دسته‌بندی نشده

قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول ماهان چقدر است؟

هواپیمایی ماهان یکی از شرکت‌های هواپیمایی خصوصی کشورمان است که بعد از حدود 27 سال فعالیت، موفق شده جایگاه خود را به عنوان یکی از ایرلاین‌های محبوب مسافران حفظ کند. آشیانه اصلی این شرکت هواپیمایی در شهر کرمان قرار دارد و دفتر مرکزی آن در تهران واقع شده است. ماهان دارای 37 فروند هواپیمای باری و مسافربری است و روزانه به سوی 20 مقصد داخلی و بین‌المللی پرواز مستقیم دارد. یکی از مسیرهای پرطرفدار که هواپیماهای ماهان در آن تردد دارند، مسیر تهران استانبول است. در این مطلب قصد داریم به بررسی قیمت و خرید بلیط هواپیما ماهان از علی بابا در مسیر تهران استانبول در فصل‌های مختلف سال و در کلاس‌های مختلف پروازی بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

کلاس‌های پروازی ایرلاین ماهان

پروازهای داخلی و خارجی هواپیمایی ماهان دارای دو کلاس تجاری و معمولی هستند. در ادامه ویژگی‌های هر دو کلاس را مرور می‌کنیم:
کلاس تجاری در پروازهای داخلی: بیزنس کلاس پروازهای داخلی ماهان محیطی مناسب برای استراحت، کار و یا مطالعه را برای مسافران فراهم می‌کند. صندلی‌ها در این نوع کلاس پروازی بسیار راحت هستند و قابلیت تنظیم در حالت‌های دلخواه مسافران را دارند. مهمانداران در پروازهای بیزنس کلاس همگی در میان مهمانداران منتخب و حرفه‌ای هستند و خدماتی فراتر از حد انتظار کلاس تجاری را به مسافران ارائه می‌دهند. در این نوع کلاس پروازی، تلویزیون‌های 42 اینچ نصب شده در کابین هواپیما می‌تواند امکانات سرگرمی مسافران در طول سفر را فراهم کند.

قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول ماهان چقدر است؟

کلاس معمولی در پروازهای داخلی: می‌توان گفت سفر با کلاس معمولی ایرلاین ماهان راحتی و آسایش بیشتری به نسبت دیگر ایرلاین‌ها برای مسافران فراهم می‌کند. مهمانداران این نوع کلاس پروازی هم همگی دوره‌های حرفه‌ای مهمانداری را پشت سر گذاشته‌اند و آماده ارائه خدمات در محیطی دوستانه و حرفه‌ای هستند.
کلاس تجاری در پروازهای بین‌المللی: کلاس تجاری پروازهای بین‌المللی ماهان نهایت آسایش و آرامش در طول پرواز را برای مسافران فراهم می‌کند. وجود صندلی‌های راحت و قابل تنظیم، مهمانداران کاملا حرفه‌ای، پذیرایی متنوع، امکان خرید داخل پروازی، امکان مشاهده فیلم‌های مورد علاقه در پروازهای بالای سه ساعت، بسته‌های هدیه به کودکان 2 تا 12 سال و پتو و بالش ضدعفونی شده و بسته بندی شده، می‌تواند این اطمینان را به مسافران بدهد که پرواز راحتی در پیش رو خواهند داشت.
کلاس معمولی در پروازهای بین‌المللی: سفر با کلاس معمولی پروازهای بین‌المللی ماهان این اطمینان را به شما می‌دهد که در طول سفر فضای بیشتری به نسبت دیگر هواپیماها در اختیار دارید و سفر راحتی را در پیش رو خواهید داشت. وجود مهمانداران حرفه‌ای، پذیرایی متنوع و امکانات سرگرمی در کابین، همگی می‌توانند نوید سفری راحت و بی‌دغدغه را به شما بدهند.

قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول ماهان چقدر است؟


همانطور که می‌دانید، قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول ماهان علی بابا در فصل‌های مختلف سال و با توجه به شرایط متغیر است. علاوه بر این، سیستمی یا چارتری بودن بلیط هم بر روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد. یعنی شما هم می‌توانید بلیط هواپیما را یک ماه جلوتر از موعد با قیمتی معمولی خریداری کنید و هم می‌توانید چند روز و حتی چند ساعت مانده به پرواز، بلیط همان هواپیما را با قیمتی پایین‌تر تهیه کنید. پس می‌توان گفت بخشی از قیمت بلیط به خود شما بستگی دارد.

قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول ماهان چقدر است؟

در حال حاضر و با حاکم بودن ویروس کرونا بر وضعیت کلی زندگی افراد جهان، پروازهای داخلی و بین‌المللی با محدودیت‌های زیادی مواجه هستند و تنها تعدادی از ایرلاین‌ها پروازهای محدودی را انجام می‌دهند. به همین خاطر، ممکن است قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول با استفاده از هواپیمایی ماهان در حال حاضر قیمت دقیقی نباشد. با این وجود، قیمت بلیط هواپیما از تهران به استانبول در حال حاضر نوسان زیادی دارد و قیمت آن از حدود 13 میلیون تومان شروع می‌شود و تا نزدیکی 24 میلیون تومان ادامه دارد.
باید این نکته را در نظر بگیرید که پس از برگشتن اوضاع به حالت عادی و از سر گرفته شدن پروازهای داخلی و بین‌المللی، انتظار می‌رود که قیمت بلیط‌ها هم کاهش پیدا کند و به قیمت بلیط در وضعیت عادی برگردد.
با وجود تمام این نکات، همانطور که احتمالا می‌دانید، قیمت بلیط کلاس‌های پروازی بیزنس یا تجاری به طور کلی بالاتر از قیمت بلیط در پروازهای اکونومی یا همان اقتصادی است و دلیل این مسئله هم بالاتر بودن کیفیت خدمات ارائه شده در پروازهای بیزنس است و خدمات اضافه‌ای که در این نوع پروازها به مسافران ارائه می‌شود.

بلیط هواپیمای تهران استانبول را چطور خریداری کنیم؟


برای خرید بلیط لحظه آخری استانبول، بهترین راهی که در پیش رو دارید خرید آنلاین بلیط است. با استفاده از این روش می‌توانید تمام پروازهای موجود در تاریخ مورد نظر خود را ببینید و علاوه بر این، می‌توانید به لیست کاملی از بلیط‌های چارتری هم دسترسی داشته باشید. یکی دیگر از نکات مثبت مربوط به خرید آنلاین بلیط، وجود امکاناتی مانند استرداد بلیط و پشتیبانی 24 ساعته است. اگر به دنبال بهترین جا برای خرید بلیط تهران استانبول هواپیمایی ماهان هستید، علی بابا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. فراموش نکنید نظرات و تجربیات خود درباره سفر به استانبول با ایرلاین ماهان را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا