دسته‌بندی نشده

فاطمه عسگری: از آشنایی با حسام نواب صفوی تا سرطان و فوت

فاطمه عسگری متولد سال 1363 در تهران است. او سودای بازیگری و شهرت داشت.

فاطمه عسگری شاکی حسام نواب صفوی

آشنایی با حسام نواب صفوی

فاطمه عسگری وقتی 23 ساله بود با حسام نواب صفوی در کلاس های بازیگری آشنا می شود .


وعده ازدواج

فاطمه عسگری در مصاحبه اش: «۷ تیر سال ۸۶ من با این آقا که یکی از بازیگرهای معروف سینماست، آشنا شدم. در سینما او را دیدم و همان جا شماره من را گرفت… رابطه خوبی هم داشتیم، حسابی عاشق او شده بودم، اما …».

این دختر در ویدئویی که «شاهین صمدپور» در اینستاگرام شخصی‌اش منتشر کرده است، می‌گوید: «بعد از چندین سال آشنایی، یک روز این بازیگر معروف به من گفت که اول برویم محضر و خانه‌ات را به نام من بزن و بعدش می‌رویم دفتر عقد و ازدواج. قرار بود با هم ازدواج کنیم….

بر اساس گفته های او و خانواده اش در آن زمان حسام نواب صفوی با چرب زبانی و از راه دوستی ویلای خانم جوان را از دست او در میاورد . کنار ویلا دارایی های دیگر فاطمه عسگری ، گوشی موبایل و مبالغ هنگفتی نیز بر اساس ادعای خانواه عسگری توسط بازیگر معروف چپاول شده است.

حتماً بخوانید:

بیماری فاطمه عسگری

پس از اینکه فاطمه با بازیگر معروف به جایی نمی رسد دچار بیماری سرطان می شود .

برادر فاطمه عسگری در مصاحبه ای گفته بود: «هر روز که می‌گذرد حال فاطمه بدتر می‌شود. این همه سال انتظار چنین لحظه‌ای را می‌کشیدیم. ناحق ویلای ما را در ایزدشهر به نامش کرد. خواهرم را فریب داده بود؛ وعده وعید ازدواج، اما همه‌اش پوچ بود. از آنجا که من کارت پایان خدمت نداشتم ۶ دانگ ویلایمان به نام تنها خواهرمان خورده بود.

رد اضطراب و استرس در وجود فاطمه او را به تومور تبدیل کرد؛ تومور روی مغز فاطمه بدخیم شد و شد میهمان همیشگی‌اش.

فاطمه عسگری بر اساس اعلام خانواده و شاهین صمدپور حتی توان سخن گفتن را هم از دست میدهد.

فاطمه دیگر حتی توان تکلم هم ندارد. کل بدنش از کار افتاده است، حالش وخیم و خانواده‌اش منتظر یک معجزه هستند.

فاطمه عسگری شاکی حسام نواب صفوی کیست ؟

شکایت از حسام نواب صفوی

براساس اعلام کمال رئوف دادستان انتظامی مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه ، حسام نواب صفوی در دادسرای کارکنان دولت پرونده کیفری داشته و در آن پرونده محکوم شده است.

رئوف در این باره می گوید: طبق قانون اگر وکیلی از لحاظ کیفری مرتکب جرمی شود باید با او برخورد کرد. منصب وکالت بسیار حساس است و اگر کوچکترین محکومیتی برای یک وکیل در دادسرای کیفری وجود داشته باشد از لحاظ قانونی فرد باید تعلیق شود.

دادستان انتظامی مرکز وکلا در پاسخ به این سوال که تعلیق پروانه وکالت نواب صفوی تا چه زمانی ادامه دارد می گوید: ما وظیفه داریم به این پروند رسیدگی کنیم. این پرونده ظرف مدت شش ماه تعیین و تکلیف خواهد شد. نواب صفوی محکوم شده و شاکی خصوصی داشته است و از آنجایی که شاکی این فرد در دادسرای مرکز وکلا شکایت کرده ما موظف به رسیدگی به پرونده و تعلیق نواب صفوی هستیم.

پس از مدتی خبر رسید که پروانه وکالت آقای بازیگر تعلیق شده است اما ‎حسام نواب صفوی به حواشی اخیر در فضای مجازی واکنشی تند نشان داد و گفت: من نه متواری نیستم، نه پروانه وکالتم باطل شده است.

فاطمه عسگری شاکی حسام نواب صفوی

فوت فاطمه عسگری

امروز بالاخره فاطمه عسگری با بیماری سرطان از دست داد.فاطمه پس از یک هفته در کما بودن امروز دار فانی را وداع گفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا