دسته‌بندی نشده

قبل از سفر به سوئیس شهر زیبای زوریخ چه نکاتی را باید بدانیم؟

یکی از محبوب‌ترین تورهای خارجی برای گردشگران، سفر با تور زوریخ است. شهری با موقعیت جغرافیایی استراتژیک و مناظری چشم‌نواز و زیبا که خستگی یک سال پر‌کار را از تن شما و خانواده عزیزتان به در می‌کند. قدم زدن در زوریخ، قدم زدن در تاریخ است. بنابراین تور زوریخ می‌تواند یک انتخاب بی‌نظیر برای کسانی باشد که به تاریخ و فرهنگ اقوام و کشور‌های مختلف علاقمندند و مایلند تا با رزرو تور سوئیس 1401، از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهرهای مختلف این کشور بازدید کنند.

اگر هنوز هم برای رزرو تور مسافرتی رز آبی 1401 مردد هستید و تصمیمی برای انتخاب مقصد مورد‌نظرتان نگرفته‌اید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با معرفی شهر زوریخ و تور سوئیس 1401، اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم و بنابراین از بین تورهای مسافرتی رز آبی 1401، تور زوریخ را به صورت کاملا آگاهانه انتخاب کنید.

تاریخچه شهر زوریخ و معرفی جاذبه‌های گردشگری آن

درست 15 سال قبل از میلاد مسیح بود که رومیان به عنوان اولین مردمان در این شهر سکنی گزیدند. بنابراین همین یک جمله به شما خواهد گفت که قدمت این شهر به بلندای تاریخ میلادی و حتی بیشتر است. نامی که نخستین بار رومیان باستان برای این شهر انتخاب کردند، Turicum بود. یکی از قدیمی‌ترین بخش‌های شهر زوریخ، میدان لیندنهوف است که در گذشته جایگاه تپه‌ای مرتفع در این شهر بوده‌است و بعدا این میدان در این قسمت بنا می‌شود.

امروزه زوریخ، پهناورترین شهر سوئیس است که در تور سوئیس 1401 می توانید به بازدید از این شهر زیبا با مردمانی متمدن بپردازید. زوریخ، نقطه مرکزی عبور خطوط مهم ریل آهن (قطار) و خطوط هوایی منطقه ای است. همچنین، دفتر مرکزی غول های بانکی سوئیسی UBS و Credit Suisse نیز در این شهر بزرگ واقع شده است و بنابراین به لحاظ موقعیت سیاسی و اقتصادی نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. رفت و آمد در زوریخ به لطف زوریخ هاوپتبانهوف، ایستگاه قطار مرکزی تاریخی و سیستم جامع تراموا آسان است.

سفری رویایی با تور زوریخ

موقعیت عالی گردشگری این شهر، به دلیل قرار گرفتن در محل خروجی دریاچه زوریخ و تلاقی رودخانه‌های لیمت و سیهل است که برای سال‌های متمادی، توجه گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. با بازدید از تالار شهر زوریخ یا Rathaus، می‌توانید ساختمان اولیه دولت را ببینید. پل عابر پیاده‌روی لیمات که در میدان اصلی شهر واقع شده، بیانگر سبک و نوع زندگی مردمان حاضر در عصر قرون وسطا است.. پیاده‌روی از آنجا به زوریخ قدیمی، که Altstadt نیز نامیده می‌شود، آسان است، جایی که می‌توانید به یکی از شیک‌ترین تفرجگاه‌های اروپا در خیابان Bahnhofstrasse بروید. یا می توانید به Niederdorf، مراکز خرید و رستوران‌های لوکس با غذاهایی خوشمزه سر بزنید.

زوریخ فرهنگ و تاریخ قاره‌ای تاریخی را در هر گوشه‌ای از خود نشان می‌دهد. سفر با تور زوریخ، یعنی هر کس چیزی را در مورد این شهر پیدا می کند که دوست دارد. برای دیدن بهترین مناظر و بازدید از مکان‌های جذاب و دیدنی این شهر، می‌توانید تور زوریخ را رزرو کنید تا از حضور یک تورلیدر فارسی زبان دائمی در کل تایم سفر خود، بهره‌مند شوید و تمامی توضیحات مربوط به بناها و مکان‌های تاریخی شهر را دریافت کنید.

تور زوریخ

سفر با تور سوئیس 1401، سفر به دل فرهنگ، ادب و تمدن

اگر علاوه بر بازدید شهر زوریخ، به بازدید از سایر شهر‌های کشور سوئیس نیز علاقمندید، می‌توانید سفر با تور سوئیس 1401 را برگزینید. تور زوریخ در دسته تورهای تکی آژانس مسافرتی رز آبی قرار می گیرد. اما دسته ای دیگر از تورها که با عنان تورهای ترکیبی شناخته می شود، امکان بازدید مقاصد مختلف و شهرهای متنوعی را برای گردشگران عزیز فراهم می کند که البته مدت زمان بیشتری هم دارد. تور سوئیس 1401، شامل 14 نوع تور ترکیبی است که گردشگران عزیز با انتخاب هر یک از این تورها، مقاصد مختلفی را در مدت زمان معلوم و مشخصی بازدید می کنند.

تایم برگزاری تور مسافرتی رز آبی 1401 برای کشور زیبای سوئیس متنوع است و از 6 روز تا 14 روز را در بر‌می‌گیرد. کسانی که قصد سفر با تور سوئیس 1401 و یا تور زوریخ را دارند، به خوبی از این مطلب آگاه هستند که رزرو تور حداقل از یک الی 2 ماه و حداکثر از 5 ماه قبل باید انجام شود. چرا که مسافرت‌های خارجی به دو مدرک خیلی مهم یعنی پاسپورت و ویزا نیاز دارد، که اخذ آن‌ها مدت زمان زیادی را می طلبد. بنابراین قبل از سفر به سوئیس شهر زیبای زوریخ، به این نکته توجه کنید که پاسپورت شما نباید از درجه اعتبار ساقط شده باشد. همچنین حداقل سه ماه پس از تایم برگشت شما نیز، پاسپورت باید دارای اعتبار باشد.

انواع تورهای مسافرتی رز آبی 1401

تور مسافرتی رز آبی 1401، سفر به کشور‌ها و مقاصد مختلفی را در بر‌می‌گیرد. لذت سفر به ناشناخته‌ترین نقاط دنیا را با آژانس رز آبی تجربه کنید.

تور مسافرتی رز آبی 1401 برای کشور‌های اروپایی

کشور‌های اروپایی همچون سوئیس، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، مجارستان، یونان، هلند، بلژیک، انگلیس، اتریش و پرتغال. تور‌های برنامه‌ریزی شده در این بخش، هم به صورت تکی (یعنی تک مقصدی) و هم به صورت ترکیبی (یعنی چند مقصدی) ارائه می‌شود. قیمت‌ انواع تور مسافرتی رز آبی 1401 در وبسایت رز آبی به همراه امکاناتی که ارائه می‌شود درج شده است. بنابراین کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت رز آبی مراجعه فرمایید. تور سوئیس 1401 و تور زوریخ نیز در این دسته‌بندی قرار دارد.

تور مسافرتی رز آبی 1401 برای کشور‌های آسیایی

کشور‌های آسیایی همچون هند، چین، ویتنام، ژاپن، مالدیو و دبی که جزو غنی‌ترین مقاصد گردشگری در شرق جهان هستند و سالانه توریست‌های بیشماری از سرتاسر دنیا به این کشورها سفر می کنند. اطلاعات تکمیلی در مورد این تور‌ها در وبسایت رز آبی درج شده است.

تور مسافرتی رز آبی 1401 برای کشور‌های قاره آمریکا

کشور‌های آمریکایی همچون کوبا، برزیل و کانادا که آب‌وهوایی عالی و زیباترین پوشش‌های جنگلی را در سراسر دنیا دارند. اگر مایل به سفر به کشور‌های موجود در قاره آمریکا هستید، همین حالا به وبسایت رز آبی مراجعه کرده و جدول زمانبندی هر یک را مشاهده فرمایید.

تور مسافرتی رز آبی 1401 برای کشور‌های قاره آفریقا

سفر به آفریقای جنوبی و کنیا از محبوب‌ترین و پر‌طرفدار‌ترین تور‌های ما در آژانس گردشگری رز آبی است. اگر مایلید کم‌هزینه تر سفر کنید، آفریقای جنوبی و کشور‌های آسیایی گزینه‌های عالی برای شما هستند. با سفر به آفریقای جنوبی و بازدید از زیباترین جنگل‌های استوایی و جاذبه‌های طبیعی ایجاد شده در نزدیک این موقعیت جغرافیایی خاص، یکی از زیباترین خاطرات عمرتان را رقم بزنید.

تور مسافرتی رز آبی 1401 استرالیا

سفر به استرالیای دوست داشتنی و کاوش عمیق عجیب‌ترین و ناشناخته‌ترین مکان‌های دنیا را در تابستان و پاییز امسال از دست ندهید. برای مشاهده جدول زمانبندی دقیق تور‌ها، به صفحه تور استرالیا مراجعه فرمایید.

تور سوئیس ۱۴۰۱

امکانات تور مسافرتی رز آبی 1401

امکانات ارائه شده توسط آژانس مسافرتی رز آبی در تورهای 1401 به شرح زیر می‌باشد:

  • اقامت در هتل‌های 4 ستاره و 5 ستاره با وعده صبحانه
  • ترانسفر از فرودگاه به هتل
  • ترانسفر برای گشت‌زنی در شهر
  • همراهی تورلیدر فارسی زبان در کل تایم تور
  • زمانبندی تایم برای بازدید‌ها، رفتن به مراکز خرید و صرف ناهار و شام
  • بیمه مسافرتی
  • انجام کارهای مربوط به پاسپورت و ویزا

برای کسب اطلاعات دقیق به سایت رز آبی مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا