دسته‌بندی نشده

قانون جذب چیست؟

در مورد قانون جذب بیشتر بدانید

قانون جذب به سادگی می گوید، شما می توانید روی هرچیزی که تمرکز می کنید آن را به زندگی خود جذب کنید. صرف نظر این که چند سالتان است،
چه تابعیتی دارید و یا اعتقادات مذهبی شما چیست ، اما باید به شما بگوییم که شما مستعد اداره جهان توسط قانون خود می باشید. قانون جذب با استفاده از قدرت ذهن، هر چیزی که در فکر ما می گذرد را جامه عمل می پوشاند. به عبارت ساده تر، هر فکری روزی به واقعیت در می آید. اگر همیشه افکار منفی در سر داشته باشید، به جایگاهی پایین تر از آن چه که اکنون هستید، می رسید و هر روزه احساس منفی بیشتری را جذب می کنید. اگر روی افکار مثبت متمرکز شوید، و اهدافی را برای خود تعیین کنید ، حتما راهی برای رسیدن به آن نیز سر راهتان قرار می گیرد.

به همین دلیل جهان سرشار از زیبایی های نامحدود و بی انتهاست. قانون جذب می گوید هرچیزی که در ذهنتان متصور شوید و خواهان دست یابی به آن هستید، اگر در جهت رسیدن به آن تلاش کنید، راحت آن را به دست خواهید آورد.

تعریف قانون جذب:

قانون جذب یکی از بزرگ ترین راز های زندگی است. تعداد کمی از مردم از تاثیرات بزرگ این قانون در زندگیشان آگاه هستند . چه آگاهانه رفتار کنیم و یا نا آگاهانه، هر لحظه از زندگی، افکار ما مثل یک آهن ربا عمل می کنند و فکر و احساس ما را به سمت کائنات فرستاده و چیزی بیشتر و مشابه آن فکر را به سمت ما و زندگی ما جذب می کنند.

نوشته های مشابه

متاسفانه خیلی از ما هنوز با این قانون بیگانه هستیم و همیشه سعی داریم آسان ترین راه را انتخاب کنیم و هیچ نظارت و کنترلی هم بر روی افکارمان نداریم. با این کار فکر های غلط را به سمت کائنات فرستاده و هر روز بیشتر از آن چه که مورد خواست ما نیست و از آن ها واهمه داشتیم را به سمت خود جذب می کنیم.

کاربرد قانون جذب:

قانون جذب آن قدر در زندگی شما پر کاربرد و تاثیر گزار است که اگر روزی با آن آشنا شدید باید آن روز را جشن بگیرید. قدرت جذب به راحتی توسط انسان فرا گرفته می شود. علاوه بر آن می توانید در مورد این که چگونه تاثیرات مثبتی از آن در زندگیتان ببینید نیز یاد بگیرید و هر روزه آگاهی خود را افزایش دهید.

سفری به تاریخ قانون جذب:

قبل از این که سفر خود را به دنیای افسانه ها و دنیای جذب آغاز کنید، حتما باید بدانید که این قانون در زندگی روزمره شما لحظه به لحظه کاربرد دارد و اگر از راه درستی از آن استفاده شود، بسیار تاثیر گزار خواهد بود. تمرین ها و باور هایی که در قانون جذب وجود دارد ، می تواند از تاریخ و سرگذشت افراد سرچشمه بگیرد.

صدها سال قبل ،قانون جذب برای اولین بار توسط فردی بودایی و جاودان مطرح شد. او باور داشت که هرچه که اکنون در زندگی هستید و هر آن چه که دارید، همان چیزی است که در افکار شما می گذشته. این باور ماهیت اصلی قانون جذب می باشد.

آیا قانون جذب حقیقت دارد؟

همان طور که قبلا هم گفته شده بود، قانون جذب و تاثیرات آن در طول تاریخ به طور مکرر اتفاق افتاده است و افراد زیادی شاهد آن بودند و آن را به نوعی در زندگی خود تجربه کرده اند. و بیشتر زنان و مردان تاثیر گزار و مشهور در دنیا به نوعی استفاده از قانون جذب در زندگیشان مشهود است . به این ترتیب قانون جذب به عنوان یکی از پر قدرت ترین قوانین عالم شناخته شد. خیلی از شعرای عاشق ، هنرمندان، دانشمندان و متفکران مثل شکسپیر، بلِیک، اِمِرسون، نیوتن و بتهوون در حال بیان و انتقال این قانون مهم و پر کاربرد بوده اند.

طرفداران قانون جذب:

اکنون قانون جذب، حامیان و طرفداران مدرنی دارد. افرادی مثل جیم کری، اوپرا وینفری، و دنزل واشینگتون

از طرفی بالغ بر 5.8 میلیون نفر طرفدار و دنبال کننده در فیس بوک برای قانون جذب وجود دارد که داستان هایشان و رسیدن به آرزوهایشان را توسط قانون جذب با بازدید کننده ها به اشتراک گذاشته اند.

بزرگ ترین چالش قبول این واقعیت این است که چیزی که در قانون جذب به سمت خود جذب می کنید ، نتیجه تک تک تصمیم هایی است که خودتان در زندگی اتخاذ کرده اید ، خوب یا بد، در هر صورت توسط خود شما جذب شده و در نهایت به مرحله تولید در آمده است.

قانون جذب

نکته ای در مورد قانون جذب وجود دارد: هر لحظه از زندگی باید امید و اشتیاق کافی در رسیدن به اهداف و آمال و آرزوهای خود را حفظ کنید. و از ترس و نگرانی و افکار منفی دوری کنید.

با انتشار این مفاهیم به فرهنگ غرب ، غربی ها برای این تفکر نام کارما را انتخاب کردند. و به باوری تبدیل شد که توسط جوامع بزرگ پذیرفته شده بود.

سال های زیادی ، قانون کارما توسط بسیاری از افراد تمرین شد. آن ها اثبات کردند که این قانون در مورد همه چیز و همه کس صدق می کند و در همه ی ما و سراسر زندگیمان اثرات آن کاملا قابل درک می باشد.
قوانین اصلی قانون جذب در بین تمامی تمدن ها و تمامی مذهب ها یافت می شود.

چگونه از قانون جذب استفاده کنیم؟

زمانی که متوجه مسائل عجیب و حیرت انگیز زندگی شدیم ، کار و رفتار ما شبیه یک هنرمند می شود. در واقع ما تصاویری از زندگی خود ساخته و انتخاب هایی که می کنیم همه و همه زندگی ما را شکل می دهند.

اگر تصویر زندگی خود را دوست نداشتید چه کنید؟

زندگی مثل یک پرده نقاشی خالی می باشد. این شما هستید که تصویر نهایی را می سازید.

قانون جذب بسیار ساده است. تمام قوانین طبعیت علمی هستند که قانون جذب نیز از آن ها مستثنی نیست. چیزی که به دنبالش هستید تا در زندگی به دست آورید ، شاید به دست آوردنش خیلی راحت تر از آن باشد که فکر می کنید.

ماهیت علمی قانون جذب:علم یا افسانه

فیزیک دانان در طول سال های اخیر روی فیزیک کوانتوم کار کرده اند و دید روشن تر و وسیعی از این قانون برای ما به وجود اورده اند. به وسیله تحقیقات و کشفیات فیزیک دانان می توان تاثیراتی که این قانون قدرت مند روی ذهن انسان و جهان اطراف را دارد را به درستی درک کنیم. هر چه قدر که دانشمندان اطلاعات وسیع تری از این قانون در اختیار ما قرار دهند ، می توانیم نقش این قانون را در زندگی خود بیشتر احساس و تجربه کنیم و به طور خود آگاه زندگی خود را شکل دهیم.

هر چه قدر اطلاعات خود را در مورد این قانون افزایش دهید، متوجه می شوید تمام زندگی شما در کنترل شماست و هیچ کس بهتر از خود شما نمی داند و نمی تواند به آرزوهایتان جامه عمل بپوشاند.

قانون جذب 2

بیایید از این به بعد بابت جهان و زندگی که همه جوانبش در دستان خود ماست، شکر گزار و شاد باشیم. هر چه قدر زمان بیشاری صرف یاد گیری و استفاده از این قانون مهم در زندگی خود کنید ، بیش تر و بیش تر از آن چه که تصورش را بکنید در زندگی پاداش می گیرید. باید گفت که هیچ محدودیتی در این قانون وجود نداشته و نخواهد داشت. ذهن خود را به فراوانی های جهان باز کنید و آن ها را مال خود کنید.

در این رابطه بیشتر بخوانید:

خصوصیات روانشناسی چشم رنگیها

درباره روانشناسی عشق و محبت چه می دانید ؟

9 ترفند روانشناسی برای جذب دیگران به خود در اولین ملاقات

شخصیت شناسی از روی گروه خونی A -B -O- AB

divider

ترجمه و تولید مجله دلگرم

مهتاب جهاندار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا