دسته‌بندی نشده

معرفی بهترین ست ها با کت چرم مردانه

تا به حال دقت کرده اید که بسیاری از شخصیت های تاثیرگذار فیلم ها و سریال ها کت های چرمی بلندی می‌پوشند؟

انواع چرم‌های استفاده شده در پوشاک

همانطور که می‌دانید چرم انواع مختلفی دارد و عموما در سه دسته چرم بوفالو، گاو و بز سه قرار می‌گیرد. این سه نوع همانطور که نوشتیم از محکم‌ترین یعنی چرم بوفالو به سبک ترین یعنی بز می‌رسد. چرم بوفالو که با پرداخت بسیار زیاد و هزینه بر به چرم پولاب تبدیل می‌شود، یکی از گرانقیمت‌ترین چرم‌های موجود است که بسیار زیبا و متفاوت از دیگر چرم هاست و عموما برای کت های بسیار پر ارزش و گران قیمت از آن استفاده می‌‌شود. پولاب حالت خاصی دارد و با کشیدن انگشت تان روی آن رد انگشت خود را روی چرم می‌بینید که مس از مدتی محو خواهد شد.

چرم گاوی برای دوخت کت مناسب نیست و عموما و عمدتا چرم های کت را چرم بز تشکیل می‌دهد. دلیل این امر این است که چرم گاوی سنگین است و دوختن آن سخت تر از چرم بز است. بهتر است بدانید که قیمت چرم بزی در مقایسه به دو مدل دیگر ارزان تر است، اما در نهایت کت هایی که دوخته می‌شوند به دلیل سختی دوخت چرم آن هم به عنوان لباس گران‌قیمت خواهند بود.

استایل چرم با کت یقه انگلیسی

معرفی بهترین ست ها با کت چرم مردانه

استایل های بسیار متفاوت و مختلفی هستند که می‌توانید با کت های چرمی یقه انگلیسی داشته باشید. یقه انگلیسی چه برای کت چرم و چه برای کت های پارچه ای و فاستونی مدل بسیار پرطرفدار و زیبایی است و استایل‌تان را بیش از اندازه خاص می‌کند. شما هم می‌توانید یک استایل اسپرت با کت‌های یقه انگلیسی داشته باشید و هم می‌توانید یک استایل رسمی و مناسب محیط های کاری با این کت ها داشته باشید.

اولین استایلی که به شما معرفی خواهیم کرد، استفاده از یک مدل جذاب از تک کت چرم و اسپرت مردانه با یقه انگلیسی به همراه هودی کلاه‌دار است. یک کت یقه انگلیسی قهوه‌ای رنگ به همراه شلوار کتان مشکی و یک هودی مشکی ساده و کلاه دار و در نهایت یک کتانی مشکی یک استایل مشکی شیک به شما می‌دهد که اسپرت و مناسب استفاده روزمره هم می‌باشد.

استایل دیگری که می‌خواهیم از کت‌های یقه انگلیسی مردان به شما پیشنهاد کنیم یک استایل رسمی است. وجود یقه انگلیسی به‌تنهایی استایل شما را به یک استایل رسمی نزدیک می‌کند و تنها چیزی که برای تکمیل این استایل نیاز دارید یک پیراهن با یقه مردانه است.

استایل خاص دیگری که با این کت‌ها می توانید داشته باشید، استفاده از یک کت یقه انگلیسی تا زیر باسن است. می­توانید با این استایل از یک یقه اسکی به همراه یک شلوار پارچه‌ای چهارخانه طوسی رنگ و یک کفش چرم قهوه‌ای یا عسلی و یا سبز یشمی استفاده کنید.

استایل با کت چرم یقه گرد

معرفی بهترین ست ها با کت چرم مردانه

کت‌های یقه انگلیسی که تا اینجا برایتان توضیح دادیم اکثراً چهار دکمه بودند و اکنون می‌خواهیم در مورد کت های یقه گرد زیپ دار صحبت کنیم. کت های یقه گرد زیپ دار عموماً اسپرت هستند اما می‌توان از آنها برای استایل های رسمی هم استفاده کرد و محدودیتی در استفاده از آن نخواهید داشت.

ابتدا باید بدانید که برای چه فصلی از این کت ها استفاده می‌کنید‌. کدهای یقه گرد بیشتر در فصل پاییز استفاده می‌شوند و به همراه پلیور های یقه هفتی و یا بافتهای ضخیم از آنها استفاده می‌کنند. اولین استایلی که با این کت ها خواهیم داشت استایل اسپرت است. یک پیراهن پاییزه آستین بلند به رنگ طوسی یا سفید بپوشید و از یک کت زیپ دار سرمه ای استفاده کنید. شلوار جین آبی روشن یا تیره به انتخاب خودتان برای استایل­تان انتخاب کنید و در نهایت می‌توانید یک ونس به همراه این استایل استفاده کنید. اگر هوا سرد باشد می‌توانید از شال و کلاه بافتنی هم برای استایلتان استفاده کنید.

ست کت چرمی با کفش‌های مناسب

کت چرم را می‌توانید به همراه کفش کتانی و یا چرمی بپوشید. بسته به اینکه چه استایلی را برای خود انتخاب کرده‌اید می‌توانید روزهایی مشخص، کت چرم را با محصولات با کیفیت برند پیرکاردین ست کنید. برای مثال کفش مردانه آن را خریداری کنید و کت را به همراه یک کراوات زیبا استفاده کنید. اگر کت چرمی که انتخاب کرده‌اید مشکی است، می‌توانید آن را با پیراهنی سفید ست کنید تا درخشش کت بیشتر به نظر بیاید.

کت چرم و جلیقه

جلیقه همیشه یک حس قدیمی و نوستالژیک برای همه به همراه دارد. پوشیدن جلیقه به همراه چرم شما را اصیل، خاص و خوش پوش معرفی می‌کند. در واقع این استایل بدون اینکه چیزی بگوید می‌تواند به خوبی شخصیت‌تان را معرفی کند. شال‌گردن ترمه مردانه چیزی است که این روزها کمتر کسی از آن استفاده می‌کند، اما پوشیدن شال گردن به همراه استایل چرم و جلیقه اگرچه منسوخ شده اما بسیار خاص و جذاب است و با یک شلوار چهارخانه کرم قهوه ای و یک کفش چرمی می‌توانید بیننده را به ۵۰ سال قبل ببرید و همان زیبایی و خاص بودن را در ذهن حاضرین به جا بگذارید.

تمامی استایل هایی که در اینجا اشاره شد را می­توانید به دلخواه و سلیقه خود تغییر دهید و هر موردی را که می­خواهید به آنها اضافه کنید تا آنچه می­پوشید دقیقا مطابق سلیقه خودتان باشد. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که ست لباسی که انتخاب می‌کنید، متناسب با قد و فرم بدن خودتان باشد و صرف این که استایلی زیباست، آن را برای خود انتخاب نکنید.

نویسنده: سارااقبالی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا