دسته‌بندی نشده

طرز تهیه دسر عربی خوشمزه و راحت

آیا تا به حال دسر عربی را امتحان کرده اید ؟ این دسر ظاهری شبیه به فرنی دارد و بسیار مقوی و خوشمزه است. اگر شما هم علاقمند به درست کردن دسرهای جدید و متنوع هستید، پیشنهاد می کنیم حتما این دسر را درست کنید.

یکی از مسائلی که در تهیه غذاها و دسرها بسیاری از افراد به آن توجه دارند، آسان بودن آن است. دسر عربی بسیار آسان است و به راحتی می توانید در منزل آن را تهیه کنید. بر خلاف برخی از دسرها که نیاز به صرف وقت و امکانات زیادی دارند، این نوع دسر بسیار سریع آماده می شود.

پس این مطلب را از دست ندهید و تا انتها ما را همراهی کنید.

نوشته های مشابه

دسر عربی

چطور دسر عربی درست کنیم ؟

مواد لازم جهت تهیه دسر عربی:

  • یک بسته کرم کارامل
  • 2 لیوان شیر
  • یک بسته بیسکویت پتی بور
  • خامه صبحانه یک بسته
  • نسکافه یک قاشق غذاخوری

نحوه درست کردن دسر عربی

آموزش درست کردن دسر عربی

مراحل تهیه دسر عربی:

۲ قاشق غذاخورى پودر ژلاتین را داخل ١/٤ پیمانه آب سرد بریزید، صبر کنید تا حالت اسفنجى شود بعد آن را بنمارى کنید، یعنى بگذارید روى بخار کترى تا کم کم آب شود. کرم کارامل را طبق دستور روی پاکت با دو لیوان شیر سرد مخلوط کنید و روی شعله قرار دهید در حدی که کرم کارامل در شیر حل شود.

حالا در این مرحله از طرز تهیه دسر عربی، کرم کارامل را به صورت داغ داخل مخلوط کن بریزید. پودر نسکافه، خامه و بیسکویت را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید، بعد ژلاتین را اضافه کنید و دوباره خوب بزنید.

مواد به دست آمده را داخل قالب بریزید و در یخچال بگذارید تا ببندد. بنا به ذائقه تان اگر دسر شیرین تر می پسندید می توانید چند قاشق شکر هم بریزید. حالا آن را در ظرف مورد نظر برگردانید و تزیین کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا