دسته‌بندی نشده

معرفی قارچ شیتاکه و خواص آن برای درمان HPV !

هم اکنون قارچ شیتاکه یکی از پرطرفدارترین و معروف ترین ترکیباتی است که در انواع قرص های تقویت سیستم ایمنی استفاده می شود.

شیتاکه (شیتاکو) از خانواده قارچ ها است و حاوی ترکیب AHCC می باشد که مخفف جمله ی (Active Hexose Correlated Compound) و به معنای (ترکیب هگزوز وابسته) می باشد. ترکیب AHCC یک ترکیب فوق العاده قوی برای افزایش سیستم ایمنی بدن می باشد و همین ترکیب جادویی است که باعث شده تا این قارچ تبدیل به یک ماده منحصر به فرد و البته گران قیمت شود.

چگونه یک قارچ برای بسیاری از بیماری ها موثر است؟

سیستم ایمنی بدن وظیفه دارد تا بدن ما را از بیماری ها و آسیب ها محافظت کند. سیستم ایمنی بدن همواره در حال اسکن کردن بدن ما است و در صورت وجود هر نوع ویروس, ر واقع سیستم ایمنی بدن شکست خورده است.

با استفاده از قارچ شیتاکه و بالا رفتن سیستم ایمنی بدن بسیاری از بیماری های کوچک و بزرگ دیگر نیز درمان می شوند. طی تحقیقات علمی ای که انجام شده – به غیر از HPV – قارچ شیتاکه روی کوچکترین بیماری ها از سرماخوردگی و آنفولانزا گرفته تا بیماری های بزرگی مثل سرطان، هپاتیت، دیابت و بیماری های قلبی عروقی نیز تاثیر فوق العاده خوبی داشته است.

معرفی قارچ شیتاکه و خواص آن برای درمان HPV !

آیا درمان زگیل تناسلی HPV با قارچ شیتاکه امکان پذیر است ؟

تنها درمانی که تاکنون برای HPV یافت شده استفاده از قارچ شیتاکه (کینوکو) است. ترکیب AHCC موجود در قارچ شیتاکه سیستم ایمنی بدن را به طرز خارق العاده ای بالا می برد و باعث می شود تا سیستم ایمنی بدن با قدرتی که پیدا کرده با ویروس اچ پی وی مبارزه کرده و ویروس را از بین ببرد.

حتماً بخوانید:

بزرگترین کمپانی در این زمینه کمپانی Quality Of Life می باشد. این کمپانی آمریکایی محصولات مختلفی از AHCC با دوز های مختلف را تولید می کند که بهترین محصولات این کمپانی دو محصول قرص کینوکو AHCC پلاتینیوم و قرص کینوکو AHCC طلایی می باشد.

*** مدل کینوکو پلاتینیوم بالاترین دوز را در میان تمام مدل های موجود دارد و دوز آن یک و نیم برابر مدل قرص کینوکو طلایی است که همین امر باعث شده تا کینوکو پلاتینیوم جوابدهی بی نظیری داشته باشد.

این دو محصول هم اکنون توسط شرکت فرازطب نماینده انحصاری کمپانی Quality Of Life در ایران عرضه می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این محصولات به وبسایت شرکت فرازطب مراجعه بفرمایید:

www.Farazteb.net

برای اطلاع از شرایط محصول – فروش قیمت و ارسال با ما تماس بگیرید

تلفن مشاوره و سفارش :

09197205208 – 09129518450

تضمین اصالت کالا + تضمین مناسب ترین قیمت

ساعت کاری شرکت : شنبه تا چهارشنبه 9 الی 19 – پنجشنبه ها 9 الی 16

خواهشمندیم دقت کنید !!

گول نخورید !!! قارچ شیتاکه (کینو کو) با قارچ گانودرما کاملا متفاوت است. جدیدا افرادی سودجو و متقلب اقدام به تبلیغ و فروش کپسول و شربت قارچ گانودرما برای درمان HPV کرده اند. این قارچ به هیچ عنوان زگیل های تناسلی را درمان نمی کند. این قارچ کارایی های دیگری دارد و هیچ ربطی به اچ پی وی ندارد.

قارچ شیتاکه حاوی ترکیب ahcc است و قارچ گانودرما حاوی ترکیب لوسیدوم lucidum می باشد.

معرفی قارچ شیتاکه و خواص آن برای درمان HPV !

زگیل های تناسلی HPV در ایران

زگیل های تناسلی امروزه در کشور ما به صورت یک بیماری خاموش وجود دارد و به سرعت در حال گسترش است. متاسفانه اکثر مردم اطلاعات و شناختی از این بیماری ندارند و معمولا وقتی متوجه مریضی خود می شوند که ویروس پیشرفت زیادی کرده و درمان آن بسیار دشوار یا حتی غیر ممکن شده است.

در چند سال اخیر متاسفانه بیماری HPV در ایران شیوع خیلی بالایی داشته است. این بیماری همانند ایدز از رابطه جنسی منتقل می شود ولی مثل ایدز به صورت 100 درصد با کاندوم قابل جلوگیری نمی باشد.

می دانید که در چند سال اخیر متاسفانه بیماری HPV در ایران شیوع خیلی بالایی داشته است. این بیماری همانند ایدز از رابطه جنسی منتقل می شود ولی مثل ایدز به صورت 100 درصد با کاندوم قابل جلوگیری نمی باشد.

تقریبا تمام کسانی که تعدد رابطه دارند (با چندیدن نفر مختلف رابطه داشته اند ) به این بیماری مبتلا هستند.

قسمت تاسف بار ماجرا اینجاست که هیچ اطلاع رسانی ای راجع به این بیماری نمی شود و حتی خیلی از پزشکان هم اطلاعات کامل و کافی در مورد این بیماری ندارند.

همچنین دارویی که در سراسر کشور قابل دسترسی برای همه باشد برای اچ پی وی وجود ندارد.

زگیل های تناسلی اچ پی وی در ناحیه های مختلفی ظاهر می شوند که شامل موارد زیر هستند:

  • واژن، دهانه رحم، دهانه واژن و مقعد
  • اطراف آلت و حتی داخل مجرای ادراری مردان
  • مخاط داخل بینی، دهان و گلو
  • قسمت انتهای زبان و نای
  • ناحیه داخلی پلک چشم

درمان نشدن این زگیل ها در هر یک از ناحیه های ذکر شده در بالا باعث ایجاد سرطان در آن ناحیه می شود.

حتماً بخوانید:

زگیل های تناسلی انواع و تیپ های مختلفی دارند که بعضی از آنها کم خطر و بعضی دیگر پر خطر هستند. اما همه آنها واگیر دار هستند و باید سریعا درمان شوند.

انواع کم خطر ویروس زگیل تناسلی شامل تیپ های 6، 11، 40، 42، 43، 44، 53، 54، 61، 72، 73 و 81 هستند.

انواع پر خطر ویروس زگیل تناسلی شامل تیپ های 16، 18، 31، 33، 35، 39، 45، 51، 52، 56، 58، 59، 68 و 69 هستند.

حدود 70 درصد موارد گزارش شده بیماری سرطان دهانه رحم توسط تیپ های 16 و 18 رخ می دهد و همچنین تیپ 16 ویروس زگیل تناسلی مسئول 95 درصد سرطان های مقعد و اکثر سرطان های دهانی و واژن است.

تفاوت کلی قارچ شیتاکه و قارچ گانودرما :

خواهشمندیم دقت کنید !! گول نخورید !!!

قارچ شیتاکه (کینو کو) با قارچ گانودرما کاملا متفاوت است.

کینو کو یا همان شیتاکه (شیتاکو) از خانواده قارچ ها است. شیتاکه حاوی ترکیب AHCC می باشد که مخفف جمله ی (Active Hexose Correlated Compound) و به معنای (ترکیب هگزوز وابسته) می باشد و همین ترکیب جادویی باعث شده تا قارچ شیتاکه تبدیل به یک ماده منحصر به فرد و البته گران قیمت شود.

بیش از 150 مقاله علمی در ارتباط با درمان HPV توسط قارچ های شیتاکه وجود دارد که با جستجو در گوگل می توانید این مقاله ها را مطالعه کرده و بیشتر تحقیق کنید.

همچنین با جستجو در سایت های پزشکی خارجی و معتبر می بینید که قارچ گانودرما هیچگونه تاثیری بر روی زگیل تناسلی hpv ندارد. حتی هیچ مقاله یا مطلبی در سایت های معتبر پزشکی (خارجی) برای تاثیر گانودرما بر روی اچ پی وی وجود ندارد.

گانودرما حتی در حدی مطرح نیست که تحقیقات جدی ای هم روی آن انجام نشده است.

در سایت های پزشکی خواص گانودرما در دسته بندی (شواهد ناکافی) تقسیم بندی شده اند و توصیه ای به پزشکان برای تجویز آن جهت مراجعین نمی‌شود. یعنی مدرک پزشکی و تحقیقات کلینیکی کافی برای این تاثیرات انجام نشده و فوایدی که برای آن گفته می شود فقط حالت تجربی دارد و از نظر علمی اثبات نشده است.

امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا