دسته‌بندی نشده

سونی تلفن غول پیکر Xperia Z Ultra را معرفی کرد

سونی تلفن غول پیکر Xperia Z Ultra را معرفی کرد: صفحه نمایش 6.44 اینچ با رزولوشن 1080p، پردازنده Snapdragon 800
سونی بالاخره فبلت خود را با نام اکسپریا Z Ultra معرفی کرد. این تلفن غول پیکر، دقیقا همان مشخصات فنی را داراست که پیش از این شایعه شده بود. اکسپریا Z Ultra از نظر ظاهری شبیه به اکسپریا Z بوده و تنها باریک‌تر شده و ابعاد آن به 6.44 اینچ افزایش یافته است. این تلفن مجهز به پردازنده فوق العاده سریع Snapdragon 800 با 4 هسته 2.2 گیگاهرتزی است.

سونی تلفن غول پیکر Xperia Z Ultra را معرفی کرد

اکسپریا Z Ultra دارای صفحه نمایش 6.44 اینچ با رزولوشن 1080p، پردازنده 4 هسته‌ای 2.2 گیگاهرتز Snapdragon 800 و سیستم عامل اندروید 4.2 است.

سونی تلفن غول پیکر Xperia Z Ultra را معرفی کرد

اکسپریا Z Ultra ابعاد نزدیک به تبلت‌های 7 اینچی دارد. این تلفن نزدیک به 50 گرم سنگین‌تر از اکسپریا Z است و 212 گرم وزن دارد. اما ضخامت آن نسبت به اکسپریا Z کاهش یافته و تنها 6.5 میلی‌متر قطر دارد.

این تلفن دارای 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است که نزدیک به 11 گیگابایت آن در دسترس کاربر بوده و باقی آن برای سیستم عامل و نرم افزارهای سیستمی رزور شده است. البته به لطف درگاه میکرو SD، امکان افزایش حافظه ذخیره سازی تا سقف 64 گیگابایت میسر است.

سونی تلفن غول پیکر Xperia Z Ultra را معرفی کرد

این تلفن غول پیکر از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که امیدوارم از پس صفحه نمایش 6.5 اینچی و پردازنده 4 هسته‌ای 2.2 گیگاهرتز آن برآید.

صفحه نمایش 6.44 اینچی Xperia Z Ultra دارای رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل می‌باشد که از فناوری خاص Triluminos سونی پشتیبانی می‌کند تا رنگ‌ها را دقیق‌تر و زنده‌تر نمایش دهد. صفحه نمایش 6.44 اینچی به این معناست که این تلفن 60 درصد بیشتر از صفحه نمایش 5 اینچی فضا در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
اکسپریا Z Ultra، همچنین از فناوری X-Reality سونی پیشتیبانی می‌کند که باعث ارتقاء سطح کیفی تصویر می‌گردد و موجب افزایش میزان شارپی تصویر می‌شود.

سونی تلفن غول پیکر Xperia Z Ultra را معرفی کرد

اکسپریا Z Ultra همچون اکسپریا Z، ضد آب و گرد و غبار است و توانسته استانداردهای IP55 و IP58 را کسب نماید.
اما نکته جالب توجه در آن است که فبلت جدید سونی علاوه بر پشتیبانی از قلم‌های خازنی از مدادهای معمولی نیز پشتیبانی می‌کند و به راحتی می‌توان از مداد یا خودکار عادی برای نوت برداری یا طراحی در آن استفاده نمود. این بدین معناست که امکان استفاده از مدادهای باریک 1 میلی‌متری نیز در این تلفن وجود دارد.
به لطف مینی-اپ‌های سونی کاربر قادر است تا یک پنجره را برروی دیگر اپلیکیشن ها باز نموده و در آن نسبت به یادداشت برداری و یا طراحی اقدام کند. همچنین امکان یادداشت برداری هنگام مکالمه نیز وجود دارد.

این تلفن همچنین دارای یک دوربین 8 مگاپیکسل با سنسور Exmor RS است که قابلیت فیلم برداری HDR را ارائه می‌کند. یک دوربین 2 مگاپیکسلی نیز در جلوی اکسپریا Z Ultra قرار داده شده تا برای عکس برداری پرتره یا گفتگوی تصویری مورد استفاده قرار گیرد.
تلفن اکسپریا Z Ultra در سه ماهه سوم سال 2013 به همراه اندروید 4.2 روانه بازار خواهد شد.

منبع : زومیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا