دسته‌بندی نشده

سیلوی برونر کارمند سفارت سوئیس کیست ؟ علت فوت

سیلوی برونر کیست ؟

سیلوه ب (سیلوی برونر ) دبیر اول سفارت سوئیس در تهران و ساکن برجی در محله کامرانیه تهران بود.

وی “دومین مسئول عالیرتبه” سفارت سوئیس در تهران به شمار می‌آمد و در طبقه هجدهم برجی در کامرانیه زندگی می‌کرد.

از همسرش جدا شده و به تنهایی زندگی می کرده است. او دو فرزند داشته که یکی از آنها فوت شده و فرزند دیگرش که پسری ۲۱ ساله بود در سوئیس زندگی می کند. از سوی دیگر مشخص شد که زنی ۲۰ ساله مستخدم خانه متوفی بوده که هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد ازظهر در خانه وی کار می کرده است. به گفته ی این زن ، برونر گاهی حالت های افسردگی داشت اما این اواخر حالش خوب بود.

کارمند سفارت سوئیس کیست ؟

این زن یکی از افرادی است که در سفارت سوییس کار می کند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در ادامه گفت: این فرد سوییسی و بنابر اظهارات، یکی از مسئولان سفارت است.

به گفته خالدی، در گزارش های اول اعلام شده به اورژانس، جنسیت این فرد آقا اعلام شده بود اما پس از حضور عوامل اورژانس در صحنه و بررسی، مشاهده شد متوفی خانم است.

خالدی اظهار کرد: مدت زیادی از زمان فوت این فرد گذشته است.

علت فوت کارمند سفارت سوئیس

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه جسد به عوامل پزشکی قانونی تحویل داده شده است گفت: تعیین علت فوت این فرد باید از سوی سازمان های مربوطه انجام شود اما تا به حال شواهد، مبنی بر سقوط این فرد است که دلیلش باید بررسی شود.

تیم جنایی در ادامه یک دست نوشته روی میز در سالن پذیرایی کشف کرد. کنار آن موبایل قربانی و یک خودکار نیز پیدا شد. دست نوشته با زبان انگلیسی نوشته شده بود با این مضمون که «جسدم را پس از مرگ به سوئیس منتقل کرده و به پسرم اطلاع بدهید. بعد از آن جسدم را بسوزانید و سپس خاکستر آن را کنار فرزندم که فوت شده دفن کنید. علاوه بر این هرچه پول ، دارایی و سرمایه دارم را به پسر دیگرم بدهید. »

در خصوص سقوط و مرگ چیزی نوشته نشده بود و دست نوشته بدون تاریخ و بدون امضا بود. در ادامه ماموران وقتی دست نوشته های دیگر از این زن را در خانه کشف کردند و با آخرین نوشته تطبیق دادند مشخص شد که دست خط متعلق به قربانی است. با این حال دست نوشته با دستور بازپرس جنایی برای خط شناسی در اختیار کارشناسان خط تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که بررسی های بیشتر در این خصوص صورت گیرد.

سیلوه کارمند سفارت سوئیس

در حالیکه جنسیت این متوفی پیش تر ، «آقایی ۵۲ ساله» اعلام شده بود، دقایقی قبل اورژانس با اصلاح خبر، جنسیت این فرد را «زن و ۵۱ ساله» اعلام کرد که در خبر مذکور اصلاح شد.

پیگیری مرگ کارمند سفارت سوییس در تهران از سوی پلیس

نیروی انتظامی از پیگیری سقوط یکی از کارکنان سفارت سوییس از یک برج در کامرانیه تهران خبر داد.

به مرکز اطلاع رسانی ناجا ساعت ٩:٣٠ صبح امروز (سه شنبه) خبری در خصوص سقوط خانمی از برجی در خیابان کامرانیه اعلام شد که بلافاصله عوامل کلانتری در محل حاضر شدند.

با حضور عوامل پلیس، مشخص شد این فرد خانمی ۵۲ ساله تبعه و کارمند سفارت سوئیس است. همچنین مشخص شد که او از طبقه ۱٧ برجی در کامرانیه سقوط و فوت کرده است.

ماموران به سراغ دوربین مداربسته ای که در خانه همسایه نصب شده بودند و رفتند و در بررسی فیلم های ثبت شده مشخص شد که او ۲۴ دقیقه بامداد از خواب پریده بود و حتی صدای عجیبی که گفته بود نیز در فیلم ضبط شده بود. این یعنی زن سوئیسی در آن زمان به پایین سقوط کرده بود.

از سوی دیگر پزشکی قانونی که در محل حادثه حضور داشت اعلام کرد که بیش از ۸ ساعت از زمان مرگ وی می گذرد. همچنین معاینه جسد نشان می داد که هیچ گونه آثار جراحت که نشان دهد وی قبل از مرگش با فردی درگیر بوده، روی بدن وی وجود نداشت.

واکنش وزارت خارجه به خبر فوت کارمند سفارت سوییس

روابط عمومی وزارت امور خارجه در واکنش به خبر منتشر شده در مورد درگذشت یکی از کارکنان سفارت سوییس در تهران ضمن ابراز تسلیت اعلام کرد: موضوع از طریق مراجع ذیصلاح در دست بررسی بوده و نتیجه تحقیقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

سوئیس درگذشت دیپلماتش در تهران را تایید کرد

وزارت خارجه سوئیس امروز (سه‌شنبه) گزارش‌ها درباره فوت یکی از کارکنان سفارت این کشور در ایران را تایید کرد.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: دپارتمان فدرال امور خارجه سوئیس (وزارت خارجه) تایید می‌کند که یکی از کارکنان سوئیسی سفارت سوئیس در تهران بر اثر یک حادثه مرگبار در روز سه‌شنبه جان باخت. وزارتخانه و رئیس آن «ایگنازیو کاسیس» از این مرگ ناگوار شوکه شده و عمیقاً با خانواده او ابراز همدردی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، این وزارتخانه افزود در خصوص این حادثه با خانواده این زن و مقامات ایرانی در تماس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا