دسته‌بندی نشده

طرز تهیه دسر ویا با رسپی بین‌المللی

روش تهیه دسر ویا در منزل

دسر ویا یکی از انواع دسرهای خوشمزه و بین المللی است که با رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر ویا در ادامه با سایت ما همراه باشید.

انواع دسر معمولا بعد از غذای اصلی سرو می شود و معمولا نیز جزو غذاهای شیرین هستند. دسرها عبارتند از: کیک، کلوچه، میوه، ژله، بستنی، فالوده، پودینگ، ماست، بیسکویت، شیرینی، پای ها و آبنبات ها تنوع دسرها را می توان در سراسر جهان یافت. بسیاری معتقد هستند که خوردن دسر بعد از وعده غذایی اصلی باعث هضم غذا می شود.

روش تهیه دسر ویا در منزل

نوشته های مشابه

بسیای از افراد با خوردن دسرهای شیرین و هوس انگیز همچون یک برش کیک، کرم کارامل، ژله، پودینگ، بستنی، کرم کاکائو، پلمبیر یا یک لیوان معجون بعد از غذای اصلی موافق اند. اما باید توجه داشت خوردن دسرهای پر کالری و چرب علاوه بر اینکه کمکی به هضم سریع تر غذا نمی کند بلکه ممکن است باعث چاقی و اضافه وزن شما شود.

طرز تهیه دسر ویا خوشمزه و مجلسی

مواد لازم برای دسر ویا

خامه فرم گرفته ۲۰۰ گرم
شیر ۱.۵ لیوان
شکلات نوتلا ۲۰۰ گرم
کرمفیل وانیل ۱۵۰ گرم
پودر ژلاتین ۲ قاشق غذا خوری
پودر کاکائو ۲ قاشق غذا خوری

حتماً بخوانید:

طرز تهیه دسر گلابی داغ به ۵ روش + عکس

طرز تهیه دسر گلابی داغ به ۵ روش + عکس

دسر گلابی پخته و داغ از دسرهای پرطرفداری است که بیشتر در مهمانی های شام سرو می شود. البته این دسر خوشمزه می تواند میان وعده مناسبی برای کودکان و…

طرز تهیه دسر ویا

شیر و پودر کاکائو و نوتلا را روی حرارت گذاشته تا شکلات حل شوند اما نجوشد.بعد کرمفیل و خامه فرم گرفته را اضافه کرده، به آرامی و حوصله هم میزنیم .

بعد پودر ژلاتین را با یک فنجان آب به روش بن ماری روی بخار کتری حل کنید تا کاملا شفاف شود، بعد ژلاتین آماده شده را به مواد مان اضافه میکنیم. بعد شعله را خاموش کرده.

روش تهیه دسر ویا بین المللی

بعد نصف از موادرا کف قالب ریخته و میگذاریم فریزر ببندد. بعد کمی کرمفیل وانیلی رویش ریخته و دوباره از موادمان میریزیم روش تا قالب پر بشود.

بعد در یخچال به مدت چهارساعت گذاشته. بعد راحت از قالب جدا میشود. قالب اگر سیلیکونی باشد بهتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا