دسته‌بندی نشده

قصه تصویری کوتاه موش شیک و پیک برای کودکان

داستان کودکانه تصویری موش شیک و پیک

روزی روزگاری در شهر لندن، یک موش خیلی شیک زندگی میکرد. به من خبر رسیده که اون همیشه برای خریدن کت و شلوارهای خیلی شیک به مغازه‌های پر زرق و بزق میرفت.

موش قصه‌‌ی ما همیشه یک کت و شلوار شیک و اتو کشیده میپوشید. کفش‌هاش همیشه واکس زده و برق بودن. یک پیرهن سفید و یک پاپیون صورتی داشت و هیچوقت دستمال جیبش را فراموش نمیکرد.

قصه بچگانه

موش قصه ما، دمش را واکس میزد و موهایش رو شانه میکردو سپس یک جفت چکمه‌ی براق میپوشید که کاملا با کت و شلوارش ست بود. سپس کلاهش را سرش میگذاشت و عصایش را برمیداشت و به سمت ایستگاه راه آهن میرفت. از آن جا یک بلیط برای ایستگاه شوالیه میگرفت تا آنجا شام بخورد!

داستان بچگانه

برای غذا به رستوران هارولدز میرفت و اونجا یک لیست از شیک‌ترین غذاها میخورد. غذاهایی مثل قارچ ترافل، صدف و ژامبون. غذاهایی که ما تو عمرمون حتی اسمشون رو نشنیدیم. ولی یادتون نره که اون یه موش شیک بود که یه کلاه پر زرق و برق روی سرش میگذاشت!!

قصه تصویری

با یک نگاه به او ممکن است فکر کنید که او از یک خانوادده‌ی سلطنتی است. اما این واقعیت ندارد. موش میخواست با این رفتارها یک حقیقت رو از بقیه پنهان کنه! موش ما اصلا اهل یک خانواده‌ اشرافی نبود. اون حتی دوست نداشت که حمام بکنه!! موش قصه‌ ما فقط تظاهر میکرد که خیلی شیک و پیکه چون دوست داشت که مردم فکر کنن اون از طبقه‌ اشرافه !

separator line

حتماً بخوانید:

داستان کودکانه کلاه گیس خوکی تصویری

داستان کودکانه کلاه گیس خوکی تصویری

مطمئنا همگی به دنبال پیدا کردن داستان کودکانه برای فرزندانتان هستید که هم حس خوبی به آنها منتقل کنید و هم خواب آرامی را به کودکانتان هدیه دهید. پس در…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا