دسته‌بندی نشده

معرفی سریال های کره ای زیبا که باید دید + دانلود

کره جنوبی، کشوری که در سال‌های اخیر به پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف دست پیدا کرده است. فرقی نمی‌کند درباره چیه چیزی صحبت کنیم کره‌ای‌ها اکنون یا به زودی درباره آن جزء اولین‌ها خواهند شد! اما در مورد پیشرفت این کشور شاید در مقاله‌ای دیگر صحبت کنیم. ما اکنون قرار است به معرفی سریال کره ای بپردازیم. همانند همه حوزه‌ها سینما و تلویزیون کره نیز بسیار پیشرفت کرده و عناوینشان عموما جز نامزدهای جوایز برتر جهانی هستند.

پاراسایت را به یاد دارید؟ ما در ایران به نام انگل نیز این فیلم را می‌شناسیم. انگل برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شد. عده‌ای سعی داشتند این جایزه را سیاسی کنند چون به قشر ضعیف جامعه پرداخته بود. البته این مورد نیز ممکن است تاثیر گذار بوده باشد اما نباید زیبایی خود فیلم را انکار کرد.

اما بهتر است به معرفی سریال کره ای بپردازیم. این سریال های بنابر سلیقه شخصی نویسنده جمع آوری شده اند. شاید شما نیز برای اولین بار با امپراتور بادها و یا جومونگ با سریال‌های کره ای آشنا شده باشید. کاملا مشخص است سریال های تاریخی تولید این کشور بسیار زیبا هستند. اما به شما اطمینان می‌دهم که فیلم‌های روز کره نیز بسیار عالی تولید شده و می‌توانید با دیدنشان لذت ببرید. (یکی از بهترین سایت‌های دانلود فیلم دانلود لوکس است. شما می‌توانید با خیال راحت از محتوای قانونی و سالم این سایت لذت ببرید.)

معرفی سریال های کره ای زیبا که باید دید + دانلود

سریال کره ای Mr. Queen آقای ملکه

  • ژانر: عاشقانه، فانتزی، کمدی
  • امتیاز IMDb: از 10 / 9

آقای ملکه یک سریال کره ای در ژانر کمدی، فانتزی و عاشقانه محصول سال 2020 است. این مجموعه از شبکه tvn به روی آنتن رفت. آقای ملکه داستان مردی را در دنیای امروزی روایت می‌کند که سرآشپز ماهری است. او به دلیل حادثه ای ضربه مغزی می‌شود و به کما می‌رود. بعد از این او در بدن یک زن در گذشته بیدار می‌شود …

اگر به دنبال دیدن یک سریال کره ای فوق‌العاده هستید به شما پیشنهاد می‌کنم این عنوان را از دست ندهید. لحظات طنز بسیار زیبا در کنار داستان عالی شما را تا پایان کامل سریال میخ‌کوب می‌کند! این نظر من نیست چراکه این روزها آثاری که امتیازی به این خوبی از IMDb بگیرند کم پیدا می‌شوند.

برای دانلود سریال هایی که در این مقاله معرفی کردیم و هزاران فیلم و سریال زیبا به صفحه اصلی دانلود لوکس مراجعه فرمایید. به شما اطمینان می دهیم شما در دانلود لوکس از محتوای قانونی و سالم بهره خواهید برد.

محتوا به مرور تکمیل می شود…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا