دسته‌بندی نشده

مزایای عالی پروتئین کازئین گلد دوبیس 

آشنایی با فواید مصرف پروتئین کازئین گلد دوبیس

پروتئین کازئین گلد دوبیس حاوی پروتئین اصلی شیر یعنی کازئین و اسید آمینه‌های ضروری برای بدن است که موجب افزایش عملکرد و حجم عضلات و بازتوانی آنها خواهد شد. این پروتئین نسبت به انواع دیگر پروتئین های تهیه شده از شیر دیرجذب تر بوده، و خواص آنتی کاتابولیستی دارد، که از تخریب سلول های پروتئینی بدن جلوگیری کرده به ریکاوری کمک می کند.

برای ورزشکارانی که تمرینات سنگین و شدیدی انجام می دهند، کازئین بهترین پروتئینی است که می توان بعد از تمرین مصرف شود زیرا از تخریب عضلات جلوگیری کرده و به ساخت و ریکاوری عضلات کمک می کند. پروتئین کازئین گلد دوبیس ایران که از نوع کازئین خالص و بسیار باکیفیت میراکل تهیه شده است مناسب وعده های شب و یا روزهایی که ورزشکار مکمل دیگه ای مصرف نمی کند می باشد که در این مورد در ابتدای روز استفاده می شود. پروتئین کازئین گلد دوبیس به صورت پودر طعم دار بوده که در بسته بندی های 1 کیلوگرمی عرضه می گردد. پیمانه پر این مکمل 30 گرم بوده که هر پیمانه آن شامل: 24 گرم کازئین، 3 گرم کربوهیدرات، 120 کالری و چربی کل 1 گرم می باشد.

ویژگیهای پروتئین کازئین گلد دوبیس

  • حاوی 24 گرم پروتئین ۱۰۰% کازئین (پروتئین اصلی شیر) در هر سروینگ
  • افزایش سنتز پروتئینی و در دسترس قرار دادن اسید آمینه
  • تشدید عضله سازی و جلوگیری از تحلیل عضلانی
  • حاوی تنها یک گرم چربی و 3 گرم کربوهیدرات
  • حاوی منبع کاملی از آمینواسیدهای ضروری
  • مناسب برای مصرف قبل از خواب
  • مناسب برای حفظ توده عضلانی
  • پروتئین شیک دیر جذب

مکمل

مزایای مصرف پروتئین کازئین گلد دوبیس

کازئین پروتئین حاصل از شیر است. در واقع تقریبا 80 درصد از پروتئین موجود در تمام محصولات لبنی را تشکیل می دهد. 20 درصد دیگر پروتئین مواد لبنی نیز آب پنیر نام دارد. کازئین سرعت هضم خیلی آهسته ای دارد و حتی گفته می شود که در معده هضم کازئین 5 تا 7 ساعت طول می کشد.

نکته بزرگی که در خصوص کازئین وجود دارد این است که این پروتئین ضد کاتابولیک است. در نتیجه از شکستن عضلات جلوگیری می کند. به عبارتی با مصرف پروتئین کازئین میزان شکستگی عضلات که دائما در حال انجام است و سبب کاهش حجم توده عضلانی می گردد، کمتر انجام می شود. همچنین از آنجایی که بعد از مصرف آن یک جریان مداوم از اسید آمینه ها وجود دارد شما تا مدت ها نگران نبود پروتئین در بدن تان نخواهید بود.

تمام اشکال پروتئین کازئین با نابودی و تجزیه شیر از دیگر مواد داخل شیر جدا می شود. سپس به روش های مختلف برای جدا کردن کازئین از شیر اقدام می شود سپس با آب تمیز شده و محصول نهایی که حاوی 96 درصد پروتئین است به صورت پودر ارائه می شود.

ماهیت هضم آهسته کازئین باعث ایجاد یک منبع دائم اسید آمینه برای عضلات شما است. به همین دلیل نیز توصیه می شود که از کازئین به عنوان مکمل شب و قبل از خواب استفاده کنید. اسید آمینه ها در طول شب و زمانی که خواب هستید به عضلات تان رسیدگی می کنند و ممکن است حتی وقتی بیدار می شوید، انرژی بیشتری داشته باشید.

پروتئین‌ها همواره در سلامت بدن نقش کلید دارند به‌ویژه برای ورزشکاران و بدنسازان که به منظور عضله سازی و جلوگیری از تحلیل آن به این ماده موثر بسیار نیازمند هستند. اصلی‌ترین منبع پروتئین شیر است و اما اصلی‌ترین پروتئین در شیر کازئین است که با نام فسفو پروتئین غالب نیز شناخته می‌شود. پروتئین کازئین گلد دوبیس حاوی 24 گرم پروتئین ۱۰۰% کازئین در هر سروینگ بوده که علاوه بر افزایش سنتز پروتئین در بدن به دریافت اسید آمینه نیز کمک می‌کند.

کازئین به عنوان پروتئین دیرهضم نیز شناخته می‌شود چراکه توانائی داشتن حالت ژل در معده را دارد، بنابراین می تواند یک حالت پیوسته رهش از آمینو اسیدها در جریان خون ایجاد کند که گاهی اوقات تا چندین ساعت می‌تواند در بدن باقی بماند، این مساله نگهداری نیتروژن و سوخت و ساز بدن را بهتر می‌کند. از مکمل کازئین دوبیس هم پس از تمرین و هم پیش از خواب می‌توان استفاده نمود.

هرچند کازئین یک نوع پروتئین است اما مکمل کازئین و مکمل پروتئین وی در کنار عملکرد مشابه خود در بدن، تفاوت‎هایی نیز دارند. از پروتئین وی برای تغذیه سریع و فوری ماهیچه‌ها استفاده می‌شود در صورتی‌که از کازئین می‎توان پس از تمرین و زمانی که بدن برای ریکاوری نیاز به امینو اسید دارد نیز استفاده کرد. این پروتئین همچنین باعث سیری شما تا زمان مصرف وعده کامل غذایی بعداز تمرین شما می‌شود. بنابراین می‌توانید 20 گرم از مکمل کازئین گلد را پس از تمرین میل نمایید.

به دلیل اینکه کازئین دیر هضم است می‌توانید از این مزیت در هنگام خواب استفاده کنید. در هنگام خواب به دلیل اینکه مواد مغذی به بدن نمی‌رسد بدن در حالت کاتابولیک قرار می‌گیرد. مصرف یک نوشیدنی‌ حاوی کازئین این تضمین را به شما دهد که بدن در حالت خواب نیز به عضله‌ سازی خود ادامه خواهد داد. بنابراین می‌توانید ۲۰ گرم از مکمل کازئین گلد دوبیس پیش از خواب شبانه مصرف نمایید.

پروتئین

روش مصرف پروتئین کازئین گلد دوبیس

یک پیمانه کازئین گلد دوبیس در 250 میلی لیتر آب مخلوط شده و قبل از خواب یا پس از تمرین میل شود.

توصیه ها برای مصرف پروتئین کازئین گلد دوبیس

  • پروتئین کازئین گلد دوبیس را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید
  • در بیماری های رینیت آلرژیک، آسم، سرطان سینه، سنگ کلیه و سرطان مثانه منع مصرف دارد.
  • افراد دیابتی و کسانی که مشکلات کلیوی و کبدی دارند از مصرف این فرآورده خودداری نمایند.
  • پروتئین کازئین گلد دوبیس دور از نور و در دمای زیر 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود.
  • پروتئین کازئین گلد دوبیس در افراد دارای حساسیت به شیر نباید استفاده شود.
  • پروتئین کازئین گلد دوبیس دور از دسترس کودکان قرار دهید.

separator line

بیشتر بخوانید:

معرفی مکمل گینر پرو کمپلکس دوبیس

آشنایی با مزایای مکمل آمینو انرژی دوبیس

پودر کراتین پیور 100% دوبیس

separator line

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا