دسته‌بندی نشده

معرفی کپسول چربی سوز لیپو تروپین زنانه نوتریمد

موارد مصرف کپسول چربی سوز لیپو تروپین زنانه نوتریمد

کپسول چربی سوز لیپو تروپین زنانه نوتریمد با داشتن عصاره قهوه و چای سبز درکنار عصاره فلفل هندی و سرکه سیب و همچنین سایر ترکیبات موثر، چربی سوزی سریع برای خانم‌ها را به ارمغان می‌آورد.

گزینه های زیادی موجود است که به شما کمک می کند چربی زیادی شما را از بین ببرند و سلامتتان را بهبود بخشند که وارد کردن برخی از عادات نامناسب به روال زندگی خود و تغییر رژیم غذاییتان می تواند یک تفاوت بزرگ است. حتی تغییرات جزئی در شیوه زندگی شما می تواند تاثیرات مهمی در سوزاندن چربی داشته باشد. مطمئن شوید که این نکات ساده ای که دارای مواد نغذی خوبی هستند، را با یک رژیم غذایی و سبک زندگی خود ترکیب می کنید تا به طور همزمان باعث شکستن ذرات چربی و همچنین بهبود سلامت کلی شما می شود. کپسول چربی سوز لیپو تروپین زنانه نوتریمد نیز در این روند به شما کمک می کند.

ترکیبات: عصاره چای سبز، عصاره قهوه سبز، عصاره فلفل هندی، عصاره سرکه سیب، ال کارنتین، کافئین منوهیدرات، سلولز های میکروکریستالی، استریات منیزیم، ژلاتین

ویژگی های کپسول چربی سوز لیپو تروپین زنانه نوتریمد

  • حاوی عصاره چای سبز، عصاره قهوه سبز، عصاره فلفل هندی، عصاره سرکه سیب و ال کارنتین
  • با اثرگذاری سریع و تسریع چربی سوزی
  • کاهش وزن
  • چربی سوزی
  • کاهش اشتها

روش مصرف کپسول چربی سوز لیپو تروپین زنانه نوتریمد

روزانه 2 کپسول، یکی قبل از صبحانه و یکی 6 ساعت بعد با مقدار آب کافی میل نمائید.

کپسول چربی سوز لیپو تروپین زنانه نوتریمد

شرح مزایای مصرف کپسول چربی سوز لیپو تروپین زنانه نوتریمد

کپسول چربی سوز لیپو تروپین زنانه نوتریمد حاوی عصاره چای سبز، عصاره قهوه سبز، عصاره فلفل هندی، عصاره سرکه سیب و ال کارنتین است که برای مصرف خانم‌ها بخصوص خانم‌های ورزشکار توصیه می‌شود. وظیفه اصلی ال کارنیتین در بدن کمک به سوخت و ساز و تبدیل غذا به انرژی است. کارنیتین این عمل را از طریق انتقال اسیدهای چرب بلند زنجیره به داخل میتوکندری ها جهت بتااکسیداسیون آن‌ها انجام می‌دهد.

از طرف دیگر مصرف چربی‌ها به عنوان منبع انرژی موجب صرفه جویی در مصرف گلیگوژن عضلات گردیده و با حفظ ذخایر گلیکوژن به تأخیر در بروز خستگی ورزش کار می‌انجامد. میتوکندری را می‌توان موتورخانه یاخته‌های بدن دانست. در واقع انرژی مورد نیاز بدن در این بخش از یاخته‌ها تولید می‌شود. کارنیتین یک ترکیب چهار تایی آمونیوم است که از اسیدهای آمینه لیزین و متیونین ساخته شده است.

تاثیر سرکه سیب برای لاغری با تحقیق انجام شده بر روی ۱۱ نفر نشان داد آنهایی که به همراه یک وعده غذای پر کربوهیدرات سرکه سیب استفاده کردند یک ساعت بعد از خوردن غذا ۵۵ درصد واکنش قند خون پایین‌تری داشتند. این افراد تا پایان روز ۲۰۰ تا ۲۷۵ کالری کمتر غذا دریافت کردند. سرکه سیب علاوه بر تأثیر بر روی اشتها، سرکه سیب سرعت خارج شدن غذا از معده را نیز کاهش می‌دهد. در بررسی دیگر، افرادی که به همراه غذای نشاسته‌ای سرکه سیب خوردند معده‌شان دیرتر خالی شد. این اتفاق باعث بالا بردن احساس سیری و کاهش قند خون و سطح انسولین می‌شود.

هشدار ها در مورد کپسول چربی سوز لیپو تروپین زنانه نوتریمد

  • افراد زیر ۱۸ سال مصرف نکنند .
  • بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید .
  • افرادی که تحت درمان قرار دارند، بیماری خاص دارند یا خانم های باردار بدون اجازه پزشک مصرف نکنند .
  • در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت به پزشک مراجعه کنید .
  • هشدارهای روی جلد را قبل از مصرف مطالعه کنید .
  • بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید .

شرایط نگهداری کپسول چربی سوز لیپو تروپین زنانه نوتریمد

دور از دسترس کودکان ، دور از تابش مستقیم نور آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری شود. پس از هر بار مصرف درب قوطی را ببندید .

بیشتر بخوانید:

کپسول چربی سوز و لاغر کننده ونوستات+عوارض این دارو

آشنایی کامل با قرص چربی سوز ال کارنیتین،فواید،عوارض و موارد منع …

معرفی کپسول چربی سوز کپسول لینوفم آر ایکس

separator line

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا