیرینی‌هایش همه جا، حتی در شهرهای دیگر هم معروف شده است.

آجیل تواضع که باکیفیت‌ترین آجیل را به مشتریانش ارائه می‌کند و پاساژ اسکان، یکی از پاساژهای معروف تبریز، در مجاورت هتل گسترش و چند قدمی شما هستند. اقامت در هتل گسترش هم برای شما تجربه‌ی خوبی است و هم برای دوستان و آشنایانتان؛ چون می‌توانید بهترین سوغاتی‌ها را برایشان ببرید.

هتل گسترش تبریز

آدرس هتل گسترش : تبریز، چهار راه آب‌رسان

تلفن هتل گسترش : 04133366590

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 380000 تومان

divider

هتل پتروشیمی تبریز

هتل پتروشیمی، یک هتل ۴ ستاره است که در بلوار شهریار، یکی از بهترین خیابان‌های این شهر و یکی از خوش آب و هواترین محله‌های تبریز، واقع شده است.

این هتل علاوه بر موقعیت جغرافیایی‌ عالی، خدمات و امکانات خوبی نیز دارد و دسترسی از آن به نقاط دیگر شهر نظیر فرودگاه و ایستگاه قطار و اتوبوس آسان است.

هتل پتروشیمی برای مهمانانش امکانات تفریحی، ورزشی، فرهنگی و آموزشی تدارک دیده است. مطمئن باشید اگر با مقاصد تفریحی به تبریز سفر کرده‌اید، نمی‌توانید زیاد در هتل بمانید؛ چرا که دیدنی‌های فراوان تبریز شما را مجاب می‌کند هر روز از هتل خارج شوید.

مقبرة‌الشعرا، روستای زیبای کندوان، پارک و شهربازی باغلارباغی و مجتمع تجاری لاله پارک همگی نزدیک هتل هستند. هتل پتروشیمی در کنار رستوران مدرن، یک رستوران سنتی هم دارد و میهمانان با هر نوع ذائقه‌ای از غذای آن لذت خواهند برد.

هتل پتروشیمی برای برگزاری مراسم رسمی و اداری مثل انواع همایش‌ها یا برگزاری مراسم خصوصی مثل انواع سالگردها و جشن عروسی، همواره آماده‌ی خدمت‌رسانی به مهمانان است. اگر میزبان یا مهمان مراسمی در این هتل باشید، معماری زیبا و چشم‌نواز آن، در نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

هتل پتروشیمی تبریز

آدرس هتل پتروشیمی : آذربایجان شرقی، تبریز، بلوار شهریار

تلفن هتل پتروشیمی : 04133285840

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 355000 تومان

divider

هتل بین‌المللی تبریز

هتل بین‌المللی تبریز یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر تبریز واقع در کشور ایران است. این هتل ۱۳۵ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، پارکینگ رایگان، وای‌فای رایگان، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل بین‌المللی تبریز یکی از با سابقه‌ترین هتل‌های شهر تبریز است. اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون و حمام هستند. همچنین هتل دارای ۲ رستوران و کافی شاپ است.

فاصله هتل بین‌المللی تبریز تا مقبرة الشعرا ۸ دقیقه با ماشین، خانه مشروطه، مسجد کبود و موزه آذربایجان ۱۰ دقیقه با ماشین، بازار تبریز و پارک ائل گلی ۱۵ دقیقه با ماشین است. ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز نیز به ترتیب در فواصل ۲۵ و ۲۰ دقیقه با ماشین از هتل قرار دارند.

هتل بین‌المللی تبریز

آدرس هتل بین‌المللی تبریز : تبریز، خیابان امام، نرسیده به میدان دانشگاه

تلفن هتل بین‌المللی تبریز : 04133341081

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 304000 تومان

divider

هتل آپارتمان استقبال تبریز

هتل آپارتمان استقبال در مجاورت مجموعه‌ی تاریخی و فرهنگی مقبره‌الشعرای تبریز و در یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شهر تبریز یعنی ششگلان واقع شده است.

نزدیکی به مجموعه‌ی فرهنگی مقبره‌الشعرا، موزه‌ی زیبای قاجار، موزه‌ی سفال و بازار بزرگ و تاریخی تبریز از مزایای اصلی هتل است. این هتل با امکانات مناسب و فضای دلچسب، پذیرای شما مسافران گرامی ‌است.

هتل آپارتمان استقبال تبریز

آدرس هتل آپارتمان استقبال : تبریز، مجموعه‌ی تاریخی فرهنگی مقبره الشعرا، هتل آپارتمان استقبال

تلفن هتل آپارتمان استقبال : 04135238830

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 235000 تومان

divider

هتل دریا تبریز

هتل ۳ ستاره‌ی دریا در شهر تبریز قرار دارد. این هتل ۵ طبقه با امکانات مناسب و مجهز بودن به امکانات تفریحی از قبیل استخر، سالن بیلیارد و… آماده‌ی پذیرایی از میهمانان گرامی است.

هتل دریا تبریز

آدرس هتل دریا : تبریز، خیابان ۲۲ بهمن، روبه‌روی بیمارستان بابک

تلفن هتل دریا: 04114459502

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 240000 تومان

divider

هتل آذربایجان تبریز

هتل آذربایجان یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر تبریز واقع در کشور ایران است. این هتل ۴۷ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اینترنت در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی شاپ، فتوکپی و صندوق امانات اشاره کرد.

هتل آذربایجان یکی از با سابقه‌ترین هتل‌های شهر تبریز است و در مرکز تجاری شهر و نزدیک به باغ گلستان قرار دارد. اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال و حمام هستند.

همچنین هتل آذربایجان دارای رستوران و کافی شاپ است. فاصله هتل تا مسجد کبود و موزه آذربایجان ۱۰ دقیقه با ماشین، خانه مشروطه و بازار تبریز ۱۳ دقیقه با ماشین، مقبرة الشعرا ۱۵ دقیقه با ماشین و پارک ائل گلی ۳۰ دقیقه با ماشین است. ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز نیز به ترتیب در فواصل ۱۷ و ۲۰ دقیقه با ماشین از هتل قرار دارند.

هتل آذربایجان تبریز

آدرس هتل آذربایجان : تبریز – خیابان شریعتی شمالی

تلفن هتل آذربایجان : 04135559053

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 128000 تومان

divider

هتل اهراب تبریز

هتل اهراب یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر تبریز واقع در کشور ایران است. این هتل ۴۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اینترنت رایگان در لابی و اتا‌ق‌ها، آسانسور، کافی شاپ، خشکشویی، فتوکپی و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل اهراب یکی از جدیدترین هتل‌های شهر تبریز است. اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال و مینی بار هستند. همچنین هتل دارای رستوران و کافی شاپ است.

هتل اهراب دسترسی خوبی به مسجد کبود (با فاصله ۳.۶ کیلومتر)، موزه آذربایجان (با فاصله ۱۲ دقیقه رانندگی)، خانه مشروطه و مقبرة الشعرا (با فاصله ۱۵ دقیقه رانندگی)، بازار تبریز (با فاصله ۳ کیلومتر) و پارک ائل گلی (با فاصله ۳۰ دقیقه رانندگی) دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز با فاصله ۱۲ کیلومتر (۲۰ دقیقه رانندگی) است.

هتل اهراب تبریز

آدرس هتل اهراب : تبریز – خیابان فلسطین جنوبی – فلکه اهراب

تلفن هتل اهراب : 04135515116

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 200000 تومان

divider

هتل آپارتمان بهبود تبریز

هتل آپارتمان بهبود یک هتل آپارتمان چهار ستاره میان‌رده در شهر تبریز واقع در کشور ایران است. این هتل ۲۴ واحد آپارتمان دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اینترنت رایگان در لابی و طبقات، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، کافی شاپ، لاندری، مترجم ۲۴ ساعته، فروشگاه و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل آپارتمان بهبود یکی از جدیدترین هتل‌های شهر تبریز است. آپارتمان‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، مبلمان و حمام هستند.

همچنین هتل آپارتمان بهبود دارای رستوران و کافی شاپ است. فاصله هتل تا مسجد کبود و موزه آذربایجان ۵ دقیقه با ماشین، خانه مشروطه ۷ دقیقه با ماشین، بازار تبریز و مقبرة الشعرا ۱۰ دقیقه با ماشین و پارک ائل گلی ۲۵ دقیقه با ماشین است. ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز نیز به ترتیب در فواصل ۲۰ و ۲۵ دقیقه با ماشین از هتل قرار دارند.

هتل آپارتمان بهبود تبریز

آدرس هتل آپارتمان بهبود : تبریز – میدان ساعت – خیابان ارتش جنوبی – بالاتر از چهارراه باغ شمال – کوچه شعار

تلفن هتل آپارتمان بهبود : 04135576647

هتل: چهار ستاره

divider

هتل آپارتمان صائب تبریز

هتل آپارتمان صائب یک هتل آپارتمان دو ستاره میان‌رده در شهر تبریز واقع در کشور ایران است. این هتل ۲۰ سوئیت دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، نمازخانه، اینترنت و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

هتل آپارتمان صائب تا فرودگاه ۱۲.۶ کیلومتر فاصله دارد. از مناطق تاریخی و گردشگری شهر تبریز می‌توان موزه آذربایجان، موزه قاجار، ارگ تبریز، بازار سنتی و کلیساهای تبریز را نام برد که گردشگران می‌توانند علاوه بر اقامت در هتل صائب، از این اماکن دیدنی و گردشگری شهر نیز دیدن کنند.

هتل آپارتمان صائب تبریز

آدرس هتل آپارتمان صائب : تبریز – خیابان شریعتی جنوبی-مابین صائب و پاستور

تلفن هتل آپارتمان صائب : 04135569590

هتل: دو ستاره

divider

هتل آپارتمان ارس تبریز

هتل آپارتمان ارس در مرکز شهر تبریز با فضایی بالغ بر ۲۲۰۰ مترمربع ساخته شده است. این هتل با ۲۶ اتاق در ۸ طبقه مجهز به امکانات رفاهی مناسب، آماده‌ی پذیرایی از مسافران و گردشگران عزیز است. از جمله مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت در لابی، آسانسور، صرافی و خدمات تهیه بلیط اشاره کرد. این هتل در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است.

اتاق‌های هتل آپارتمان ارس مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، مبلمان، آشپزخانه و حمام هستند. همچنین هتل در موقعیتی مناسب و نزدیک به مراکز تفریحی و تاریخی شهر تبریز قرار دارد.

فاصله هتل آپارتمان ارس تا مسجد کبود و موزه آذربایجان ۸ دقیقه با ماشین، بازار تبریز ۱۰ دقیقه با ماشین، مقبرة الشعرا و خانه مشروطه ۱۵ دقیقه با ماشین و پارک ائل گلی ۲۰ دقیقه با ماشین است. ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز نیز به ترتیب در فواصل ۱۸ و ۲۰ دقیقه با ماشین از هتل قرار دارند.

هتل آپارتمان ارس تبریز

آدرس هتل آپارتمان ارس : تبریز، تقاطع پاستور جدید و طالقانی

تلفن هتل آپارتمان ارس : 04133401616

هتل: دو ستاره

اقامت 24 ساعته: 160000 تومان

divider

هتل کاسپین تبریز

هتل کاسپین تبریز در یکی از بهترین نقاط تبریز واقع شده است و امکان دسترسی آسان به مراکز خرید، اماکن گردشگری و فرهنگی را برای میهمانان فراهم می‌کند.

این هتل با داشتن اتاق‌های لوکس با قیمت‌های مناسب و امکاناتی نظیر صبحانه سلف سرویس، رستوران و اینترنت رایگان، مکان مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند هزینه‌ی کمتری برای اقامت پرداخت کنند و همینطور اقامتی دلپذیر و با آسایش داشته باشند.

هتل کاسپین تبریز

آدرس هتل کاسپین تبریز : تبریز، چهارراه آبرسان، بالاتر از قنادی ایوبی، جنب زیرگذر فارابی

تلفن هتل کاسپین تبریز : 04133342686

هتل: دو ستاره

اقامت 24 ساعته: 197000 تومان

divider

هتل سینای تبریز

هتل سینای تبریز یک هتل آپارتمان ۲ ستاره است که نسبت به هزینه‌اش امکانات خوبی دارد. این هتل در خیابان امام خمینی قرار گرفته است. خیابان امام خمینی اولین و اصلی‌ترین خیابان تبریز است که از شرق تا غرب تبریز کشیده شده است؛ یعنی از دروازه تهران در شرقی‌ترین نقطه‌ی شهر تا میدان راه‌آهن در غربی‌ترین قسمت تبریز.

این خیابان اولین خیابان آسفالته در تبریز است و پیش از این به نام‌های قیر قیم (به معنی آسفالت) و باش خیاوان (به معنی خیابان اصلی) نیز شناخته می‌شد. شما با اقامت در این هتل به تمامی نقاط تبریز دسترسی آسان خواهید داشت.

هتل سینای تبریز

آدرس هتل سینا : تبریز، خیابان امام خمینی، فلکه باغ گلستان

تلفن هتل سینا : 04135514583

هتل: دو ستاره

اقامت 24 ساعته: 171000 تومان

divider

هتل پارک تبریز

هتل پارک یک هتل دو ستاره میان‌رده در شهر تبریز واقع در کشور ایران است. این هتل 0 اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اینترنت در لابی، کافی شاپ، صندوق امانات و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل پارک یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر تبریز است و در موقعیت مناسبی از شهر و نزدیک به بازار تبریز واقع شده است. فاصله هتل تا خانه مشروطه ۲۰ دقیقه پیاده، بازار تبریز، مسجد کبود و موزه آذربایجان حدود ۱۰ دقیقه با ماشین، مقبرة الشعرا ۱۰ دقیقه با ماشین و پارک ائل گلی ۲۵ دقیقه با ماشین است. ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز نیز به ترتیب در فواصل ۱۰ و ۱۵ دقیقه با ماشین از هتل قرار دارند.

هتل پارک تبریز

آدرس هتل پارک : تبریز – خیابان امام – ما بین چهارراه شریعتی و باغ گلستان

تلفن هتل پارک : 04135558801

هتل: دو ستاره

divider

هتل سهند تبریز

هتل سهند یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر تبریز واقع در کشور ایران است. این هتل ۲۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اینترنت، پارکینگ، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه و خشکشویی اشاره کرد.

فاصله هتل تا مسجد کبود و موزه آذربایجان ۱۲ دقیقه پیاده، بازار تبریز ۵ دقیقه با ماشین، خانه مشروطه و مقبرة الشعرا ۷ دقیقه با ماشین و پارک ائل گلی ۲۰ دقیقه با ماشین است. ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز نیز به فاصله ۱۵ دقیقه با ماشین از هتل قرار دارند.

هتل سهند

آدرس هتل سهند : خیابان امام خمینی – بین سه راه فردوسی و سه راه طالقانی – روبروی درب اصلی مصلی

تلفن هتل سهند : 04135552545

هتل: دو ستاره

divider

هتل کوثر تبریز

هتل کوثر یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر تبریز واقع در کشور ایران است. این هتل 0 اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اینترنت در لابی، کافی شاپ، لاندری و فروشگاه اشاره کرد.

این هتل در مرکز شهر تبریز و نزدیک به جاذبه‌های گردشگری آن قرار دارد. اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون و حمام هستند. همچنین هتل دارای رستوران و کافی شاپ است.

فاصله هتل کوثر تا مسجد کبود، موزه آذربایجان، خانه مشروطه و بازار تبریز ۱۰ دقیقه با ماشین، مقبرة الشعرا ۱۵ دقیقه با ماشین و پارک ائل گلی حدود ۳۰ دقیقه با ماشین است. ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز نیز در فواصل ۱۵ و ۲۰ دقیقه با ماشین از هتل قرار دارند.

هتل کوثر تبریز

آدرس هتل کوثر : تبریز – خیابان امام خمینی – نرسیده به چهار راه شریعتی – رو به روی سینما فرهنگیان

تلفن هتل کوثر : 04135537692

هتل: دو ستاره

divider

هتل قدس تبریز

هتل قدس یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر تبریز واقع در کشور ایران است. این هتل ۳۵ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و پارکینگ اشاره کرد.

این هتل در مرکز شهر تبریز و نزدیک به جاذبه‌های گردشگری آن قرار دارد. اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، مبلمان و حمام هستند.

فاصله هتل قدس تا بازار تبریز ۵ دقیقه با ماشین، خانه مشروطه ۷ دقیقه با ماشین، مسجد کبود و موزه آذربایجان ۱۳ دقیقه با ماشین، مقبرة الشعرا ۱۵ دقیقه با ماشین و پارک ائل گلی ۳۰ دقیقه با ماشین است. ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز نیز در فاصله ۱۵ دقیقه با ماشین از هتل قرار دارند.

هتل قدس تبریز

آدرس هتل قدس : تبریز – خیابان امین – میدان ترمینال قدیم

تلفن هتل قدس : 04135568098

هتل: دو ستاره

divider

هتل ایران تبریز

هتل ایران یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر تبریز واقع در کشور ایران است. این هتل ۵۶ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اینترنت در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ، خشکشویی و رستوران اشاره کرد.

این هتل یکی از با سابقه‌ترین هتل‌های شهر تبریز محسوب می‌شود. اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال و حمام هستند. فاصله هتل ایران تا خانه مشروطه ۱۳ دقیقه با ماشین، مقبرة الشعرا ۱۷ دقیقه با ماشین، مسجد کبود، موزه آذربایجان و بازار تبریز ۲۰ دقیقه با ماشین و پارک ائل گلی ۳۰ دقیقه با ماشین است. ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز نیز به ترتیب در فواصل ۵ و ۱۵ دقیقه با ماشین از هتل قرار دارند.

هتل ایران تبریز

آدرس هتل ایران : تبریز – خیابان راه آهن – جنب هتل دریا

تلفن هتل ایران : 04134459515

هتل: دو ستاره

divider

بیشتر بخوانید:

معرفی ۲۰ هتل لوکس شهر اصفهان + آدرس و تلفن

معرفی ۲۰ هتل لوکس شهر شیراز + آدرس و تلفن

معرفی ۲۰ هتل لوکس و شیک در تهران + آدرس و تلفن

معرفی ۲۰ هتل لوکس (۲ تا ۵ ستاره) مشهد + آدرس و تلفن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا