دسته‌بندی نشده

فواید بی نظیر محلول شستشوی چشم آکوایس

موارد مصرف محلول شستشوی چشم آکوایس

محلول شستشوی چشم آکوایس برای رفع خستگی چشم و پاک کننده چشم و محافظت از چشم در برابر آسیب های محیطی روزانه مورد استفاده قرار می گیرد.

عوامل آسیب رسان مانند نور خورشید ، آلودگی هوا و … باعث تولید ترکیبات زیان آوری به نام رادیکال های آزاد شده و به سلامت سلول های سیستم بینایی آسیب می رسانند . مولتی ویتامین Visionace حاوی مقادیر قابل توجهی از جمله ویتامین ها و آنتی اکسیدان های طبیعی مانند ویتامین E و C و سلنیوم و کاروتنوئید ها (رنگدانه های گیاهی مانند لوتئیین و زاگزانتین) است که از سیستم بینایی محافظت می کند .

فصل پاییز رسیده است و بادهای زیادی وزیده می شود. بادهای پاییزی پتانسیل آن را دارند که آلودگی های مختلفی را وارد چشم شما کند. این آلودگی ها باعث می شود که دید مختل شده و همچنین در صورت رسیدگی نکردن باعث اسیب دیدگی های مختلف برای چشمان می شود پیش از هر کاری ابتدا دستان خود را به دقت و چندین بار با صابون و اب گرم بشویید. دست یکی از مواردی است که باعث آلوده شدن چشم می شود پس هنگام تمیز کردن چشم باید دستان تمیزی هم داشته باشید.

از قدیم شستشوی چشم با چای رایج بوده که ایرادی برای چشم ندارد مشروط بر آنکه چای داغ نباشد. در حالت عادی آب جوشیده ولرم برای شست و شوی چشم مناسب است. استفاده از هر وسیله برای در آوردن جسم خارجی مانند موچین، ناخن انگشت، گوش پاک کن یا دستمال کاغذی خطرناک بوده و باید از آن ها پرهیز کنید.

استفاده از قطره های اشک مصنوعی اولین قدم در خارج کردن جسم خارجی است. یک قطره را به دقت در محل آسیب دیده بریزید تا هم جرم خارج شده و هم سطح چشمان کمی ترمیم یابد. البته باید محل دقیق آلودگی را بدانید. چشم عضوی است که نمی توان از کنار مشکلات آن به راحتی عبور کرد و باید هر چه سریع تر ان ها را به روش های درست درمان نمود. مشکلات مختلفی که برای چشم به وجود می آورد از یک کثیفی ساده تا نابینایی ادامه دارد.

حتما برای شما هم این اتفاق رخ داده است که زباله یا چیز خاصی وارد چشمتان شود. این جسم خارجی معمولا باعث الوده شدن و حتی در مواقعی اذیت کردن چشم می شود. استفاده از محلول پاک کننده چشم آکوایس باعث ایجاد حس تازگی و رفع خستگی چشم ها می شود. همچنین استفاده از این محلول تسکین دهنده و برطرف کننده قرمزی چشم است که ممکن است بر اثر خشکی یا استفاده از لنز و یا آلرژی رخ بدهد.

محلول

ویژگی های محلول شستشوی چشم آکوایس

  • تازگی و رفع خستگی چشم
  • تسکین دهنده و رفع قرمزی چشم که ممکن است بر اثر خشکی محیطی ، استفاده از لنز ، آلرژی یا کلر موجود در استخر ایجاد گردد .
  • درمان مقدماتی آسیب های چشمی ملایم

نحوه استفاده محلول شستشوی چشم آکوایس

قبل از مصرف دست ها را بشویید ، پیمانه را با محلول پر کنید ، سپس سر را به آهستگی به سمت جلو خم کنید تا چشم مقابل پیمانه قرار گیرد و فشار ملایمی وارد کنید ، بعد سر را به عقب برگردانید تا محلول کل چشم را فرا گیرد .

هر ۵ ثانیه یک بار پلک بزنید تا شست و شوی چشم کامل شود . بعد از سی ثانیه فرآیند تکرار شود تا کل پیمانه مصرف شود ، سرانجام پلک و مژه ها را با پارچه کتان خشک کنید. این کار را برای چشم دوم هم تکرار کنید ، پیمانه را بشویید و بگذارید تا خنک شود .

محلول شستشوی چشم آکوایس

توصیه و هشدار در رابطه با محلول شستشوی چشم آکوایس

  • قبل از مصرف ، از سالم بودن درب محصول ، اطمینان حاصل کنید .
  • پس از پایان کار ، قوطی را محکم ببندید و از تماس قطره چکان با هر سطحی اجتناب کنید .
  • در دمای اتاق نگهداری شود و برای مدت طولانی از تماس با نور خورشید اجتناب کنید .
  • در صورت مشکلات مداوم یا سوزش مصرف را قطع کرده و با متخصص مشورت کنید
  • در صورت حساسیت به هرکدام از مواد جانبی فراورده ، از مصرف خودداری کنید .
  • اگر از لنز استفاده می کنید ، قبل از مصرف لنزها را خارج کنید .
  • اگر داروی چشمی دیگری استفاده می کنید ، قبل از مصرف محصول دیگر ، اجازه دهید ۲۰ دقیقه زمان بگذرد .
  • هرگونه آرایشی را از سطوح تحت درمان پاک کنید .

شرایط نگهداری محلول شستشوی چشم آکوایس

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

بیشتر بخوانید:

قطره چشمی Hye : موارد مصرف و فواید قطره استریل چشمی های

موارد مصرف و فواید ژل چشمی افتاژل ( Oftagel )

آشنایی با منافع درمانی قطره چشم هایپروملوز

separator line

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا