دسته‌بندی نشده

سعید سحرخیزان/ بیوگرافی مهاجم دهه هشتادی تیم ملی فوتبال

بیوگرافی سعید سحرخیزان

سعید سحرخیزان متولد ۵ تیر ۱۳۸۲ یک بازیکن فوتبال اهل اردبیل است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال گل‌گهر در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند و سابقه حضور در تیم ملی جوانان را نیز دارد.

سعید سحرخیزان کیست

در مورد سعید سحرخیزان بیشتر بدانید

نام و نام خانوادگی: سعید سحرخیزان
سال تولد: 1382
محل تولد: اردبیل
حرفه: فوتبالیست
پست : مهاجم
قد: 1.76
وضعیت تاهل: مجرد

زندگی شخصی سعید سحرخیزان

سعید سحرخیزان متولد ۵ تیر ۱۳۸۲ در شهر اردبیل. در پسوند فامیلی اش “گندشمین” وجود دارد که نام روستای آنها در استان اردبیل است. فرزند سوم خانواده و یک برادر و ۲ خواهر دارد.

پدرش در قدیم دروازه بان بوده است ، برادر کوچکش فوتبالیست و خواهرش هم تکواندوکار است.

بیوگرافی سعید سحرخیزان

  • شروع فوتبال از 8 سالگی

فوتبال را از ۸ سالگی در مدرسه فوتبال ایرانیان در اردبیل و زیر نظر مهدی شیخلووند شروع کرد. ۳ سال در آنجا بود. این مدرسه فوتبال تاکنون، دو سه مرتبه در ایران مدرسه فوتبال نمونه شده است. شیخلووند خودش فوتبالیست بوده است. در اردبیل دو باشگاه مطرح به نامهای ذوب آهن و شهرداری وجود دارند که سحرخیزران برای هر دو بازی کرداست.
در رده نونهالان تا زیر ۱۵ ساله ها در باشگاه ذوب اهن اردبیل، روزهای خوبی را سپری کرد و سپس به تیم سایپا تهران آمد

سعید سحرخیزان با شماره 27 برای تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بازی می‌کند. آخرین بازی او در مقابل تیم مس رفسنجان بود. این بازی با نتیجه گل‌گهر سیرجان (۲ – ۰) به اتمام رسید و سعید سحرخیزان در طول ۷۷ دقیقه این بازی، توپ زد

سعید سحرخیزان/ بیوگرافی مهاجم دهه هشتادی تیم ملی فوتبال

سعید سحرخیزان در تیم ملی

یکی از موارد جذاب در دعوت بازیکنان به اردوی تیم ملی، حضور سعید سحرخیزان مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر است. امیر قلعه‌نویی که به دنبال بازیکنان برجسته لیگ ایران است، این بار سحرخیزان را برای آماده‌سازی تیم ملی برای مشارکت در بازی‌های مقدماتی جام جهانی دعوت کرده است.

زندگینامه سعید سحرخیزان

ازدواج و همسر سعید سحرخیزان

از ازدواج سعید سحرخیزان اطلاعاتی در دست نیست. از سن و سال کم این بازیکن فوتبال این احتمال می رود که او مجرد است و همسری ندارد.

عکس های سعید سحرخیزان

مصاحبه سعید سحرخیزان با کیهان ورزشی

  • الگویت در فوتبال کیست؟

چون در خط حمله بازی می کنم همیشه حرکات و نوع بازی مهاجمان بزرگ را زیر نظر دارم. الگوی من در فوتبال، آقای علی دایی همشهری عزیزم است. در بین خارجی ها روی کریس رونالدو و امباپه نظر دارم.
*چه قدر از فضای مجازی استفاده می کنید؟
خیلی زیاد استفاده نمی کنم. در اینستاگرام چند پیج روانشناسی و آموزش فوتبال را فالو کرده و از مطالب آنها بهره می برم. به نظرم فضای مجازی، خیلی خوبه اما به خصوص نونهالان و نوجوانان عزیز خیلی باید دقت کنند و از این محیط و فضا به درستی استفاده کنند.

  • سقف آرزوهایت کجاست؟

با حرف نمی شود سقف آرزو ساخت، من می خواهم عمل کنم. می دانم که هر چی خدا بخواهد همان می شود اما من هر روز بیشتر از قبل تلاش می کنم و می خواهم همیشه در حال ترقی و پیشرفت باشم.

  • *از بچگی به چه تیمی و رنگی علاقه داشتید؟

اگر منظورتان قرمز و آبی است باید بگویم که واقعا طرفدار هیچ تیمی نبوده و نیستم و برایم فرقی هم ندارد که بعدها به عضویت کدامیک از این تیمها درمی آیم. من فقط دوست دارم فوتبال بازی کنم و پیشرفت داشته باشم. در دنیا، طرفدار باشگاه رئال مادرید هستم اما در ایران طرفدار هیچ تیمی نیستم و فقط به تیمی که در آن عضو هستم، فکر می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا