دسته‌بندی نشده

طرز تهیه نان تست فرانسوی صبحانه ای مقوی و سالم

معمولا بسیاری از ما صبحانه های تکراری مثل نان و پنیر، کره و مربا، تخم مرغ و … می خوریم، اما می توان با روش های آسان صبحانه های جدید امتحان کرد. یکی از این صبحانه های خوشمزه، نان تست فرانسوی است. شاید با شنیدن نام آن فکر کنید درست کردن آن دشوار است، در صورتی که چنین نیست.

درست کردن نان تست فرانسوی نیاز به صرف وقت زیادی نداشته و شما عزیزان می توانید در کوتاه ترین زمان آن را آماده کنید. پیشنهاد می کنیم حتما یک بار آن را امتحان کنید و از آن لذت ببرید.

طرز تهیه نان تست فرانسوی

مواد لازم برای تهیه نان تست فرانسوی:

  • 4 عدد نان تست
  • 2 عدد تخم مرغ
  • نصف لیوان شیر
  • 2 قاشق غذاخوری شکر
  • نوک قاشق مربا خوری وانیل
  • کره به مقدار لازم

نان تست فرانسوی

فرنچ تست فرانسوی

مراحل تهیه تست فرانسوی:

ابتدا تخم مرغ ها را در یک کاسه بشکنید و آن را هم بزنید تا زرده و سفیده به خوبی با هم ترکیب شده و از حالت لختی درآیند. حالا شیر، وانیل و شکر را به تخم مرغ اضافه کنید و دوباره آن ها را با هم مخلوط کنید.

در درست کردن تست فرانسوی این نکته لازم به ذکر است که بر اساس ذائقه تان می توانید مقدار شکر را کم یا زیاد کنید و یا اینکه اصلا شکر اضافه نکنید و آن را با مربا یا عسل میل کنید.

مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید تا شکر حل شود و مایه یکدستی به دست آید. حالا نان های تست را یکی یکی در مایه فرو ببرید و آن ها را پشت و رو کنید تا دو طرف آن ها به مایه آغشته شود.

نکته: نباید بیش از حد تست ها را در مایه بگذارید چون وا می روند و نرم می شود. همین که دو طرف آن ها به مایه آغشته شود کافی است.

حالا یک ماهیتابه را روی حرارت ملایم بگذارید و در آن کره بیندازید و بگذارید تا کره ذوب شود، سپس نان های تست را در ماهیتابه بگذارید و دو طرف آن ها را سرخ کنید تا طلایی شود.

حالا نان تست فرانسوی شما آماده است و می توانید آن ها را به تنهایی یا با مربا و عسل میل کنید. نوش جان.

گردآوری مجله اینترنتی دلگرم

نیلوفر گلی فروشانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا