دسته‌بندی نشده

معرفی مرکز خرید جواهر تبریز همراه با آدرس و تلفن

مرکز تجاری جواهر تبریز ؛ اولین پل بازار کشور

مرکز خرید جواهر اولین مرکز خریدی می باشد که بر روی بزرگراه و به منظور راحتی عابران پیاده برای عبور از روی مسیل مهرانه رود و بلوار شهریار بنا شده است.

دارای دسترسی آسان به پارکینگ طبقاتی پارک مسافر و ایستگاه شماره هفت مترو می باشد. شامل رستوران و کافی شاپ و همچنین جهت رفاه خریداران محل بازی برای کودکان تعبیه شده است.

مرکز خرید جواهر تبریز به عنوان یکی از مدرن‌ترین و زیباترین مجتمع‌های رفاهی ، خدماتی و تجاری شهر در حالی به بهره‌برداری رسیده که تا چندی پیش ، شاکله آهنی و اسکلات‌های فلزی به جا مانده از بقایای پل بازار مقابل دانشگاه تبریز ، علامت سوال بزرگی در مقابل دیدگان شهروندان ، میهمانان و گردشگران این شهر بود.

این مجموعه در زیربنایی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع در مدت ۳۰ ماه توسط شهرداری تبریز به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسیده و برای احداث آن بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی شهرداری تبریز و بخش خصوصی هزینه شده است.

مرکز خرید جواهر تبریز با کاربری‌های متعدد رفاهی ، تفریحی و تجاری احداث گردیده و به دلیل موقعیت ویژه مکانی و قرار گرفتن در یکی از مهم‌ترین مناطق تفریحی ، گردشگری ، دانشگاهی و تجاری تبریز و نیز همجواری با برج بلور ، مراکز خرید چهارراه آبرسانی ، ایستگاه ۷ مترو تبریز ، مهرانه‌رود و بلوارهای ۲۹ بهمن و استاد شهریار ، از اهمیت و نقش ویژه‌ای در رونق اقتصادی شهر ، تسهیل امورات و نیازهای تجاری و رفاهی شهروندان و ارزش افزوده برای شهر برخوردار خواهد بود.

در این مجموعه ، علاوه بر احداثات تجاری و خدماتی پیش‌بینی شده که جمعا ۶۵۰۰ مترمربع از کل زیربنای ۱۰ هزار مترمربعی پروژه را در قالب ۶۰ مغازه و واحد تجاری را دربر می‌گیرد ، بالغ بر ۳۵۰۰ مترمربع نیز به فضاهای رفاهی و تفریحی اختصاص یافته که از جمله این فضاها می‌توان به احداث رستوران به مساحت ۸۷۰ مترمربع در طبقه اول ، فست فود و محل بازی کودکان در ۵۰۰ متر مربع در طبقه هم‌کف ، دو باب فروشگاه در طبقه هم‌کف و یک فروشگاه در طبقه دوم الحاقی از ضلع شمالی ، فرهنگسرا در طبقه فوقانی بخش میانی به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع ، کافی‌شاپ در قسمت راهرو شمالی مرکز خرید به مساحت ۱۰۰ متر مربع اشاره کرد.

در طراحی و احداث مرکز خرید جواهر تبریز توجه به تکریم شهروندان و چشم‌پوشی از سود و نفع مادی و اقتصادی در ساخت این مرکز تجاری ، با توجه به اختصاص بالغ بر ۳۰ درصد فضای مجموعه به فضاهای عمومی و رفاهی ، اولویت اصلی شهرداری تبریز بوده است.

این پروژه بزرگ تجاری ، خدماتی و رفاهی ، علاوه بر مزایای اجتماعی و عمومی ، از ویژگی‌های خاصی نیز برخوردار می‌باشد که از آن جمله می‌توان به دسترسی آسان و راحت آن به ایستگاه ۷ مترو ، نزدیکی به مهم‌ترین منطقه رفاهی تفریحی شهر ، همجواری با دانشگاه تبریز ، معماری مدرن و پیشرفته ، استفاده از تکنولوژی روز در احداث تأسیسات و ابنیه ، رعایت مقررات و آئین نامه ۲۸۰۰ زلزله در ساخت بنا ، رعایت مبحث ۱۹ ساخت و ساز ، مناسب سازی محیط مرکز برای تردد بدون مشکل سالمندان ، معلولان و کم‌توانان جامعه ، استفاده از نمای کامپوزیت ، استفاده از کناف در نمای داخلی ، ایجاد سیستم صوتی مرکزی ، نصب سامانه صاعقه‌گیر الکترونیک ، رعایت مقررات بهینه‌سازی مصرف انرژی ، نورپردازی مدرن نمای بیرونی ، ایجاد سیستم دوربین مدار بسته در تمام نقاط مرکز خرید ، نصب سیستم پیشرفته اعلام و اطفای حریق ، سبک‌سازی و مقاوم سازی بنا اشاره کرد.

امکانات مجتمع جواهر

  1. غذا خوری و رستوران به مساحت ۸۷۰ مترمربع در طبقه اول ضلع شمالی
  2. فرهنگسرا در طبقه فوقانی بخش میانی به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع
  3. فست فود و محل بازی کودکان در ۵۰۰ متر مربع در طبقه هم‌کف
  4. کافی‌شاپ در قسمت راهرو شمالی مرکز خرید به مساحت ۱۰۰ متر مربع
  5. ۶ دستگاه پله برقی و سه دستگاه آسانسور

آدرس و تلفن مرکز خرید جواهر تبریز

  • آدرس مرکز خرید جواهر تبریز : آذربایجان شرقی ، تبریز ، خیابان امام خمینی ، بلوار 29 بهمن ، روبروی دانشگاه تبریز ، مرکز خرید جواهر تبریز
  • تلفن مرکز خرید جواهر تبریز : 04133308899

separator line

بیشتر بخوانید :

معرفی مرکز خرید جلفا همراه با آدرس

لیست و آدرس خانه معلم های تبریز و حومه

لیست شعبه های بانک ملی در تبریز + آدرس و تلفن

لیست و آدرس نمایندگی های ایران خودرو در شهر تبریز

لیست کامل آدرس و تلفن استخر های تبریز

لیست اداره برق مناطق تبریز + آدرس و تلفن

لیست شعبه های بانک تجارت تبریز + آدرس و تلفن

لیست شعبه های بانک مسکن در تبریز + آدرس و تلفن

آدرس و تلفن شعبه های تیپاکس در تبریز

آدرس و تلفن شعبه های اداره ثبت احوال در تبریز و حومه

لیست شعبه های بانک سپه تبریز + آدرس و تلفن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا