دسته‌بندی نشده

طرز تهیه بیسکوییت ترد و خوشمزه به شکل درخت کریسمس

آموزش بیسکوئیت طرح درخت کاج کریسمس

بیسکوئیت درخت کاج کریسمس نوعی بیسکوئیت است که شما به راحتی می توانید آن را در منزل تهیه کنید و آن را به شکل درخت کاج دیزاین کنید. این بیسکوییت ها بسیار آسان هستند و نیاز به مهارت خاصی ندارند.

طرز تهیه کوکی به شکل درخت کریسمس

نکته قابل توجه برای تهیه بیسکوئیت درخت کریسمس این است که شما می توانید هر نوع بیسکوئیتی که می خواهید درست کنید و آن را به شکل کاج کریسمس دیزاین کنید. اما یکی از پرطرفدارترین انواع بیسکوئیت برای کریسمس، بیسکوئیتی است که در ادامه آموزش آن را خواهید دید.

بیسکوییت کریسمس

نحوه تهیه بیسکوئیت به شکل درخت کریسمس

مواد لازم برای تهیه بیسکوییت درخت کریسمس:

  • آرد سه و نیم پیمانه
  • نمک ۱/۲ قاشق چای خوری
  • کره ۲۳۰ گرم
  • شکر ۲ پیمانه
  • تخم مرغ ۲ عدد بزرگ
  • وانیل ۱/۲ قاشق چای خوری
  • رنگ خوراکی به میزان لازم

طرز تهیه بیسکویت درخت کریسمس:

در ابتدا کره ی به دمای اتاق رسیده را با شکر مخلوط کنید و به مدت حدود 4 دقیقه آن ها را با همزن برقی بزنید تا به خوبی پفدار شوند. حالا یکی یکی تخم مرغ ها را اضافه کنید و سپس وانیل را بیفزایید و هم بزنید.

در این مرحله از طرز تهیه بیسکوییت درخت کریسمس، آرد و نمک را با هم ترکیب نمایید و آن را کم کم به مواد اضافه کنید و با دور کند همزن، هم بزنید تا خمیر بدست آید.

حالا نوبت به رنگ کردن خمیر می رسد. مقداری از خمیر را رنگ سبز بزنید و به خوبی ترکیب کنید و سپس مقداری دیگر را رنگ قرمز بزنید و مقداری از خمیر را هم بدون رنگ نگه دارید.

خمیر سبز رنگ را نصف کنید و آن را در کیسه نایلونی بپیچید و برای ۱ ساعت در یخچال قرار دهید. سپس آن را بین دو کاغذ روغنی قرار دهید و پهن کنید. ضخامت خمیر سبز حدود 3 سانت باشد. حالا با قالب درخت کاج، آن ها را قالب بزنید.

سپس با خمیر قرمز و بدون رنگ توپ های کوچکی درست کنید و آن را روی درخت ها قرار دهید. اگر خمیر شل بود حدود 15 دقیقه آن را در فریزر قرار دهید. سپس فر را با حرارت 170 درجه سانتی گراد گرم کنید و خمیرها را روی کاغذ روغنی در سینی فر بچینید.

حالا کاغذ روغنی دوم را روی خمیرها قرار دهید و به آرامی روی آن ها را با وردنه بکشید تا خمیرهای رویی به درخت ها بچسبند. سپس آن ها را حدود 15 دقیقه در فریزر قرار دهید.

حالا 12 دقیقه آن ها را در فر بپزید. پس از آن اجازه دهید تا خنک شوند. توجه کنید که به آرد اضافی برای آردپاشی سطح کار نیاز دارید. خمیر باید حتما قبل از پخت در یخچال و فریزر قرار بگیرد تا سفت شود.

علاوه بر طرز تهیه ای که در بالا مشاهده کردید، شما عزیزان می توانید بیسکوئیت های دیگری تهیه کنید و با قالب درخت کاج، آن ها را قالب بزنید. سپس بعد از اینکه از فر خارج کردید، با خامه های رنگ شده یا شکلات سفید رنگ شده، آن ها را دیزاین کنید.

در ادامه نمونه هایی از تزیین بیسکوئیت به شکل درخت کریسمس را خواهید دید.

تزیین بیسکوئیت کریسمس به شکل درخت کاج

طرز تهیه کوکی کریسمس

دیزاین بیسکوئیت کریسمس

بیسکوییت به شکل درخت کریسمس

آموزش تهیه بیسکوییت کریسمس

بیسکوییت برای کریسمس

آموزش تهیه بیسکوییت درخت کریسمس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا