دسته‌بندی نشده

سواحل و رستوران‌های ساحلی اسپانیا در تور ستاره ونک

خط ساحلی دیدنی اسپانیا رویای هر مسافر اروپایی است. وسعت این خط ساحلی از شمال به جنوب کشور می‌رسد و به سواحل مختلفی تقسیم می‌شود که به‌عنوان Costas اسپانیایی شناخته می‌شوند. به طور طبیعی، اگر به فکر خرید تور اسپانیا و رفتن به کوستاس اسپانیایی در تعطیلات هستید، باید با برنامه و یک انتخاب مطمئن سفر خود را آغاز کنید. نگران نباشید در این راه ستاره ونک که یک آژانس هواپیمایی است با کادری مجرب و با صبر و حوصله شما را در رزرو و خرید انواع تورها مثل تور فرانسه و تور اسپانیا راهنمایی خواهد کرد.

علاوه بر سواحل بی‌نظیر اسپانیا چشیدن طعم غذاهای مختلف یکی از بهترین دلایل برای سفر به این کشور است و گزینه‌های زیادی از جمله رستوران‌ها، فست‌فودها، کافه‌تریاها و تاپاس بارهای عالی وجود دارد. در ادامه با آژانس هواپیمایی ستاره ونک (setarehvanak.com)همراه شوید تا با سواحل و رستوران‌های ساحلی که در تور اسپانیا می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید بیشتر آشنا شوید

در زمان سفر با تور اسپانیا چه نکاتی را هنگام غذا خوردن در نظر بگیریم

  • معمولاً مردم محلی با بهترین رستوران‌ها آشناتر هستند؛ بنابراین شما می‌توانید با قیمت مناسب بهترین غذا را جایی بخورید که مردم محلی می‌خورند.
  • قبل از نشستن، قیمت کل منو شامل موارد اضافی را بررسی کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که مالیات بر ارزش‌افزوده و هرگونه مالیات خدمات در قیمت لحاظ شده است.
  • عاقلانه محل نشستن را انتخاب کنید، معمولاً صندلی تراس و با ویو خاص می‌تواند گران‌تر باشد.
  • برای صرفه‌جویی در زمان، قبل از نشستن بدانید که اولین نوشیدنی شما چه چیزی است.
  • بررسی کنید کدام مکان‌ها نوشیدنی رایگان همراه با غذای شما ارائه می‌دهند.
  • وقتی نوشیدنی سفارش می‌دهید، برخی از بارها یک تاپاس هم رایگان می‌دهند.
  • در یک گروه غذا بخورید و از تنوع بیشتری از غذا برای به اشتراک گذاشتن لذت ببرید.

سواحل و رستوران‌های ساحلی اسپانیا در تور ستاره ونک

تاپاس بار چیست؟

تاپاس یا پیش‌غذا که در شمال اسپانیا اغلب پینچو یا پینتکسوس نامیده می‌شود، غذاهای کوچکی از انواع غذاها است که به طور سنتی با یک نوشیدنی رایگان سرو می‌شود، تاپاس اصلی‌ترین غذای بیرون در اسپانیا است. تاپاس ممکن است سرد باشد مثل زیتون، پنیر یا به‌صورت گرم سرو شوند.

سواحل و رستوران‌های ساحلی اسپانیا در تور ستاره ونک

بهترین رستوران‌های ساحلی در تور اسپانیا

همان‌طور که می‌دانید تابستان زمان استفاده از تراس‌ها، پشت‌بام‌ها و رستوران‌های ساحلی است. اسپانیا هم کشوری است با سواحل زیبا و فراوان که از این قاعده مستثنا نیست. در ادامه به برخی از رستوران‌های ساحلی اشاره‌ای خواهیم تا بتوانید در سفر با تور اسپانیا از آن‌ها دیدن کنید و طعم غذاهای اصیل و خاص آن منطقه را بچشید.

کرانک (آلتیا، آلیکانته)

شهر آلیکانته در اسپانیا و یا آلیکانت یک شهر توریستی بسیار دیدنی است که در بخش خودمختار والنسیا در اسپانیا واقع شده و به‌عنوان مرکز استان آلیکانته شناخته می‌شود. آلیکانته به طور مرکزی در سواحل مدیترانه اسپانیا واقع شده است. در واقع این شهر قرن‌ها است که یک بندر مهم به شمار می‌آید.

آب‌وهوای شهر آلیکانته در اسپانیا به‌گونه‌ای است که در بیشتر فصول سال مسافران می‌توانند از سواحل مختلف آن، لذت ببرند. رفتن به رستوران‌هایی که با انواع غذاهای دریایی و غذاهای برنجی محلی از شما پذیرایی می‌کنند را از دست ندهید و حتماً غذاهای محلی‌شان را امتحان کنید.

ساحل بوراکای (گاروچا، آلمریا)

آلمریا شهری ساحلی که در جنوب شرقی اسپانیا واقع شده است. اگر به دنبال یک تعطیلات عالی در سواحل زیبا با آب‌وهوای معتدل و طبیعت شگفت‌انگیز می‌گردید این شهر ساحلی انتخاب مناسبی برای شما است. همچنین علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی می‌توانند از سرگرمی‌های این ساحل لذت ببرند. هرگز نگران کودکان خود نباشید؛ زیرا که در سواحل آلمریا وسایل تفریحی برای کودکان شما نیز هم در نظر گرفته شده است.

علاوه بر امکانات خوب ورزشی و تفریحی درست در این ساحل رستوران‌های خوب ساحلی هم وجود دارد، شما می‌توانید غذاهای خوشمزه محلی مثل میگو و برنج را که به‌صورت محلی با ادویه‌های خاص طبخ می‌کنند را بچشید. همچنین یک مکان خوب که می‌توانید تاپاس بخورید و روز خوبی را با دوستان خود سپری کنید.

ساحل گوآدامیا (Guadamía)، آستوریاس (Asturias)

ساحل گوآدامیا یکی از سواحل کوچک درعین‌حال منحصربه‌فرد در اسپانیا محسوب می‌شود. این ساحل زیبا درست روبه‌روی کوه پارک پیکو دی اروپا قرار گرفته است. مثل سایر سواحل اسپانیا که رستوران‌های ساحلی زیادی در سواحل آن بنا شده در این جا هم در کنار مناظر خوب، انواع نوشیدنی و غذاهای خوشمزه و میان وعده‌های متنوع وجود دارد. آرامش و فضایی در این ساحل حاکم است باعث می‌شود شما یادتان برود حتی نگاهی به ساعت داشته باشید و به کل زمان را فراموش خواهید کرد.

ساحل بوریزو (Borizo)، آستوریاس (Asturias)

کسانی که به دنبال آرامش و فرار از هیاهو هستند پناه بردن به ساحل بوریزو انتخاب مناسبی برای آن‌ها به شمار می‌رود. این ساحل با وجود کوچک بودن نسبت به سایر سواحل اسپانیا اما شکوه و زیبایی خاصی دارد. این ساحل به یک روستا و مهمان‌پذیر ییلاقی نزدیک است.

KAUAI GAVÁ SEA (گاوا، بارسلونا)

به‌جرئت می‌توان گفت که بارسلونا یکی از زیباترین شهرهای ساحلی است که با داشتن فضای مفرح اغلب توریست‌ها و گردشگرانی که به دنبال تور اسپانیا هستند را به خود جذب می‌کند. تا جایی که لقب بهترین ساحل شهری دنیا به بارسلونا تعلق‌گرفته است. در نزدیکی بارسلونا رستوران ساحلی وجود دارد که منوی غذاهای مدیترانه‌ای و اسپانیایی آن بسیار محبوب است. سرآشپز در این بار غذاهای دریایی خوشمزه انواع غذاهای دریایی را طبخ می‌کند. باتوجه‌به نظرات منتقدان، پیشخدمت‌ها در اینجا جلاتو کاملاً پخته شده را سرو می‌کنند. این مکان به‌خاطر موهیتوهای خوب، ورموت یا آبجو معروف است. تونیک عالی یا لیموناد خوشمزه بهترین نوشیدنی‌های Kauai Gavà Mar هستند.

موقعیت عالی این مکان دسترسی به آن را حتی در ساعات شلوغی آسان می‌کند. خدمات حرفه‌ای نقطه قوتی است که نقش بسزایی در موفقیت این رستوران ساحلی دارد. بر اساس نظرات مهمانان، قیمت‌ها هم در اینجا منصفانه است. در این رستوران مردم می‌توانند از محیط آرام و دکور زیبا لذت ببرند.

L’ESTUPENDU (بادالونا، بارسلونا)

بادالونا شهری در شمال شرقی بارسلون در کاتالونیا، اسپانیا است. این شهر در ساحل چپ رودخانه بسوس و در دریای مدیترانه قرار دارد. L’ESTUPENDU یکی از معروف ترین رستوران های این شهر است. اگر با تور اسپانیا به بارسلونا سفر کردید از این رستوران دیدن کنید. غذاهای مدیترانه ای و اسپانیایی در اینجا مورد پسند بازدیدکنندگان است. بسیاری از مردم از L’Estupendu دیدن می کنند تا کروکتا de jamon ، اختاپوس و تاپاس به خوبی پخته شده را بچشند .

کاستارد پخته شده خوشمزه، ژلاتو و چیزکیک در این رستوران طرف‌داران زیادی دارد. این رستوران منظره بسیار خوبی دارد. خدمات و سرویس‌دهی آن قابل‌قبول است. از دیدگاه مهمانان، قیمت‌ها مقرون‌به‌صرفه است. شما مطمئناً محیط دوست‌داشتنی و دکور زیبای این رستوران را دوست خواهید داشت.

رستوران ساحلی ایبیزا

اگر قصد سفر به سواحل و جزایر اروپا را دارید جزیره رویایی ایبیزا در اسپانیا را هم در نظر داشته باشید. این جزیره با سواحل منحصربه‌فرد و طبیعت بکر، به یکی از معروف‌ترین اقامتگاه‌ها برای تعطیلات و گذراندن اوقات فراغت تبدیل شده است. ایبیزا به همراه جزیره مجاور خود (فورمنترا)، جزایر کاج یا پیتیوس را تشکیل داده است. مسافران در این شهر پرجنب‌وجوش می‌توانند از ساحل‌های ماسه‌ای زیبا، ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز و شب‌های بی‌نظیر آن لذت ببرند و خاطره‌ای به‌یادماندنی از تور اسپانیا برای خود به یادگار بگذارید.

در کنار تمام لذت‌هایی که از این سفر رویایی خواهید داشت می‌توانید در رستوران‌های ساحلی با تماشای غروب‌ عالی، کاوا سانگریا، موهیتو، میان وعده‌ متنوع، کیک هویج فوق‌العاده خوشمزه خود را مهمان کنید.

KIOSK CALA SAONA (فورمنترا)

Cala Saona که در ساحل غربی Formentera قرار دارد، یکی از زیباترین خلیج‌های جزیره محسوب می‌شود. آب‌های فیروزه‌ای و خاک مایل به قرمز، این منطقه همه کسانی با استفاده از تور اسپانیا از آن دیدن می‌کنند به خود جلب کرده است و در بین گردشگران و مردم محلی موردعلاقه است. این تنها ساحل شنی در کل بخش جنوب غربی جزیره است که یکی از نمادین‌ترین تصاویر Formentera را ایجاد می‌کند. بدون شک سفر به این ساحل یکی از کارهای واجب در فورمنترا است.

تمام ساحل پر از صخره است، به جز Cala Saona که در خلیج کوچکی بین Punta Rasa در جنوب و Caló d’en Trull در شمال پنهان شده است. طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها برای لذت بردن مانند پارو سواری، کایاک سواری و غواصی وجود دارد. در واقع، یکی از بهترین گشت‌وگذارهای پارویی که می‌توانید انجام دهید، رفتن به صخره‌های پونتا راسا است که در آن غارهای شگفت‌انگیز زیر آب وجود دارد که ارزش بازدید دارند.

یک کیوسک چوبی غیررسمی به عنوان رستوران ساحلی در این مکان وجود دارد که در آن با انواع ساندویچ‌های خوشمزه تورتیلا و نوشیدنی از گردشگران پذیرایی می‌کنند. همچنین شما می‌توانید از تماشای غروب خورشید به همراه یک کوکتل و چند تاپاس ساده در این بار ساحلی لذت ببرید.

جمع‌بندی

یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری در تور اسپانیا بازدید از سواحل و رستوران‌های ساحلی اسپانیا است. در این رستوران‌ها شما می‌توانید انواع غذاهای دریایی و سنتی را سفارش داده و میل کنید. معمولاً در سواحل نوشیدنی‌هایی توسط دست‌فروش‌ها به فروش می‌رسد در زمان بازدید از سواحل حتماً از این نوشیدنی‌ها میل کنید. از شب‌های پرجنب‌وجوش و زیبای این سواحل نباید غافل شوید چرا که اگر کسی به این سواحل سفر کند حتماً بار دیگر برای رفتن به آنجا برنامه‌ریزی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا