دسته‌بندی نشده

متولدین بهمن (برج دلو)

خصوصیات ماه بهمن

ترکی استانبولی: برج کووا

ترکی آذربایجانی: دوندوران آی

رومی: آکواریوس

گروه: هوا

روز شانس: یکشنبه

عدد شانس: چهار و هشت

سنگ شانس: آماتیست،یشم

رنگ شانس: آبی تیره،آبی شب،رنگها و تن های قاطی و مخلوط

گل های شانس: زنبق،بنفشه وحشی،گلوله برف،گلهای صحرایی

بوهای شانس: سنبل،یاسمن،ویولت

موزیک شانس: اثرهای مدرن

بزرگترین ایده آل: مکانی که منجر به پیشرفت می شود.

بزرگترین اشتباه: نپسندیدن دیگران

بزرگترین آرزو: کمک و یاری

باید که بگوییم که شما باید به سمبل ماه تولدتان دقیق تر نگاه کنید.انسانی خواهید دید که از سطلی که بر شانه دارد آب جاری است.ماه بهمن عقل را تمثیل می کند.آنآب های جاری هم گنجینه افکار بی همتا می باشد.ماه تولد شما که از گروه هوا است،انسان برتر،دانایی،ایده آل،کشفیات،محبت و کمک را تمثیل می کند.این ماه نام دیگری هم دارد،به آن«ماه تولد دانایان»نیز گفته می شود.اگر شما متولد بهمن ماه هستید از هر نظر خوش شانس هستید.در ماه تولد شما انسان های بی نظیری متولد می شوند.واین را هم به اندازه ماه تولدتان،مدیون ستاره یتان هستید.

ستاره شما

شما هم دو ستاره دارید.ستاره اولتان تمثیل کننده آغاز و پایان های ناگهانی،نتایج و تغییرات،«اورانوس»است.این ستاره که تأثیر الکتریکی دارد به شما کمک بزرگی می کند.این ستاره فرق های غیرممکن و دور از انتظار به شما می دهد.باز هم در سایه عقل برتری که ستاره به شما داده تمام مسائل را به راحتی حل می کنید.اما ستاره الکتریسیته«اورانوس»،نه تنها باعث متفاوت بودن شما از همه کس می شود بلکه جذابیتی غیرقابل درک و توصیف به شما می دهد.

استقلال

شاید فکر می کنید که چرا من در این ماه متولد شده ام ولی موفق نیستم.اشتباه را در ماه تولد و ستاره هایتان جستجو نکنید.اگر هنوز خواسته هایتان را به دست نیاورده اید حتمآ از تأثیرات ستاره یتان به درستی استفاده نمی کنید.شما استقلال را خیلی دوست دارید.همان طور که دلبسته آزادی خود هستید،آرزو دارید که بقیه هم آزاد و مستقل باشند.

کار

کار و نوع مسلک برای شما مهم است.شاید بیشتر شما به این حرف اعتراض کنید.اما مطمئنم که به ما حق خواهید داد.شما حفظ کاری را که دوست دارید و به آن علاقه دارید را انجام می دهید.توانایی موفقیت در هر زمینه ای را دارید.اما پیشرفت شما در کاری که به آن علاقه ندارید کار مشکلی است.در مقابل مورد علاقه شما به عنوان همه زندگی شما محسوب می شود.در سایه این،انسانی خواهید بود که همه با انگشت شما را نشان خواهند داد.

پول

انسان های متولد بهمن در مورد پول روش خاصی دارند.بیشتر شما برای به دست آوردن پول کار نمی کنید.چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند نوآوری و ابتکار در زمینه کاری،یافتن تازه ها و کشف اسرار ناشناخته است.شما مطابق با زمان پیش می روید.برای همین هم همیشه مدرن و متمدن هستید.این تنوع و تازگی همیشه در کار و زندگی شما محسوس می باشد.شما به سنت ها احترام می گذارید اما این را هم باور دارید که تازگی و تنوع،چیزهای بهتری پدید می آورند.

اما نباید در علاقه به تازگی،افراط کنید.زیرا در این میان چیزهایی هم وجود دارند که جدید نیستند اما ارزش خود را هم از دست نداده اند.باید در مورد تنوع و تازگی از عقل خود هم استفاده کنید.اما در انسانهای متولد بهمن که تحت تأثیر ساتورن هستند این آرزوی تازگی و تنوع ارزش خود را از دست داده و گاهی نیز از بین می رود.

دوستی

شما انسانی بشر دوست هستید.به همین دلیل هم با دیدی دوستانه به دنیا می نگرید.به این معنی نیست که شما همه را دوست دارید.شما برای بهبودی زندگی مردم کارهای زیادی انجام می دهید.اما بعضی انسانها را به سبب مخالف بودن خصوصیاتشان با عقاید و افکار شما،دوست ندارید.طرز صحبت شما بسیار مؤثر است.و شما بااستفاده از این طرز صحبت می توانید هرکاری را که اراده کنید انجام دهید.و چون شما بسیار هدفمند هستید،فرهنگ بالایی دارید.

شما می توانید با همه در هر موردی به راحتی صحبت کنید.چون شما،دیگران را مورد تحقیق و بررسی قرار داده،از اتفاقات نتیجه گیری کرده،به تازگی ها اهمیت داده،در زندگی به همه چیز علاقه نشان می دهید.با این اوصاف،شما در هر زمینه ای موفقیت های زیادی به دست می آورید.

راستگویی

راستگویی برای شما در زندگی مهمترین چیز است.امکان کنار آمدن شما با انسانی دروغگو،وجود ندارد.حتی اگر آن فرد وعده سود و منفعت زیادی هم به شما داده باشد باز هم راضی نمی شوید.بعضی ها می گویند که برای رسیدن به هدف،درستی و صداقت،مانع می باشد.اما شما چنین فکر نمی کنید.

اجتماع

معلوم است که شما در اجتماع،مورد توجه و محبوب هستید.انسانهای زیادی شما را دوست دارند چون شما مؤدب،بامعلومات،بافرهنگ بوده،با دید متفاوتی به زندگی مینگرید.طرز صحبتتان خیلی مؤثر است و به انسانها احترام می گذارید.همان طور که مقام خوبی در اجتماع دارید،همواره اطراف شما انسانهای زیادی وجود دارد.از اشخاص لوس،مغرور،تحقیرکننده،متنفر هستید.به علاوه گفته می شود که شما انسانی خوش نیت و دست و دلباز هستید.

اما شما نیز بر خلاف محبوبیت و مورد توجه بودن،گاه گاهی تنها می مانید.دلیل این نوع کمبود دوست و رفیق نیست.بلکه شما نیز گاهی احتیاج به تنهایی دارید که در تنهایی و خلوت فکر کرده،با مسائل مورد علاقه خود که تنها به خود شما ارتباط دارد،مشغول بوده و از شلوغی و سر و صدا دور باشید.نزدیک شدن به شما در این زمان خیلی به جا است.

خانه
شما به خانه خود دلبستگی دارید.دوست دارید زندگی بسیار پرتحرکی داشته باشید.خانه برای شما محلی برای استراحت،آرامش و راحتی است.و نیز این خانه برای شما،به عنوان جایی برای فرار از دیگران و خلوت و تنهایی،و محلی دور از دسترس دیگران می باشد.در هر موضوعی از تازگی لذت می برید.اما در مورد خانه«ساتورن»تأثیر خود را نشان می دهد.

مردان متولد بهمن

می دانید که متولدین این ماه بسیار هدفدار،عاقل،مورد توجه و فوق العاده می باشند.مرد متولد این ماه را خیلی آسان پسندیده و دوست خواهید داشت.اگر با او ازدواج کنید بسیار خوشحال خواهید شد.

مرد جذاب

باید بدانید که زنان زیادی به مرد مورد پسند شما توجه دارند.زیرا او بسیار جذاب است.برای موفق شدن در این ماه باید با عقل و احساس و لذت های ایم مرد همراهی کنید.مرد متولد بهمن،شاید در سنین کودکی عاشق شود.اگر شما را دوست داشته باشد بدون تأمل با شما ازدواج می کند.اما افکار و عقاید او روز به روز تغییر خواهد کرد.یعنی شاید بعد از مدتی شما را نپسندد.اما اگر شما هم همراه او تغییر و رشد کرده و تکامل یابید،در این صورت این ارتباط ادامه پیدا می کند.اما باید بگوییم که این مرد بعد از سپری شدن هوس نخستین عشق،دیگر به آسانی عاشق نخواهد شد.

معلومات و تازگی

این مرد به معلومات اهمیت زیادی می دهد.نظر او را ثروت ها و میلیاردها جلب نمی کند بلکه فرهنگ و ادب بسیار باارزش است.او ابتدا باید تیپ شما را بپسندد.او همیشه زنان خوش،جذاب،زیبا،ظریف و شیک را می پسندد.اما شاید این شیک بودن،زیاد متناسب با افکار شما نباشد.مرد متولد بهمن مانند متولدین دی ماه و شهریورماه،لباس های ساده را نمی پسندد.طرز صحبت کردن این مرد به اندازه ای مؤثر است که نمی توان با کلمات بیان کرد.تصور کنیم که شما بااستفاده از طرز لباس پوشیدن،دلبستگی به تازگی،معلومات و عقل خود توجه این مرد را به سوی خدا جلب کردید.

اما متأسفانه اینها هم کافی نخواهد بود.او دوستانی متناسب با خصوصیات و افکار خود را می طلبد.زندگی او به معنایی که شما فکر می کنید برنامه ریزی شده نیست.

راستگویی

این مرد راستگو است و همیشه برای انسانهای راستگو احترام و ارزش قائل است.به او دروغ نگویید.زنان خیلی کمی می توانند به خوبی دروغ گفته و این مرد را فریب دهند.حتی اگر وی اینها را هم باور کند،اگر روزی حقیقت آشکار شود بسیار مأیوس خواهد شد.

تنوع

مرد متولد بهمن بسیار هدفمند است.خواهید دید که او تغییر می کند.گاهی خوش بین،گاهی بدبین بوده،گاه شاد،گاهی جدی خواهد بود.به علاوه در آن زمان به هر رشته ای علاقمند باشد،تحت تأثیر آن قرار خواهد گرفت.این مرد برتر می تواند دانشمند هم باشد،اما هر چه باشد بدانید که او بسیار عاقل بوده و بالاخره به موفقیت خواهد رسید.

ازدواج

مرد متولد بهمن از ازدواج که او را محدود می کند،می ترسد.اما اگر به شما عادت کرده،شما را دوست داشته باشد،پیش شما،آسایش و آرامش را نیز خواهد یافت.حتی اگر مقاومت هم کند بالاخره به شما پیشنهاد ازدواج خواهد داد.این مرد زمانی که کسی را دوست داشته باشد بسیار تغییر می کند.چون نیروی حدس بالایی دارد،آرزوهای شما را بدون بیان و گفتگو درک می کند.و برای ممنون کردن شما هر کاری انجام می دهد.

به او حسادت نکنید.اگر حسود هستید باید این را با مهارت مخفی کنید.زیرا این مرد هم رفیقان مرد و هم رفیقان زن زیادی خواهد داشت و به آنها توجه خواهد کرد.با او دوست باشید،بانظراتش موافقت کنید و دوست داشتن و علاقه خود را آشکار کنید.طبق مد روز لباس بپوشید.در خانه راحتی او را فراهم کنید.بله فداکاری های زیادی خواهید کرد.اما اگر مرد برتر بهمن شما را دوست داشته باشد بسیار خوشبخت خواهید شد.

زنان متولد بهمن

هم مردان و هم زنان بهمن به سبب صفات به خصوصی که دارند جلب توجه می کنند.ممکن است زن متولد بهمن در یک لحظه شما را جادو کند.اما تصور نکنید از لحظه ای که به او دل داده اید همه چیز طبق خواسته شما خواهد بود.این زن دلبسته آزادی اش است و برای شروع یک زندگی مشترک از شما چیزهای زیادی خواهد خواست.حتی ازدواج را تا حدی غیرممکن خواهد کرد.اگر خسته نشده و مجادله کنید این زن فوق العاده را به دست می آورید.زن متولد بهمن به آزادی خود بی نهایت اهمیت می دهد.

دوستی

این زن به طرز تفکر،عقل،هوش و معلومات اهمیت زیادی می دهد.برای همین هم با انسانهایی مانند خود دوستی می کند.به علاوه رفیقان زیادی هم دارد.زیرا بحث و گفتگو یکی از زمینه های مورد علاقه اوست و می داند که با صحبتش اطرافیان را تحت تأثیر قرار می دهد.ثروت برای این زن معنایی ندارد.به علاوه حتی اگر گاهی با پای پیاده و برهنه هم راه رود دوست دارد که لباسهایی که می پوشد برازنده اش باشد.

مسلک،شغل

این زن بااستفاده از هوش برتر خود،چیزهای زیادی را می بیند و درک می کند.ذاتآ او در تمام عمر خود،دانشجو است.دوست دارد هر روز چیز تازه ای بیاموزد.اگر زن کار خود را دوست داشته باشد،به سختی ازدواج می کند.زیرا وی در زندگی چیز مورد علاقه اش را پیدا کرده است.زن متولد بهمن مغرور است اگر او در شما صفاتی مانند:عقل،معلومات،شادی،بلوغ فکری و سایر چیزها را دیده باشد شما را تحت فشار قرار داده و به تدریج به شما افتخار می کند.اما تصور نکنید که زن بلافاصله پیشنهاد شما را قبول کرده و با شما ازدواج می کند.

او مدت زمان زیادی این رابطه را ادامه داده و می خواهد که شما را بیشتر درک کند.در این میان نباید به هیچ وجه غرور او را بشکنید،زیرا هرگز شما را نمی بخشد.زن متولد بهمن راستگو است.می توانید به او اعتماد کنید.شاید داشتن دوست پسرهای زیاد،توجه به آنها و دفاع از آنها باعث شک و شبهه شما شود.اما اگر زن دلبسته شما باشد به هیچ وجه کارهای مخفیانه انجام نمی دهد.

حسادت

زن متولد بهمن در سایه ستاره هایش،اورانوس و ساتورن بسیار عاقل بوده و حوادث را حدس زده و از فرصت ها استفاده می کند.در مقابل انرژی و قدرتی که ساتورن به او داده،جاذبه فوق العاده و غیرقابل مقاومت،شادی،تحرک و محبوبیت را هم از اورانوس می گیرد.این زن دوست داشتن را خوب می داند.به مردی که تمام خصوصیات مورد علاقه اش را داشته باشد و خواسته هایش را برآورده کند تا آخر عمر وابسته می ماند.اما حسود نیست.حسادت در نظر او عجیب است.فقط زنان بهمنی که در لحظه تولدشان تأثیر ستاره دیگری را بگیرند حسود می شوند.

محبت

برخلاف فرار مرد متولد بهمن از محبت،زن متولد بهمن به دنبال عشق و محبت است.برای او به اندازه عقل،احساساتش هم اهمیت دارد.زن زمانی که عاشق شود خیلی تغییر می کند.و حتی از دیدار دوستان و رفیقانش نیز دست برمی دارد و آرزوی تنهایی و خلوت با شما را دارد.با درک معنی حرکات و رفتار شما،کارهای زیادی را برای خوشحالی شما انجام می دهد.علایق و سلیقه شما را دریافته و به رفتار و اعمال شما توجه خواهد کرد.باید ذکر کنیم که این زن در عشق هم بسیار موفق است.اما بهتر است بدانید که او فقط تا زمانی که شما را دوست داشته باشد وابسته خواهد بود.اگر عشق او را بکشید او را از دست می دهید.

درک او

امکان درک زن بهمن ماه آسان نیست.حتی بعد از دوست داشتن و دلبستن به او هر روز چیزهای جدیدی در وی خواهید یافت.اما شاید گاهی دیدن خصوصیات و افکار جدید او شما را متعصب کند و یا حتی ناراحت کند.زن متولد بهمن،دل خود را به مردی که مدت زیادی او را امتحان کرده و شیفته و عاشق او است می دهد.در سایه عقل و هوش خود توجه و علاقه مرد را به سوی خود جلب می کند.دوستی و شادی او،دادن جسارت به هنگام مشکلات و ناراحتی شما،درد و دل کردن با شما به طور مداوم،به شما یادآور میشود که در حضور شما زنی بی همتا و بی نظیر وجود دارد.

پول

اگر شما مردی هستید که فکر می کنید مهمترین چیز در زندگی پول است به این زن نزدیک نشوید.زیرا او پول شما را برای چیزهایی که در نظر شما بی ارزش است خرج می کند.به علاوه دوست ندارد به شما حساب بدهد.و طبیعتآ این هم نوعی عصیان است.اما اگر شما پولدار بوده و از کمک به مردم لذت می برید این رفتار شما مورد توجه او خواهد بود.

کودکان متولد بهمن

این کودک در سنین خیلی پایین هم با معلومات و نظریات متفاوت خود شما را متعجب می کند.او دوست ندارد مانند بقیه کودکان هر روز به مدرسه برود.و به سبب دیدن بعضی از چیزهای نامتناسب با شما بگو مگو می کند.اما کودک،دنیا و انسان ها را بسیار دوست دارد. باید به او یاد بدهید که برای کمک به مردم در آینده باید درس بخواند و به او نمونه های جلب توجهی ارائه دهید.این کودک کنجکاو شروع به بررسی زندگی انسانهای سرشناس کرده و سپس خبال پردازی می کند.باید همیشه او را حمایت کرده و به او جسارت دهید.

بعد از گذشت مدتی دوستانش و مدرسه را دوست خواهد داشت.کودک به اندازه انتخاب مسلک و شغل خود در سنین پایین،عاقل است.او را دوست بدارید و به او محبت کنید.اما مهمتر از همه با رفتار کودکانه با او مشکلاتش را حل کنید.و اگر چنین باشد کودک درک خواهد کرد که شما به او اطمینان دارید و همیشه برای شایسته بودن برای اطمینان شما سعی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا