دسته‌بندی نشده

قیمت‌گذاری نیسان پیک‌آپ و رونیز ۲۰۱۵

نیسان قیمت مدل‌های ۲۰۱۵ پیک‌آپ ناوارا یا فرانتیر و اکسترا یا همان رونیز خودمان را اعلام کرده است.

هر دوی این مدل‌ها، برای نسل جدید خود اندکی در تجهیزات خود ارتقا داشته‌اند.

قیمت‌گذاری نیسان پیک‌آپ مدل ۲۰۱۵ همچنان از ۱۸۸۵۰ دلار آغاز می‌شود و این در حالی است که مدل اکسترا با ۲۷۰ دلار افزایش، دارای قیمت اولیه‌ای برابر با ۲۴۵۲۰ دلار است.

2014 Nissan Frontier

2014 Nissan Frontier

قیمت پایه نیسان پیک‌آپ فرانتیر ۲۰۱۵ مربوط به تریم S King Cab با دیفرانسیل عقب است که از یک موتور چهار سیلندر ۱۵۲ اسب بخاری برای پیشرانه استفاده می‌کند و با یک گیربکس دستی ۵ دنده همراه است.

قیمت‌گذاری نیسان پیک‌آپ و رونیز ۲۰۱۵

مدل‌های S King Cab با موتورهای ۴ لیتری V-6 و قیمت ۲۶۱ اسب‌بخار دارای قیمت اولیه‌ای برابر با ۲۵۳۱۰ دلار هستند و این قیمت برای فرانتیر S King Cab با دیفرانسیل مقرون‌به‌صرفه چهار چرخ متحرک ۲۸ هزار و ۱۰۰ دلار است.

نیسان فرانتیر Crew Cab مدل ۲۰۱۵ با پیشرانه V-6، دیفرانسیل عقب و گیربکس ۶ دنده دستی دارای قیمت پایه ۲۳۵۶۰ دلار است که ۹۰۰ دلار افزایش قیمت نسبت به مدل سال گذشته نشان می‌دهد.

2015 Nissan Navara Pickup

2015 Nissan Navara Pickup

تجهیزات استاندارد جدید پیک‌آپ فرانتیر ۲۰۱۵ شامل مواردی مانند صفحه نمایش ۵ اینچی سیستم صوتی با قابلیت هماهنگی گوشی هوشمند (نیسان‌کانکت) در تریم‌های SV و Desert Runner و همین‌طور سیستم استاندارد راهبری برای فرانتیر Pro-4X می‌شود.

نسخه‌های نیسان فرانتیر SL مدل ۲۰۱۵ با فاصله محوری بیشتری اکنون صاحب یک سقف آفتاب‌گیر شده‌اند و رنگ آبی آرکتیک متالیک جایگزین آبی گرافیتی قبلی شده است.

این احتمالاً آخرین سال برای این طراحی بدنه از فرانتیر خواهد بود و به‌زودی یک مدل جدید معرفی می‌شود. همچنین ممکن است یک نسخه با پیشرانه دیزل همزمان با مدل جدید، ارائه شود.

نیسان اکسترا (رونیز) مدل ۲۰۱۵ از همان پیشرانه V-6 با ۲۶۱ اسب‌بخار قدرت استفاده می‌کند و در همین حال برخی بهینه‌سازی‌های تکنولوژیک در آن انجام شده است.

صفحه نمایش ۵ اینچی سیستم صوتی با اتصال بلوتوث برای مدل‌های اکسترا S به صورت استاندارد عرضه می‌شود؛ مدلی که دارای قیمت اولیه‌ای برابر با ۲۶۵۳۰ دلار همراه با هزینه تحویل است و از گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل عقب استفاده می‌کند.

رنگ زرد شعله‌های آفتاب برای بدنه از دیگر رنگ‌آمیزی‌هایی است که برای این مدل در دسترس قرار گرفته است.

زمان ورود به بازار نیسان فرانتیر ۲۰۱۵ و نیسان اکسترای ۲۰۱۵ اواخر سال ۲۰۱۴ در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا